czwartek, 20 listopada 2014

Do jakiego wieku mozna byc w ciazy

Do jakiego wieku można zajść w ciążę? Posiadanie potomstwa to największa odpowiedzialność w życiu dorosłego człowieka i jednocześnie temat wielu dyskusji, pytań, a nawet lęków. Dziś kobiety mają dzieci nie tylko po 20.


Jakie konsekwencje zdrowotne niesie ze sobą późne macierzyństwo? Kobieta może zajśc w ciążę jeżeli będzie mieiączkowac. Przeważnie u każdej kobiety nastpuje menopauza w wieku lat.


W tym wieku u niej na pewno będzie juz menopauza. Głośna sprawa w Polsce dotycząca kobiety, która urodziła bliźniaki w wieku lat i uważa, że stało się to. W jakim wieku najlepiej zajść w ciążę i zostać mamą? Tak naprawdę każdy – w kontekście ciąży i porodu - wiek ma swoje zalety i wady.


Mając lat 2 jesteś w fantastycznej formie, masz sporo zapału i energii, by opiekować się dzieckiem, jednak twoja sytuacja zawodowa i finansowa raczej nie będzie jeszcze ustabilizowana. Newcastle przypomnieli, że zegar biologiczny kobiet wiele się nie zmienił, nawet jeśli w naszych czasach istnieją metody prokreacji medycznie wspomaganej, a posiadanie dziecka w wieku lat już nie jest rzadkością. Uwierz mi, moja mama w wieku lat jeszcze chodzi po Alpach :) A I ja wcale nie czuje sie I nie wygladam na lat ;) W dzisiejszych czasach ludzie starzeja sie pozniej, maja lzejsze zycie I przy. Być może jestem jedynym mężczyzną na tym forum, ale dobrze się złożyło, że znalazłem je przypadkowo.


Mam takie pytanie: czy kobieta w wieku lat, która jeszcze miesiączkuje regularnie, może zajść w ciążę? Moja żona ciągle się tego boi (wiem, że w tym wieku może być to dla niej niebezpieczne) a ja mam już dość. Skończyłaś lat i jeszcze nie urodziłaś pierwszego dziecka?


A nawet jeśli jesteś już w trakcie menopauzy, zajście w ciążę jest możliwe! W październiku tego roku robiłam badania hormonalne. Mam obecnie lat, od roku nie miesiączkuję. Bardzo proszę o odpowiedź, czy mogę się czuć całkowicie bezpieczna, współżyjąc z mężem, bo przyznam, że fobia zajścia w ciążę towarzyszy mi niezmiennie od lat.


Mąż mój pracuje obecnie poza krajem. Wyniki badań brytyjskiej Narodowej Służby Zdrowia (NHS) alarmują: – kobiet 35-letnich, które uprawiają seks bez zabezpieczenia, zajdzie w ciążę po latach, w porównaniu do kobiet w wieku lat. Ten spadek płodności idzie w parze ze spadkiem liczby komórek jajowych, którymi dysponuje każda kobieta.


Wszystko na temat: do jakiego wieku kobieta może zajść w ciążę. Czytaj więcej o do jakiego wieku kobieta może zajść w ciążę na WP abcZdrowie. Chciałam się dowiedzieć czy jest duże prawdopodobieństwo zajścia w ciaze , kochaliśmy sie w trakcie mojej owulacji pierwszy wytrysk był na zewnątrz ale po nie całej minucie doszlo do drugiego stosunku. Moja znajoma w wieku lat zaszła w ciąże(była szykowana do operacji usunięcia torbieli z jajników), dowiedziała się o niej też przez przypadek.


Jeśli chodzi o poród to nie ma reguły. Ciąże znosiła w miarę dobrze, ale szykowali ją na cesarkę. Urodziła siłami natury i ma piękną zdrową córeczkę. Powiedzcie, w jakim wieku to może się zdarzyć. Myślałam, żeby kocurka wykastrować w wieku 5-miesięcy, ale po tym, co pisze KOT, czyli, że zbyt wczesna kastracja może być przyczyną niedorozwoju cewki moczowej i. Samca mozna wykastrowac w wieku 6-miesiecy, a kotke przed pierwsza ruja.


Ile malutkich chomików moge się spodziewać? Jak trzeba się opiekować chomikami dopiero urodzonymi? Po menopauzie nie można wprawdzie zajść w ciążę, ale jest to możliwe wcześniej, to znaczy w okresie okołomenopauzalnym.


To oznacza, że o dziecko mogą się starać nawet kobiety po 45. Czy to oznacza, że w trakcie menopauzy możemy zapomnieć o antykoncepcji i się nie zabezpieczać? Czesto mozna sie spotkac z opiniami lekarzy, ze kobiata, ktora zwleka z urodzeniem pierwszego.


Ze powinnam sie cieszyc ze w moim wieku zaszlam jeszcze w ciaze i ze najlepiej jest rodzic jak sie ma -lat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty