poniedziałek, 19 września 2016

Jak zagadać do chłopaka z klasy

Jak zagadać do chłopaka z klasy ? Od pewnego czasu podoba mi sie koleś z klasy i nie wiem jak do niego zgadać , jestem nie śmiała. Ciagle na przerwach jest z kumplami, i jkos nie moge wyczuć odpowiedniego momentu. Dopiero od jakiś tygodni, zaczął się na mnie patrzeć, spoglądać, uśmiechać do mnie. Bardzo chciałbym dostać jakieś porady na ten temat.


Na przerwach zawsze moi kumple są obok niej i się wygłupiąją, a jak nie to to gada z koleżankami. A co, jeśli chodzicie do tej samej klasy? W takim wypadku na pewno już się znacie i jedyne co trzeba zrobić, to zmienić tę relację na bardziej intymną. W jaki sposób możesz to zrobić?


Jedną z metod jest najzwyklejsze w świecie częstsze spędzanie z nim czasu, wspomniane wcześniej. To pytanie bez wątpienia zadaje sobie każda dziewczyna. Bez względu na to, czy myślisz o tym, jak poderwać chłopaka z klasy, w szkole, czy w innym miejscu są na to. Staraj się wtedy siadać jak najbliżej jego stolika.


Zastanawiasz się, jak dyskretnie do niego zagadać, żeby on jednocześnie nie domyślił się o co ci chodzi, a miał pretekst do pociągnięcia rozmowy? Jeżeli Ci się uda, to usiądź obok niego. Mamy dla ciebie kilka podpowiedzi. Widzisz nieziemskiego przystojniaka w sklepie i nie wiesz, jak go podejść?


Okazało się że też tak jak ja chodzi do szkoły muzycznej na gitare do tego samego pana co ja. Jak widać, to pytanie zadaje sobie każda z nas – wiek nie ma znaczenia. Dziewczynki z podstawówki zastanawiają się w jaki sposób zagadać do kolegi z klasy, a my dumamy nad tym, jak podbić do przystojniaka z pracy. Cieszę się, że odwiedziłaś moją stronkę :) Jeśli masz problemy z poderwaniem chłopaka, lub po prostu interesują Cię relacje damsko-męskie, to zapewniam Cię, że znajdziesz tutaj masę wartościowej wiedzy.


Ten dylemat nurtuje wiele zauroczonych dziewczyn. Jednak pamiętaj, że to nic złego, że zrobisz pierwszy krok. Zanim to zrobisz, jeśli to możliwe. Często pytacie mnie, jak zagadać do chłopaka, na którym wam zależy.


Uczucia - Miłość - Flirt - Dojrzewamy. Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym. Jak poderwać chłopaka – Krok 1: Czy do siebie pasujecie?


Rozpoczynam tym wpisem całą serię artykułów o tym jak SKUTECZNIE poderwać chłopaka i zatrzymać go przy sobie. W każdym opiszę jedną cechę lub technikę, która sprawi, że będziesz czuła się pewniejsza, wzrośnie Twoja samooocena lub będziesz wiedziała jak z praktycznego punktu poderwać chłopaka. Widujesz go codziennie rano w autobusie.


Wydaje ci się, ze na ciebie zerka, ale nie masz pewności. Stale go spotykasz i jest w zasięgu ręki, ale nie wiesz jak zacząć rozmowę? Poniżej znajdziesz kilka sposobów jak zacząć rozmowę z facetem, który cię interesuje i osiągnąć sukces. Jedyne, czym musisz dysponować to odrobina odwagi, by do niego podejść. W mojej klasie jest chłopak który strasznie mi się podoba.


Wydaje mi się , że chciałby zagadać do mnie,albo do mojej przyjaciółki ponieważ na każdej przerwie siada blisko nas ,a na lekcjach tylko ławkę góra dwie dalej. On jest nieśmiały dlatego myślałyśmy żeby pierwsze zagadać , ale nie mamy pojęcia jak. Absolutną mistrzynią kuszenia, podrywu, uwodzenia i flirtu jest Marilyn Monroe. Jeśli jeszcze nie oglądałaś jej w żadnym filmie, nie widziałaś żadnego wywiadu ani nie czytałaś fragmentów biograficznych, gorąco polecam zapoznać się z filmem poniżej. Jeśli szukasz odpowiedzi na pytanie jak zagadać do chłopaka na Tinderze, to trafiłaś w odpowiednie miejsce.


Dam Ci jednak gotowe teksty i porady jak je modyfikować, oraz jaki efekt osiągniesz po użyciu danego rozpoczęcia. GG nie kojarzył mnie i poprosił o fotke ale ja mam wszystkie fotki na aparacie a kabelek USB gdzies zapodziałam a gdy zapytałam się go do której chodzi klasy to. Na samym początku wystarczało mi zwyczajne zerkanie na niego ukradkiem, gdy chłopcy grali w koszykówkę, ręczną lub inną grę zespołową. Chodzimy do innych klas, jest w moim wieku.


Jakieś tygodnie temu wpadł mi w oko. Zaprosiłam go do znajomych na fb, zaakceptował. Chciałbym poznać dziewczynę z innej klasy.


Wcześniej odpowiadam na pytanie czytelnika, z którego dowiesz się dokładnie jak zagadać do dziewczyny w szkole lub na uczelni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty