piątek, 23 września 2016

Mam 60 lat i jestem w ciąży

Mam 60 lat i jestem w ciąży

W czasie menopauzy nie brałam żadnych tabletek hormonalnych. Przeszłam menopauzę bez żadnych problemów. Tylko mam jeden problem , niewiem jak to sie robi. Mam lat i chce być w ciąży. Teraz jest już co wziąć w dłoń.


Zamierzamy w tym roku skończyć z antykoncepcją i kochać się na całego bez obawy o ciążę. Mam nadzieję, że ten temat to prowokacja. Subnij :) Snapchat : timon506. Mam lat możliwe że jestem w ciąży ? MIesiąc temu byłam na obozie , był tez tam muj chłopak (chodzimy od tyg.). Bardzo go kocham i postanowiłam sie z nim przespać.


Mam ochotę się zabić, ojcem jest jeden mulan co przyjechał do mojego miejsca zamieszkania na tygodnie. Zaszłam w ciążę i teraz muszę się z tego tłumaczyć. Rodzinie, znajomym, obcym, ludziom z pracy, lekarzom i chyba nie ma nikogo, kto by to spokojnie przyjął. Wszystko rozbija się o mój wiek.


Nie jestem najmłodsza i uwierzcie, że zdaję sobie z tego sprawę. Spalił na miejscu moje szczęscie,zwalił mnie z nóg ,wlał we mnie niepokój. Mówi ,że w tym wieku to tylko cesarka a ja marzyłam o naturalnym porodzie. Wiem pewnie wiele z was myślipuściła się.


Jestem z moim chłopakiem od lat. Nasi rodzice bardzo dobrze się. Czy kobieta może zajść w ciążę w wieku lat? Być może jestem jedynym mężczyzną na tym forum, ale dobrze się złożyło, że znalazłem je przypadkowo.


Mam 60 lat i jestem w ciąży

Mam takie pytanie: czy kobieta w wieku lat, która jeszcze miesiączkuje regularnie, może zajść w ciążę? Więc masz lat i jesteś w ciąży? Chodź, opowiem Ci moją historię.


Twoim blogoslawionym stanie moze rzucic sobie tak po prostu “usunela ciaze”. Prawda jest taka ze zabila swoje dziecko. Ja uwazam ze jesli kobieta jest wstanie zajsc w ciaze i ja utrzymac to znaczy ze jej organizm sobie z tym poradzi. Kamila i mam lat, dzisiaj dowiedziałam sie ze jestem w ciazy.


Wszczepienie kobiecie po 60-tce zarodków pochodzących od zdrowej, młodej kobiety zmniejsza ryzyko poronienia i wad dziecka. Pod względem biologicznym, najlepszy wiek na zajście w ciążę to czas między 20. Zajście w ciążę przed tym wiekiem może być przyczyną za niskiej wagi dziecka, za. Moj chlopak w tym roku skonczy lat,jednak dopiero w październiku a termin mam na marzec.


W ciążę musiałam zajść mimo mlodego wieku, jednak mam wątpliwości co do tek decyzji W ubiegłym roku, na wakacjach wylądowałam w szpitalu, z okropnym bólem brzucha. Cześć, jestem Liz i chcę wam opowiedzieć historię, którą uważałam za koniec mojego życia, ale okazało się, że to nowy początek. Mówiąc krótko, zaszłam w ciążę w wieku lat. Mam na imię Barbara i mieszkam w Katowicach.


Oraz matką trójki dzieci (Małgosia 2 Kuba 2 Przemek 20).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty