czwartek, 14 sierpnia 2014

Jak odzyskać pewność siebie

Jak odzyskać pewność siebie

Chcę dzisiaj pokazać Ci, że możesz odzyskać tę beztroskość i pewność siebie, które towarzyszyły Ci w bardzo młodym okresie Twojego życia. Pewność siebie, którą utraciłeś, bo uwierzyłeś w pewne schematy. Jak odzyskać pewność siebie ? Dowiedz się podczas bezpłatnego kursu online Jarosława Gibasa.


Zrób krok w kierunku życiowego szczęścia. Sięgnij z nami po swój sukces. Witam, mam lat i piszę tutaj, ponieważ nie mam już gdzie z tym się zwrócić i komu o tym powiedzieć, a jestem już zmęczony tym wszystkim, ale do rzeczy.


Mój problem wygląda następująco: w gimnazjum byłem pewną siebie osobą, nie miałem problemów z nawiązywaniem nowych znajomości, byłem. Jak byłam młodą dziewczyną rodzice dbali o mój rozwój, chodziłam na zajęcia dodatkowe typu siatkówka, angielski, w szkole miałam dobre oceny. Często słyszałam dobre słowa. Ile razy w Twoim życiu zdarzyła Ci się sytuacja, w której chciałeś coś zrobić, osiągnąć, wyrazić swoją opinie, bronić swoich praw czy przekonań, ale w efekcie nic z tym nie zrobiłeś? Jeżeli mówimy o odzyskaniu pewności siebie, to mam nadzieję, że w tejże właśnie chwili zadajesz sobie jedno, ważne pytanie: skoro mam odzyskać pewność siebie, to gdzie i kiedy ją straciłem?


Przypomnij sobie swoje dzieciństwo. Wszyscy chcemy być kochani, ale kiedy ignorujemy nasze potrzeby, uczymy innych, aby robili to samo. Wchodzimy w związki współzależne, ponieważ nie czujemy się dobrze z samym sobą – brakuje nam poczucia własnej wartości i pewności siebie. A potem nasze niezrównoważone relacje jeszcze bardziej wysysają z nas energię. Jak natychmiast zacząć odzyskiwać naturalną pewność siebie?


Wbrew temu co powszechnie się mówi na temat pewności siebie, nie jest ona czymś, co się nabywa. Tak, nie musisz niczego osiągać ani o nic walczyć. Twoim jedynym problemem jest odzyskać pewność siebie. Ja miałem podobnie, a przełamywanie tego wstydu było świetną szkołą pewności siebie.


I zrozumiałem, że ludzie, którzy na mnie patrzą, nie patrzą z przekąsem, a z podziwem. Na Waszą pewność siebie wpływają też bardziej prozaiczne czynności, które wykonujecie każdego dnia. Ocenia się, że z brakiem pewności siebie ma kłopot aż procent Polaków!


Nieśmiałość przeszkadza nam w nawiązywaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji z innymi. Jeśli boisz się wyzwań, a w Twojej głowie wciąż kołacze się myśl, że nie jesteś wystarczająco dobra. Jeśli skupiasz się na swoich wadach i przestałaś dostrzegać zalety. Jeśli zastanawiasz się jak odzyskać pewność siebie , kurs Jarosława Gibasa jest dla Ciebie! W takim wypadku, aby odzyskać pewność siebie zamiast ją nieustannie tracić, postaraj się zadziałać odwrotnie.


Jak odzyskać pewność siebie

W rzeczy samej cały sekret tego jak odzyskać pewność siebie sprowadza się do jednej rzeczy. Musisz zacząć myśleć o sobie w pozytywnych kategoriach! Czy też jak to się po prostu mawia: musisz uwierzyć w siebie.


Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Oni są prawdziwi, są sobą, ich osobowość jest widoczna gołym okiem, nie ukrywają swoich wa przerabiają je na zalety prostym sposobem – są pewni siebie!


Istnieją setki sposobów, aby zniszczyć życie własnemu dziecku. Niestety, większość rodziców mniej lub bardziej świadomie popycha swoje pociechy ku jakiejś formie zatracenia. Jako dorośli ludzie musimy zmagać się z tym, w co nas wrzucono. Wbrew temu, co powszechnie się mówi na temat pewności siebie, nie jest ona czymś, co się nabywa.


Przecież coaching to podobno tylko rozmowa. Na czym polega magia i siła oddziaływania takich rozmów? Zacznijmy jednak najpierw od ustalenia, co to jest pewność siebie.


Nie wszyscy rodzimy się od razu odważni, pewni siebie, gotowi do zawojowania świata. To niejako proces twórczy, który ciągnie się przez całe nasze życie z różnym efektem. Nasza nieśmiałość może wynikać z predyspozycji rodzinnych. Bywa, że wzmacniać ją może sposób wychowania.


Zapisz się a za chwilę wideo trafi do Twojej skrzynki e-mail. Pomyśl, ile razy straciłeś jakąś okazję tylko dlatego, że się bałeś? Bałeś się odrzucenia, chociaż nie miałeś pojęcia kto Cię będzie oceniał.


Jak odzyskać pewność siebie

Bałeś się porażki, chociaż nic nie wskazywało na to, że ta porażka nastąpi. Pojawiła się w Twojej głowie całkiem nagle, i tak. Jeśli masz już dość marazmu i chcesz poznać metody kontroli nad swoim życiem, nie czekaj dłużej, sięgnij po książkę ” Uwolnij pewność siebie ” – kliknij. Właśnie z takim pytaniem zwraca się do mnie znajoma blogerka. Prowadzi bloga od jakiegoś czasu, ale spadające statystyki sprawiają, że zaczyna wątpić czy to ma jakikolwiek sens.


Jeśli masz coś, na czym wyjątkowo Ci zależy, ale to ciągle nie wychodzi – nic dziwnego zaczynasz. To coś, co masz od urodzenia i teraz wystarczy swą pewność siebie odzyskać. Czy wiesz, że dzieci rodzą się pewne siebie?


Dla kilkuletnich szkrabów nie ma rzeczy niemożliwych. Ta strona została znaleziona m.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty