poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Kiedy nie masz pomyslu na zycie

Co robić, gdy wciąż nie masz pomysłu na siebie? Kiedy masz już listę takich aktywności, zrób krótką burzę mózgu na temat obszarów zawodowych i profesji, które umożliwiłyby Ci ich rozwijanie. Puść wodze fantazji i po prostu zanotuj wszystko, co przychodzi Ci do głowy.


Następnie odpocznij, zrób coś. Nie wmawiaj sobie, że się do czegoś nie nadajesz, albo że nie jesteś jeszcze gotowy. I nie słuchaj, kiedy inni Ci mówią, że coś się nie uda. Jeśli masz jakiś pomysł – idź za nim!


Nie bój się porażki, jak nie wyjdzie to przynajmniej będziesz wiedzieć, że próbowałeś. Każde doświadczenie jest cenne. Postępowanie wbrew moim zaleceniom nie oznacza, że nie masz szans na szczęśliwe i spełnione życie. Po prostu będziesz stał przed innymi wyzwaniami i niektórzy tak wolą.


I jak zwykle apel: „use your judgement! Co zrobić, kiedy się nie wie co zrobić w swoim życiu? Kiedy stworzysz już listę potencjalnych pomysłów czas na selekcję. Być może już podświadomie wybrałeś jeden z nich, a może masz jakiś pomysł na najlepszy wybór (wahadełko, wróżenie, rzut monetą, losowanie, specjalne techniki). Ja podsunę Ci ten, z którego korzystamy podczas Intensywnych Strategii Sukcesu – kliknij.


Nie mam pomysłu na zycie zajde w ciążę. Nie spotkałam takiej sytuacji kiedy ktoś nie chce mieć dzieci a nie ma innych pomysłów i jednak zachodzi w ciążę. A sytuację kiedy jest decyzja o dziecku bo w małżeństwie się nie układa to mam w bliskim otoczeniu, i oczywiście jak można się domyślić dziecko nie pomogło, a teraz.


I naszym zadaniem jest znaleźć pomysł na życie, pozwalający wykorzystać jak najlepiej to, co mamy. Szukanie swojej pasji i drogi, którą chcesz podążać, jest w dużej mierze podstawą naszego życia. I nie chodzi tutaj jedynie o poszukiwanie swojej zawodowej ścieżki, choć tak naprawdę pasja może stać się jej dużą częścią.


Na pewno każdemu obiło się o uszy, że najważniejszy jest pomysł. Pomysł na biznes, pomysł na życie, pomysł na siebie. Tak, pomysł jest ważny, ale to nie do końca jest tak, że żeby osiągnąć coś w życiu wystarczy mieć pomysł. Nie miałam i niem mam znajomości żeby ktos mógł pomóc. Mój problem polega na tym, że nie żadnych znajomych.


Nie lubię tych miejsc ze względu na upijające się towarzystwo. Myślę że w dzisiejszych czasach kiedy trzeba będzie zapierdalać do roku życia to jak najbardziej trzeba mieć pomysł na życie. Upór maniaka to stan, kiedy uparcie do czegoś dążymy. Coś sobie postanowimy i tak właśnie ma być, nie inaczej. Kobieta, przyznajmy to otwarcie, jak już się za coś bierze, to na całego.


Na przykładzie kolarstwa, bo o tym głównie będzie mowa, kobiet w peletonie owszem, jest coraz więcej, ale w stosunku do płci przeciwnej, wciąż mało. Można było mieć pewność, że obdarowany będzie w siódmym niebie. Z tych co się nie boją połowa ma problem z logiką i podstawami matematyki (to widać po komentarzach na wykopie) Nie oceniaj siebie tak źle. Ponadto taka osoba nie może mieć problemów z pamięcią, długotrwałym skupieniem uwagi itd.


W programowaniu pamięć nie jest zbyt ważna, bo wszystko podpowiada IDE. Ludzie myślą, że jestem szczęśliwa, ale nie znają. Jestem taka samotna, niczyja.


Do Halloween zostało już zaledwie kilka dni! Zapewne wiele z Was spędzi ten dzień w gronie znajomych, na domówkach lub grupowym oglądaniu strrrrrasznych horrorów ;) To ten dzień w roku, kiedy przebieranki są nie tylko dozwolone, ale wręcz wskazane! Zabierz ukochaną na premierę do bydgoskiego Heliosa maw 07. Ja zawsze wiedziałam, ze najpierw chce się ustawić „na rynku pracy” a później mieć dziecko ale mam różnych znajomych i widzę, ze tym, którzy zarabiają mniej tez się dziecko „należy”.


Bo dbają o nie, wiadomo, ze trochę sobie musza odmawiać ale dziecku nie brakuje nigdy. Pracodawcy narzekają nie tylko na braki w kadrach, ale też na.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty