piątek, 12 września 2014

Dziwne telefony z zagranicy 2018

Oszuści znowu dzwonią z egzotycznych numerów do Polaków. Lepiej nie odbierać tych połączeń ani nie oddzwaniać, bo można stracić sporo pieniędzy. Rzecznik Orange ostrzega klientów firmy, ale o dziwnych numerach, które dzwonią od kilku dni na telefony Polaków informują także abonenci innych operatorów.


Moja koleżanka krzyknęła do mnie z uśmiechem, że dzwoni do mnie ktoś z Rumunii. Akurat zerknęła na mój telefon, bo wracałem z łazienki. Kolejne tajemnicze numery zaczęły wydzwaniać w czwartek stycznia. Na prawdę nie wiem co robić, czy odbierać telefon czy oddzwonić.


Do UKE wpływa wiele zgłoszeń o dziwnych telefonach z nieznanych numerów i krótkim sygnale połączenia. W Internecie znów zawrzało, w związku z nowym oszustwem, dla wpadnięcia w które wystarczy odebrać telefon. Proceder ten to nic nowego, jednak warto o tym alarmować, gdyż wyłudzacze znów celują w zwykłych obywateli. Uważajcie na podejrzane numery! Widząc na swoim wyświetlaczu te numery – nie oddzwaniajcie.


W innym wypadku to oszustwo może was słono kosztować. Na Twitterze pojawiają się kolejne informacje dotyczące dziwnych nieodebranych połączeń z nieznanych numerów - informuje portal CERT. Tym razem to telefony z Wysp Wniebowstąpienia. Jeżeli nie wiesz, jak pozbyć się natrętnych anonimów, którzy wydzwaniają do ciebie na okrągło, ten artykuł jest dla ciebie. Poprosiliśmy o radę Generalnego Inspektora Ochrony Danych.


Dziwny numer telefonu z zagranicy? Co zrobić, kiedy dzwoni nr tel. Połączenia z dziwnych numerów telefonów zdarzają się. Nie odebrałam, bo numer wydał mi się jakiś dziwny - mówi pani Katarzyna.


Ja raz odebrałam telefon z nieznanego numeru i jak zobaczyłam rachunek to. Uwaga na telefony z dziwnych numerów! Kilka warszawskich firm zostało już masowo zaatakowanych oszukanymi telefonami. Manager z jednej z tych firm ujawnił nam, iż wydzwoniona w ten sposób został cała firma, kilkaset osób. Oszuści, naciągacze, stalkerzy - to tylko niektóre rzucane przez internautów określenia osób, które puszczają sygnał z nieznanych numerów telefonów, a potem czekają, aż oddzwonisz.


Trzeba zachować rozsądek, bo to może słono kosztować - ostrzega Urząd Komunikacji Elektronicznej. Mam dziwny problem z telefonem stacjonarnym. USA nie możne połączyć się na mój telefon stacjonarny, wcześniej nie było z tym problemu. Robiliśmy wszystkie próby, osoba z USA bez problemu dodzwania się na inne telefony stacjonarne w Orange w tej samej miejscowości tylko do nas jest problem.


Za odebranie połączenia przychodzącego z zagranicy w Polsce żaden operator nie pobiera opłat. DZIWNYCH TRIKÓW z TELEFONEM,. Gala Return to Wembley w Londynie. Nie moge namierzyć numeru gdyż dzwoni z zastrzeżonego. Odebrałem dwa razy i za każdym razem leciała jakaś melodyjka (podobna do tych co można usłyszeć na infoliniach np sieci komórkowych kiedy to czeka sie na połaczenie z konsultantem).


Jeżeli nie spodziewamy się telefonu z zagranicy, wyświetlony numer ma dziwny kierunkowy, a nasz telefon nie pokazuje, z którego kraju jest wykonywane połączenie należy zachować ostrożność i najlepiej zignorować próbę połączenia. Kielczanka przez kilka dni otrzymywała głuche telefony z nieznanego numeru. Próbowała oddzwaniać, ale nikt się nie zgłaszał. I lepiej tego nie robić, bo możemy paść ofiarą oszustów nawet z Afryki, a takie połączenie będzie nas słono kosztować. Witam, pisze z siostrą która mieszka w Mannheim z polskiego numeru na niemiecki, wysyłam sms wszystko w porządku raport itp.


Słowenii a pisze z Niemiec z całkiem innego numeru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty