czwartek, 25 września 2014

Zranilam faceta

Zawsze miałam nerwowy charakterek, ale również mam gorące serce. Pokochał mnie kiedy każdy zawodził, chciał poświęcic dla mnie wszystko. Czy mam szansę odzyskać faceta,którego zraniłam i straciłam zaufanie? Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Gdybym ja dla faceta nie była atrakcyjna ze względu na defekt fizyczny z którym da sie coś zrobić, to bardzo ok byłaby rozmowa na ten temat. Chcąc zatrzymać faceta swoich marzeń musisz wykorzystać męski sentymentalizm. Przede wszystkim kiedyś byłaś już dla niego atrakcyjna! On na pewnym etapie Waszej znajomości chciał być z Tobą, pragnął Cię, kochał.


Rozbudź w nim te uczucia na nowo, przyciągnij go do siebie z powrotem. Zranilam Faceta napisalam sms zebysmy pogadali. Sama piszesz,że od pewnego czasu było nie tak, że on się nie stara, że nie czujesz stabilizacji.


Mam problem z facetem jestem miesiące było cudownie kochany komplementował szanował pisał całymi dniami nawet będac w pracy. Bardziej mnie interesuje cierpienie faceta, którego zraniłaś. Nikt Ci nie kazał do niego wracać, zdecydowałaś się na powrót i nie dałaś z siebie NIC poza złością, marudzeniem i chamstwem. Elle - ona była zbyt zazdrosna, on się przestał interesować, doszło do rozstania. Ale wrócili do siebie i to była decyzja obojga.


Zraniłam faceta mojego, on mi wybaczył, jednak. Po jakimś czasie rozmawialiśmy i powiedzial ze by wrócił do mnie ,że chce ze mną być,a ja go nie rozumiem. Przecież tyle razy go zraniłam a on chce do mnie wrócić rozumiem kocha mnie. Ale ja nie umiem z nim znowu być gdyż zranie go. Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies.


Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. Pod koniec listopada Edyta Górniak potwierdziła plotki o rozstaniu z Mateuszem Zalewskim. Poznali się rok wcześniej, gdy Edyta wracała do zdrowia po operacji kolana w łódzkim szpitalu. Ja go znam, chodziłam z jego siostrą do klasy, ale myślę, że on mnie n. Ułożysz mi tekst (wiersz) na przeproszenie chłopaka ? Pokłóciłam się z chłopakiem z którym byłam miesięcy.


Napisałam mu smsa ze tak na prawde nigdy go nie kochałam , nic dla mnie nie znaczył , ze tylko się nim bawiłam. Chciałam się dać pokroić, by zadowolić faceta i jego biuściaste fantazje. Drogie panie, pamiętajcie, że ON zawsze znajdzie lepszą.


Filmy nieprzeciętnie zmysłowych filmów, po których obejrzeniu będziesz mieć lepszy seks. Czy warto wrócić do byłego faceta? Trzeba mieć wielkie szczęście, żeby znaleźć miłość na całe życie.


Ludzie najczęściej się rozstają. Zobacz, kiedy mimo wszystko warto wrócić do swojego byłego partnera. Twoje bliskie relacje ze szczególnym mężczyzną już minęły, ale chcesz odzyskać to, co było między wami? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak na nowo rozkochać w sobie byłego chłopaka. Zamieszkalismy razem i byliśmy.


Są one nieodłączną częścią naszego życia. Sposób radzenia sobie z błędami i wyciągania z nich wniosków determinuje to, kim jesteśmy i kim się staniemy. Gdy popełnisz błąd i zranisz kogoś, na kim ci zależy, bardzo ważne jest, żeby umieć za to przeprosić.


Przeprosiny zawsze stanowią pierwszy krok w ratowaniu każdego związku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty