środa, 24 września 2014

Znajdź pomysł na siebie

Przez jego realizację chcemy pokazać, że młody człowiek może znaleźć w swoim życiu szczęście, zbudować silne i zdrowe relacje oraz aktywnie prze-żyć życie ze świadomością swoich pasji i talentów. Jak znaleźć w końcu pomysł na siebie? To pytanie spędza ci sen z powiek, kiedy jesteś na rozdrożu zawodowym.


Zastanawiasz się wtedy, jak znaleźć dla siebie pracę w której będziesz się rozwijać, odczuwać satysfakcję z wykonywanej pracy i zarabiać dobre pieniądze. Wydaje się niemożliwe, prawda? Możesz mieć najlepszą wiedzę na świecie, ale bez wiary i bez pracy nad Twoim pomysłem na siebie odniesiesz porażkę. Dlatego działaj, próbuj nowych rzeczy i szukaj pomysłu na siebie. W planach jest dalsze spotkań, a zapotrzebowanie na tego typu inicjatywy stale rośnie.


Jak odnaleźć nowy kierunek, jak znaleźć pomysł na siebie? Według metodologii zmiany Change Value Process człowiek rozwija się na drodze spiralnej. Znajdź pomysł na siebie ” to projekt organizowany przez stowarzyszenie Muza. Czujesz, że dotychczasowe miejsce pracy już ci nie służy? Najwyższy czas rozejrzeć się za nowym pomysłem na siebie.


Znajdź pomysł na siebie

Jak się do takiej zmiany odpowiednio przygotować, by nie podjąć decyzji zbyt pochopnie? I jak sprawdzić, czy nowe zajęcie, które sobie wymarzyłaś, rzeczywiście jest dla ciebie? Celem projektu jest przekonanie młodego człowieka, że może odnaleźć w swoim życiu prawdziwe szczęście, budować. Jak ochronić młodzież przed przestępczością i nałogami? W jaki sposób pokazać młodym, gdzie dziś warto szukać szacunku, miłości i akceptacji?


Cykl spotkań profilaktycznych pomaga zarówno młodzieży jak i wychowawcom poszerzać wiedzę na temat przeciwdziałania przyczynom przestępczości. Każde spotkanie trwa minut (dwie godziny lekcyjne), w trakcie których prowadzący wraz z młodzieżą próbują – niekiedy w żartobliwy sposób – odpowiedzieć na pytanie gdzie dziś. W trosce o młodych ludzi przygotowane zostały profilaktyczne spotkania dla. W trakcie swojej działalności stał się jednym z najprężniej działających i najczęściej koncertujących zespołów chrześcijańskich.


To jak znaleźć pomysł na siebie i swój biznes? Zastanów się nad tym jak możesz połączyć talenty, pasje i marzenia tak, by znaleźć dla siebie właściwą drogę. Zapisuj to, co przychodzi Ci do głowy. Napisz na górze strony “Mój pomysł na życie” i zanotuj tam wszystkie wnioski, które wyciągniesz z ćwiczenia.


Celem spotkania było wzbudzenie w młodych ludziach zapału do poszukiwania swojego powołania zawodowego. Dobre rzeczy przychodzą do tych, którzy potrafią czekać i szukają swojej drogi. W tym tygodniu bardzo poruszył mnie wpis na blogu Red rose pt „W pokorę”. Odnalazłam w nim swoją historię, swoje wybory i swoje wątpliwości.


Jednak wykonując mapę marzeń możesz skoncentrować się na jednym, konkretnym marzeniu, np. To także pomoże ci znaleźć pomysł na siebie pod względem zawodowym. Organizatorom zależy na tym, by młode osoby nie musiały już po omacku szukać szczęścia, lecz by mogły żyć pełnią życia, odnajdując prawdziwy pomysł na siebie. Jak na przekór pomysł znalazł mnie, gdy przestałam go szukać.


Nie bez przyczyny piszę, że to pomysł mnie znalazł, a nie ja na niego wpadłam. Za wcześnie na pisanie o mojej historii sukcesu w aspekcie życia z pasji. Mogę jednak napisać jak to się stało, że jestem tu gdzie jestem teraz.


Znajdź pomysł na siebie

Na webinarze oprócz treści merytorycznych jest też seria pytań i odpowiedzi. Produkt zawiera także notkę wizualną oraz karty pracy. Mamy tu na myśli składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i bieżące wydatki, które są konieczne dla funkcjonowania firmy.


Z jakich dotacji mogę skorzystać? Przy zakładaniu każdej firmy nie liczy się tylko pomysł, ale także pieniądze. To dzięki nim możemy zainwestować w niezbędny sprzęt czy oprogramowanie.


Dla wielu młodych ludzi studia i kariera w dużej firmie to wciąż jedyna gwarancja satysfakcji zawodowej i stabilizacji. Bo można mieć tyle różnych pomysłów na Instagrama, ile istnieje różnych profili na Instagramie. Każdy może mieć swój niepowtarzalny pomysł na swój niepowtarzalny profil na Instagramie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty