czwartek, 12 lutego 2015

Jak wlaczyc powiadomienia ze ktos dzwonil podczas rozmowy orange

Jeśli będziesz niedostępny, osoba dzwoniąca do Ciebie usłyszy komunikat informujący o tym, że jesteś poza zasięgiem lub prowadzisz rozmowę. Orange poinformuje Cię o tej próbie połączenia, nawet jeśli dzwoniący nie zostawił wiadomości. Oficjalna strona sieci telefonii komórkowej Orange w Polsce, telefony komórkowe na abonament, mix i kartę oraz szybki Internet. Nie przychodzą SMS z informacją, że ktoś próbował się ze mna połączyć. Ktoś Dzwonił nie zadziała podczas prowadzenia rozmowy.


Obecnie mam tak, że kiedy z kimś rozmawiam, a osoba trzecia próbuje się do mnie dodzwonić, nie wiem nawet, że ktoś dzwoni podczas rozmowy, ani nie mam komunikatu, że dzwonił, juz po rozmowie. Od jakiegoś czasu zauważyłem ze gdy podczas rozmowy próbuje dodzwonić się do mnie trzecia osoba to nie słyszę charakterystycznego piknięcia. Mam i zawsze miałem wyłączone połączenia oczekujące.


Jeśli dobrze pamietam to było tak ze potem miałem w liście połączeń nieodebrane od tej. Czy rozmowy prowadzone przez internet mogą zostać podsłuchane? T-m powinno to być od razu ale prośba o takie powiadomienie jest albo uruchamiana przez użytkownika w ustawieniach albo u operatora w tzw. Klient dostanie również informację o próbie kontaktu, jeśli prowadził rozmowę, a nie korzysta z usługi Połączenia Oczekujące.


Usługa nie zadziała również,. Mam dość dziwny problem i nie wiem czy jest to wina telefonu czy operatora, na poprzednim telefonie podczas gdy z kimś rozmawiałem a ktoś innych próbował się do mnie dodzwonić miałem sygnał dźwiękowy o nowym połączeniu a na note brak jest jakiejkolwiek informacji. Proszę o informacje jak rozwiązać ten problem. Dzięki usłudze Oczekiwanie na połączenie podczas prowadzonej rozmowy jesteś informowany o kolejnej, przychodzącej na Twój telefon rozmowie.


Jesli dzwonisz, a ona rozmawia to przeciez wiesz. Rozumiem, ze ona powinna miec cos takiego, ze rozmawia, a w tel. Udzieli mi ktoś wyczerpującej odpowiedzi na to pytanie? Być może tytuł tematu niewiele mówi ale nie wpadłem na lepszy pomysł jak go nazwać.


Nie wiem jak w innych sieciach ale w Plusie gdy mam zajęty telefon (rozmawiam), i ktoś próbuje do mnie się dodzwonić do dostaję niemal natychmiast smsa o treści - numer xxx próbował się z tobą połączyć. Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o tym kto do Ciebie dzwonił gdy Twój telefon był wyłączony lub byłeś poza zasięgiem, to skorzystaj z bezpłatnej usługi Kto tam? Jeśli jestem poza zasięgiem lub mam wyłączony telefon to po powrocie do sieci dostaję odpowiedniego SMS. Kiedy podpisujemy umowę z Orange, poczta głosowa jest jedną z usług włączonych domyślnie. Podobnie jak każda inną usługę, możemy ją wyłączyć.


Pocztę głosową w Orange możemy obsługiwać zarówno za pomocą automatycznego biura obsługi, specjalnego kodu dostępu do Twojego Menu, jak i na stronie internetowej Orange. Warto wiedzieć jak wyłączyć powiadomienia na ekranie blokady w Androidzie. Porada działa na Androidzie od wersji 5. Dzięki Poczcie Głosowej masz pewność, że nigdy nie przegapisz ważnego telefonu nawet gdy wyłączysz telefon komórkowy lub będziesz prowadził w tym samym czasie inną rozmowę. Osoba dzwoniąca do Ciebie może zostawić Ci wiadomość na Twojej Poczcie Głosowej, abyś mógł ją w dowolnym momencie odsłuchać.


Włączenie poczty Wyślij SMS o treści START pod nr 5Zadzwoń pod. Podczas rozmowy możemy zajrzeć do kontaktów oraz wiadomości oraz wyłączyć redukcję szumów. Jak mam wlaczyc opcje informowania mnie ,ze ktos dzwonil w czasie gdy tel byl wylaczony. Do tego dzis zobaczylam ze jak podlaczam suchawki, u gory w pasku powiadomien normalnie sie wyswietla ze sa podlaczone, a. Nie wiem jak u Was, ale jest to bardzo niewygodne, nie móc wiedzieć kto dzwonił do mnie podczas rozmowy z kimś innym.


Choć, jeśli Play nie ma w ogóle takowej opcji to trochę słabo, ale coś nie chce mi się w to wierzyć. Jesli ktos cos wie wiecej w tym temacie to proszę coś o tym napisać. Jeśli chcesz, żeby jak każdy do Cb dzwoni leciała to piosenka to wchodzisz na muzykę, a dokładnie klikasz opcje przy tej piosence. Dzwonil dzis do mnie Play - problem jest im znany.


Orange-byłem tam ze względu na znajomych ale w końcu nie wytrzymałem i zmieniłem opa i nie wiem czy chcę być w Orange już ,chodzi o zasięg-w domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty