wtorek, 25 listopada 2014

Brak świadectwa pracy a rejestracja w pup

Rejestracja w Urzędzie Pracy i brak świadectwa pracy. Jestem tegoroczną absolwentką LO i zaraz po zrobionej maturze poszłam się zarejestrować po raz pierwszy do UP. PUP odmawia rejestracji z powodu braku świadectwa.


PUP, a brak zaświadczenia do. Brak świadectwa pracy - rejestracja w pup –. Po jakimś czasie znalazłam pracę, więc zgodnie z przepisami się stamtąd wyrejestrowałam, podając za powód (jak mylnie sądziłam) znalezienie zatrudnienia. Wszystkie dokumenty z zusu ktore beda mi pptrzebne mam no i wczesniejsze swiadectwo pracy tylko nie jestem w stanie potwierdzic wyksztalcenia bo.


Janusz Kopik stracił pracę, bo jego pracodawca zmarł. Problem w tym, że nie ma mu kto wystawić świadectwa pracy. A przepisy mówią, że bez tego dokumentu nie można m. Urząd pracy nie chce mnie zarejestrować jako bezrobotnego z powodu braku tego świadectwa(nadmieniam że nie przysługuje mi zasiłek, chodzi jedynie o ubezpieczenie zdrowotne).


Czy jest możliwość zarejestrowania bez świadectwa pracy? Obecnie nie pracuję i nie jestem zarejestrowana w PUP. Zarejestrować się w urzędzie pracy można osobiście lub korzystając z rejestracji elektronicznej na portalu praca.


Warunkiem skorzystania z rejestracji elektronicznej jest posiadanie profilu zaufanego lub podpisu elektronicznego. Bezrobotny zgłasza się, w celu dokonania rejestracji, do powiatowego urzędu pracy, właściwego ze względu na zameldowanie w miejscu pobytu stałego lub czasowego, a jeżeli nie jest zameldowany - do powiatowego urzędu pracy, na którego obszarze działania przebywa. Osoba, która nie jest zameldowana lub posiada zameldowanie na pobyt stały w innej miejscowości niż miejsce. Temat: brak swiadectwa pracy a liczba przyslugujacych dni. UP jako bezrobotny a brak świadectwa pracy.


A ja nadal nie posiadam od niego świadectwa pracy i nie mogę się zarejestrować na bezrobociu co w takim przypadku robić,? Również jeszcze nie zapłacił mi za urlop który miałam do wykorzystania. Nie jestem osobą niepełnosprawną i nie leżę w szpitalu.


Ujawniły się kłopoty ze zdrowiem i muszę się podleczyć. Bieżesz forulaż kartonowy , wielkości 2x A4. Należy wypełnić formularz, a następnie osobiście dostarczyć dokumenty do placówki. Urząd elektronicznie powiadomi o dacie i godzinie spotkania.


Jak zarejestrować się w Urzędzie Pracy? Można dokonać także rejestracji w Urzędzie Pracy przez Internet. Istnieje prawdopodobieństwo, że nie zostaniesz zatrudniony z powodu braku świadectwa pracy. Odszkodowanie za niewydanie świadectwa pracy w terminie.


Gdy pracodawca wydał Ci świadectwo pracy z błędami lub nie wywiązał się z terminu – masz prawo zwrócić się o pomoc do sądu pracy. Dochodzenie praw pracowniczych drogą sądową. Jej przyznania świadczenia z powodu niedostarczenia świadectwa pracy. Zdaniem Pozwanej brak świadectwa pracy nie powoduje niemożliwości złożenia wniosku o rejestrację jako osoby bezrobotnej. W przypadku bowiem braku jakiegokolwiek dokumentu organ ma obowiązek wezwać w trybie k. Aha, świadectwo pracy wydaje się tylko zatrudnionym na etacie.


Człowiek musi być zwyrolem, żebyinnym zwyrolom glizdy pokazywać. Pracownik jest zobowiązany dostarczyć Pracodawcy jedynie świadectwa pracy obejmujące okresy pracy przypadające w roku kalendarzowym w którym pracownik ubiega się o zatrudnienie w danej firmie. Natomiast dostarczenie świadectw pracy za wcześniejsze lata pracy jest całkowicie. Zawsze może Pani dochodzić odszkodowania.


Przy czym, na Pani spoczywa udowodnienie poniesionej szkody, np. Ile czasu na rejestracje w Urzędzie Pracy aby dostać zasiłek. Nie znalazłam takiego tematu a pilnie potrzebuję informacji ile czasu jest na zarejestrowanie się w Urzędzie Pracy aby dostać zasiłek Mąż mówi, że chyba a jak dzwoniłam do Urzędu to Pani powiedziała, że nie ma ograniczonego czasu bo rejestracja jest dobrowolna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty