środa, 18 lutego 2015

Sms o nieodebranym połączeniu orange

Jak wyłączyć sms o nieodebranym połączeniu ? Na orange online w zakładce usługi powinna być blokada powiadomień o nieodebranych połączeniach, aktywuj ją. Teraz dzięki bezpłatnej usłudze Ktoś Dzwonił dowiesz się, że ktoś próbował się z Tobą skontaktować. Jeśli będziesz niedostępny, osoba dzwoniąca do Ciebie usłyszy komunikat informujący o tym, że jesteś poza zasięgiem lub prowadzisz rozmowę. Orange poinformuje Cię o tej próbie połączenia, nawet jeśli dzwoniący nie zostawił wiadomości. Mój Orange na portalu, nie ma takiej opcji (Ktoś Dzwonił), tej z twojego zrzutu, jest to tylko w Nowym Mój Orange.


Sms o nieodebranym połączeniu orange

Dzięki wszystkim za info, Jutro zadzwonię do konsultanta, może pomoże. Piszę ponieważ kilka lat temu była taki opcja w menu, po zmianie (kilka lat temu) znikła. SMS) o nieodebranym połączeniu. SIM jeśli wybrałeś dla niej wszystkie usługi tj. Ja to miałem kilka razy tak, że nigdzie nie informowali mnie o nieodebranym połączeniu.


Kolega mi kiedyś mówił, że do mnie dzwonił a nie dostałem żadnej informacji - ani sms-a, a w połączeniach także nie było żadnej takiej próby. Niektóre telefony nie posiadają diody powiadomień LE więc po nieodebranym połączeniu czy SMS nie ma żadnego widocznego śladu dopóki sami nie włączymy telefonu i nie sprawdzimy powiadomień. Dzięki usłudze Oczekiwanie na połączenie podczas prowadzonej rozmowy jesteś informowany o kolejnej, przychodzącej na Twój telefon rozmowie.


Otrzymuję tylko SMS o nieodebranym połączeniu. Przychodzą do mnie sms z play nieodebrane połączenie Jak ktoś do mnie dzwoni to czasem za pierwszym razem mówi poza zasięgiem czy coś takiego po wykręceniu drugi raz się dodzwaniają, a międzyczasie przychodzi do nie sms. Czy trzeba się w tych krajach rozliczać czy jest inny. Skąd operator ma wiedzieć, jak masz wpisaną daną osobę do książki adresowej? Chyba w orange natomiast dostajesz sms spod numeru danej osoby o treści zadzwoń teraz (), więc wyświetli Ci się jako kontakt, ale to jak pisałem - raz, zależy to od operatora, dwa, użytkownik może to wyłączyć.


Usługa informuje bezpłatnym SMS-em o próbie połączenia. SMS nie jest wysyłany, gdy numer dzwoniącego nie został zarejestrowany przez sieć, np. W SMS-ie otrzymasz informację o maksymalnie numerach, które próbowały się z Tobą połączyć. Wykorzystaj możliwość otrzymania SMS-a z numeru, który próbował się z Tobą skontaktować!


Zaraz ktoś wstawi schemat sms-a Kolega zadał proste pytanie, Tzn. Niby jej facet w ten sposób przechwyca sms-y które przychodzą na jej numer. Sms zamiast numeru telefonu nazwa. Powadomienie innego numeru o nieodebranym połączeniu.


Witajcie, zmieniłem w mojej Lumii 7soft na CV Poland. Wcześniej miałem brand Orange. Mam teraz taki problem, że czasem gdy ktoś chce się do mnie dodzwonić, to nie wyświetla mi się połączenie tylko dostaje powiadomienie o nieodebranym połączeniu, na brandowanym tak nie miałem, jakieś pomysły co może być nie tak ? Jeśli często nie mamy możliwości odebrania telefonu, a chcemy, by nasi znajomi lub klienci byli z nami w ciągłym kontakcie, dobrze rozważyć zainstalowanie aplikacji, która automatycznie odpowie na wszystkie nieodebrane połączenia.


Narzędzie takie wyśle SMS-a o treści określonej uprzednio przez użytkownika. Zarządzaj powiadomieniami SMS o koszcie i czasie połączenia. Zostaw swój numer, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i pomoże dopasować ofertę do Twoich potrzeb.


A ja, tę usługę, sobie też chwaliłem. Chociaż rzeczywiście, niektórzy mogą uważać, że Już w zasięgu, to taka dodatkowa inwigilacja Z tego, co pamiętam, PTC też jako pierwszy operator, wprowadził usługę Informacja o nieodebranym połączeniu, przed Już jestem. Nawet nie pamiętam dokładnej nazwy, bo na pewno jest inna i chyba krótsza, od tej P4.


Wyłączenie powiadomień sms o nieodebranym połączeniu. Nie wiem czy to wyłączyć można w telefonie czy obsługuje to sieć. Wysłano z WPMicrosoft Lumia640XL Dzisiaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty