poniedziałek, 15 lutego 2016

Szukam koleżanki gdynia

Zabierz głos, wyraź swoje zdanie. Mam lat i jestem wysokim misiowatym brunetem. Wyjście na kawę, spacer, do kina, na imprezę. Ogłoszenia Pani szuka pani Gdynia. Gdynia Randki i przyjaciele Pani szuka pani.


Dawne znajomości z czasem się rozluźniły. Towarzyskie Gdynia: szukam koleżanki z Gdyni do filmów. Każdy za czymś biega pochłonięty własnym życiem.


Coraz trudniej jest poznać kogoś w realnym świecie, więc postanowiłam spróbować tutaj. Porozmawiaj o aktualnych problemach i radościach mieszkańców Trójmiasta. Poproś o zamieszczenie zdjęć. Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Jestem młoda mężatką ,niedawno przeprowadzilam sie do trójmiasta.


Spotkania dające same przyjemności. Coś o mnie: Puszysta, wiedzącą czego chce. Jeśli też nie masz żadnej kumpeli i szukasz nowych znajomości może razem uda nam się dogadać.


Hej, mam lat i szukam osoby z którą można miło spędzić czas, jeżeli Ty też szukasz kogoś takiego to napisz ;) Pozdrawiam. Szukam koleżanki do wspólnego spędzania czasu. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie.


Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To znane wszystkim staropolskie przysłowie. Niedawno sie tu sprowadzilam. Mąż w pracy cały dzień,ja z malutkim dzieckiem w domu.


Oferty Matrymonialne dla Singli. Poznaj przyjaciela z Polski i zagranicy. Redakcja serwisu zapytaj przypomina: W okresie ciszy wyborczej tj.


Publikacja na forum jakichkolwiek komentarzy mających charakter agitacji wyborczej. Do popisania, ale nie tylko dziś ale. Mam lat , wiadomo że mało ale nie jestem na ten wiek - co najmniej 12. Jak widać znam zasady ortografii więc proszę NIE PISAĆ jeśli jesteście dysylektekami i tp.


Tworząc Indeed CV, akceptujesz Warunki korzystania z usług, Zasady dot. Politykę prywatności Indeed oraz wyrażasz zgodę na otrzymywanie wiadomości od pracodawców w serwisie Indeed. Ponadto wyrażasz zgodę na otrzymywanie wiadomości marketingowych od Indeed. Możesz zrezygnować z ich otrzymywania, korzystając z linku Zrezygnuj z subskrypcji dostępnego w naszych.


Mieszczą się tu również szkoły wyższe, takie jak np. Akademia Marynarki Wojennej, Akademia Morska, Wyższa Szkoła Komunikacji Społecznej oraz wydziały zamiejscowe Uniwersytetu Gdańskiego. Kina, teatry, galerie, muzea i biblioteki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty