wtorek, 30 września 2014

Odrzuciłam miłość żałuję

Odrzuciłem miłość bardzo tego żałuje - Netkobiety. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zaloguj się, aby obserwowa ć.

Poznałam go zaledwie miesiąc po zakończeniu burzliwego półtorarocznego związku. Człowiek o wspaniałym charakterze i dobrym, ciepłym sercu. Czuły, inteligenty, zabawny- ideał.


Zakochał się we mnie, dawał mi kwiaty, właściwie sam je dla mnie zbierał, pomagał w lekcjach itp. Ale dla mnie był tylko przyjacielem. Ostatnio coraz bardziej zaczęłam się w nim zakochiwać. Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies.


Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy.

Teraz, dziś, żałuje, że go nie chciałam. Ale dowiedzieć musiałby sie chyba o tym telepatycznie. Nie powiem, mogłabym zniszczyc jego nowe życie małżeńskie, a tego nie zrobię. Unieszczęśliwiłabym ich, a może tylko ją, bo ona go na pewno kocha - tak przypuszczam (w końcu za niego wyszła). Nieodwzajemniona miłość wiąże się z silnymi uczuciami.


Można by uznać, że przeciwieństwem miłości jest pustka. Jednak badania naukowców wykazały, że w momencie odrzucenia miłości rodzą się przede wszystkim nienawiść oraz wściekłość. Te uczucia, podobnie jak miłość, mają bardzo wyrazisty i silny charakter. Rozdział z książki Karen Horney Neurotyczna osobowość naszych czasów - wybitna książka! SPOSOBY ZDOBYWANIA MIŁOŚCI I WRAŻLIWOŚĆ NA ODRZUCENIE Biorąc pod uwagę siłę potrzeby miłości u neurotyków oraz trudności w przyjmowaniu uczuć, moglibyśmy sądzić, że będą oni woleli atmosferę charakteryzującą się umiarkowanym natężeniem emocji.


Rok temu poznałam chłopaka, było miło, wifywalismy się kilka razy w tygodniu. Po tygodniach zapytal czy z nim bedę, postanowiłam jednak poczekać. Im dlużej się znaliśmy czulam, że. Troszke długie, ale jeśli ty mi pomożesz obiecuje że ja również Tobie pomoge odp na której z twoich pytań.


Ukoiłeś mój ból Za pomocą pięknych słów Byłeś przy mnie Martwiłeś się o mnie Ja teg - Wiersze. Tak zrobiłam to i nie żałuje.

Nie wiem jaką bym miała przyszłość z nim, ale coś mi mówiło, żebym sie tak nie angazowała w ten związek. On miał sporo wa a ja sobie chciałam. Nadzieja dla spragnionych miłości. Istnieje jednak nadzieja dla spragnionych miłości: im więcej czasu upłynęło od odrzucenia, tym mniej aktywności było w obszarze mózgu odpowiedzialnym za przywiązanie, gdy badani oglądali fotografie swoich byłych partnerów. Czekałam Na Miłość Jak Przyszła- odrzuciłam - Netkobiety.


Jeśli chcesz żyć jego pełnią, musisz czasem wyjść ze strefy komfortu… Nie pożałujesz. Zgłosiła się do show, bo liczyła, że znajdzie miłość swojego życia. Spotykaliśmy się cztery miesiące. Mieliśmy masę wspólnych tematów, dużo czasu.


Dziś kobieta wygląda jak milion dolarów! Rolnik z TVP odrzucił jej miłość. W „Sanatorium miłości” Marek poprosił.


Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty