poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Czy w wieku 49 lat można zajść w ciążę

Dlatego też w tym okresie najczęściej dochodzi do nieplanowanego poczęcia. Ciąża w późnym wieku jest wówczas bardzo często mylona z przedwczesną menopauzą. Możliwość ciąży w wieku lat Witam Mam lat , nie mam miesiączki już od lipca , w sierpniu odstawiłam antykoncepcje a wczoraj odbyłam stosunek bez zabezpieczenia , dzis sie boję.


Do ilu lat kobieta może zajść w ciąże? Czy w czasie stosowania Estazolamu można starać się o dziecko? Słyszałem,że ostatnio latek został ojcem. Ciekaw więc jestem,czy kobieta w takim wieku mogłaby zajść w ciąże.


A właściwie – jeszcze później, bo średnia wieku zajścia w pierwszą ciążę na całym świecie i tak znacząco przesunęła się w ciągu ostatnich lat. W Polsce od przełomowego roku. Do jakiego wieku można zajść w ciążę? Po menopauzie nie można wprawdzie zajść w ciążę, ale jest to możliwe wcześniej, to znaczy w okresie okołomenopauzalnym. To oznacza, że o dziecko mogą się starać nawet kobiety po 45.


Przekonała się o tym 49-letnia Halina W. Nie mieści nam się z mężem w głowach, żeby w tym wieku zajść w ciążę. Czy to oznacza, że w trakcie menopauzy możemy zapomnieć o antykoncepcji i się nie zabezpieczać? Czy bez stosunku można zajść w ciążę?


Szanse na zajście w ciążę w wieku lat W czerwcu skończę lat. Prawdopodobieństwo poczęcia dziecka u kobiet 43-letnich jest już jednak znacznie mniejsze i wynosi. Natomiast szanse na ciążę w wieku lat równają się zaledwie. Wśród kobiet, którym udaje się zajść w ciążę odsetek poronień wynosi u 40-latek, u 43-latek, a także u 44-latek.


Panterko, nie wiem na pewno dokładnie, ale moja mama, w wieku lat zaczęła dostawać bardzo nieregularne i obfite miesiączki a potem przwestała. Testy ciążowe wykazywały ciąże (i te domowe i szpitalne). Okazało sie że to były mięśniaki macicy. Czy mogę jeszcze zajść w ciążę? Także może war5to sprawdzić u jeszcze jakiegoś.


Mija dzień i brak okresu, bolą mnie troszkę piersi - bardziej sutki. W wieku lat kobieta raczej nie ma wątpliwości, że zmiany, jakie zachodzą w jej ciele są wynikiem przekwitania. Nie oznacza to jednak, że nie nie jest możliwe zajście w ciążę po 50-tce. Ciąża w szóstej dekadzie życia kobiety nadal budzi spore kontrowersje, zdziwienie, zakłopotanie, a nawet zgorszenie. Anną Piekarz-Adamczyk, specjalistką w dziedzinie ginekologii i położnictwa, rozmawiamy o tym, czy 50-latka może naturalnie zajść w ciążę, jak medycyna kobietom w kwiecie wieku ułatwia uzyskanie ciąży i czy na polskich porodówkach można już spotkać.


Moja kumpela w lesie robiła to z psem. I podobało jej się i ciągle mi o tym mówi, ze ona chce jeszcze raz, ale się boi czy to jakieś choroby nie dostanie albo w ciąże nie zajdzie. Witaj, moja ciocia uodziła syna w wieku lat, ając już dwudziestokilkuletnią córkę. Całą ciążę się kryła, jakoś wiać, że była zażenowana tym faktem i co?


Jak jej powtarzam, że na pewno nie, bo nie było jeszcze takiego przypadku. Być może jestem jedynym mężczyzną na tym forum, ale dobrze się złożyło, że znalazłem je przypadkowo. Mam takie pytanie: czy kobieta w wieku lat, która jeszcze miesiączkuje regularnie, może zajść w ciążę? Moja żona ciągle się tego boi (wiem, że w tym wieku może być to dla niej niebezpieczne) a ja mam już dość. Ostatnio będąc u ginekologa zapytałaCZY MAJĄC LAT MOŻNA ZAJŚĆ W CIĄŻĘ?


Wątpie w to, że twoja kol zaszła w tak młodym wieku w ciążę. MIĘSIACZKUJĘ JESZCE SPORADYCZNIE I MAŁO OBFICIE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty