poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Moja wymyślona wyspa

Jest na niej wiele drzew, roślin i zwierząt. Domów jest niewiele, bo mało jest materiałów budowlanych. Najwięcej ludzi przybywa tam z powodu rozbitego statku lub samolotu.


Z palm spadają kokosy , które jedzą małpy. Moja Wyspa nazywa się IWACHA. Jest tam bardzo ciepło w lecie są tam same upały. Na wyspie ciągle trwają walki. Miesięcznik Poznaj Świat - Wymyślona wyspa opisana przez Anne Marie Louise d? Orléans, księżną de Montpensier, w ? Gdzieś na środkowym Pacyfiku położona jest mała wyspa o nazwie Senghai.


Zamieszkana jest przez CingCiangów, interesują się oni mangą i anime (wszyscy, bez wyjątku) i wiążą ze swoją pasją sposób na życie. Weźmy na przykład Jednego z CingCiangów. Chciałam do książki mieć wymyśloną nazwę wyspy. Pomóżcie , bo nie mam pomysłów.


Moja wymyślona wyspa

Zrealizowany dla telewizji thriller Wymyślona przyjaciółka to film kanadyjskiego reżysera WILLIAMA FRUETA, współtwórcy takich seriali z dreszczykiem, jak Po tamtej stronie, Mroczne dziedzictwo czy Wojna światów. Nieznana (wymyślona) przygoda Odyseusza – kartka z pamiętnika. Pewnego razu trafiłem na wyspę Delos, po tym, jak zniszczona została moja łódź.


Było tam niesamowicie pięknie, wszystko ze sobą współgrało. Natura była niezwykle harmonijna. Wokół znajdowały się same łąki, dlatego też było to miejsce doskonałe dla trzody.


Siemano jestem dominikox pl a tak naprawde dominik mam lat i mieszkam w gdańsku. Moją pasją jest robienie filmików. Póżniej świtem obudziła się anka z czkawką i szczerbatkiem.


Usytuowana w sercu archipelagu, bardzo blisko lądu (z którym połączona jest mostem pływającym) wyspa swoją nazwę, znaczącą mniej więcej tyle, co białaska, zawdzięcza wysokim klifom wapiennym, budującym jej zachodnie wybrzeże. Zobacz odpowiedzi na zadanie: Napisz opowiadanie z elementami opisu i dialogiem dotyczące zdarzenia , którego nie można racjonalnie wytłumaczyć. Możesz przedstawić wymyśloną sytuację lub przygodę, która przytrafiła Ci się naprawdę. Brakuje dokładnych informacji o początkach budownictwa cerkiewnego na terytorium zajmowanym obecnie przez diecezję lubelsko-chełmską. Nowy Jork czyli Wielkie Jabłko, nazywane również stolicą świata, to z pewnością jedno z najciekawszych i najbardziej fascynujących miast na Ziemi.


Poznawanie go rozpoczniemy od rejsu po rzece Hudsona, gdzie z bliska ujrzysz Statuę Wolności oraz wyspę Ellis, dokąd niegdyś przybijali imigranci z całego świata. Pod koniec września informacja o martwych kozach znalezionych na wyspie w okolicach mostu Gdańskiego w Warszawie poruszyła opinię publiczną. Kim jest właściciel stada, który wypasał. Wodne szlaki w lagunie wyglądały zupełnie jak autostrady.


Tylko zamiast znaków na wodzie kołysały się boje i flagi. Przekonałam się nieco później, że na wyspie jest de facto jedna droga, która ją opasuje, a w głąb prowadzą górskie ścieżki, na których radzą sobie, a i to nie wszędzie i nie zawsze, samochody terenowe. No, bo ta wyspa, to znaczy ta nazwa … skądś mi się kojarzy. Jakbym już gdzieś ją słyszał, a moi rodzice nic o niej nigdy nie wspominali- spojrzał niepewnie na Suzi- Wiesz coś jeszcze na temat tej wyspy?


Moja wymyślona wyspa

Podkreśl, że bardzo ważna jest jednomyślność grupy i że ćwiczenie zakończy się wtedy, kiedy wszyscy uczestnicy będą zgodni co do wybranych przedmiotów. Podsumowanie: Zapytaj, jak wyglądała praca w ich grupach? Wybraliśmy wiele gier Gry Hobo, więc wybór jest ogromny. Na Wyspagier możesz grać W gry Hobo za darmo.


Wybierz grę flash i zagraj w Gry Hobo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty