czwartek, 1 września 2016

Ciąża w wieku 48 lat forum

Czy ciąża w wieku lat jest możliwa? Bardzo z mężem chcialibyśmy mieć dziecko. Nadal regularnie miesiączkuję. Byłam u lekarza, który powiedział, że nie powinnam mieć problemów.


Wszystko na temat: czy można zajść w ciążę w wieku lat. Czytaj więcej o czy można zajść w ciążę w wieku lat na WP abcZdrowie. Szanse na zajście w ciążę w wieku lat W czerwcu skończę lat. Wczoraj odebrałam badanie FSH wykonane w 3. Ciąża w wieku lat - porada - Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Witaj, moja ciocia uodziła syna w wieku lat, ając już dwudziestokilkuletnią córkę. Całą ciążę się kryła, jakoś wiać, że była zażenowana tym faktem i co?


Panterko, nie wiem na pewno dokładnie, ale moja mama, w wieku lat zaczęła dostawać bardzo nieregularne i obfite miesiączki a potem przwestała. Testy ciążowe wykazywały ciąże (i te domowe i szpitalne). Okazało sie że to były mięśniaki macicy. Także może war5to sprawdzić u jeszcze jakiegoś. Cześć Moim zdaniem nie liczy się wiek, lat to nie starość.


Najważniejsza jet dojrzałość macierzyńska, jeśli pragniesz dziecka, to nie wahaj się. Pewną użytkowniczkę naszego forum zaniepokoił spóźniający się okres. Była pewna, że w jej przypadku ciąża nie wchodzi już w rachubę, gdyż ma lat i weszła w okres przekwitania. Z tej przyczyny zrezygnowała z antykoncepcji.


Jednak po kilku dniach zrobiła test ciążowy, którego wynik był pozytywny. Zdaniem lekarzy kobieta jest dużo bardziej zdyscyplinowa w czasie ciąży po roku życia. Ewelina przez wiele lat zdobywała kolejne szczeble wykształcenia i zawodowej kariery.


Nie myślała o dzieciach, pociągały ją coraz lepsze zarobki, praca, kupno i urządzanie własnego mieszkania, kontakty towarzyskie. Jestem trochę przerażona i nie wiem co robić i co doradzić mojej mamie. Ma lat i właśnie do mnie dzwoniła.


Musiała się wyżalić, że okres spóźnia jej się już tygodnie a zawsze miała jak w zegarku. Boi się, że to może będzie ciąża ale nie chce iść po test żeby się nie stresować. Pod względem biologicznym, najlepszy wiek na zajście w ciążę to czas między 20. Zajście w ciążę przed tym wiekiem może być przyczyną za niskiej wagi dziecka, za.


Po menopauzie nie można wprawdzie zajść w ciążę, ale jest to możliwe wcześniej, to znaczy w okresie okołomenopauzalnym. To oznacza, że o dziecko mogą się starać nawet kobiety po 45. Czy to oznacza, że w trakcie menopauzy możemy zapomnieć o antykoncepcji i się nie zabezpieczać? Boję się że jestem w ciąży a mam prawie lat dzisiaj jest ósmy dzień jak spóźnia mi się okres w piątym dniu spóźnienia zrobiłam test i wynik był negatywny a mimo to żle się czuję i okresu nie ma nadal. Co robić wstydzę się iść do lekarza.


Jeżeli znasz odpowiedź na pytanie Ma lat i jest w ciąży! No ciąża w tym wieku to ciężka sprawa, ale dziecku, ani Twojej mamie nie musi się nic stać. Będzie, musi być, sąsiadka babci ma lat i aktualnie jest w końcówce ciąży dzieci ma też dorosłe a ciąże przebiega książkowo. W wieku lat mama urodziła mnie, roku później moją siostrę.


Forum Kobiet CIĄŻA I PORÓD. Jeśli kobieta decyduje się na ciążę w późniejszym wieku,. Urodziłam dziecko w wieku lat.


Nauczyłam córeczkę jazdy na rowerze, łyżwach, nartach, kapałam się z nią w morzu. Teraz córka ma lat, ja 52. Pierwszy raz moja Miesiączka spóźniła się dni i cykl trwał 32dni. W takim wieku kobiecie zaczyna brakować własnych komórek jajowych. W tym przypadku lat to przepaść.


Na pewno ciąża wiąże się z większym ryzykiem. To zresztą nie było oskarżenie żadne ani nic. To nic złego przeciez balować, zwłaszcza jak się ma lat.


Chodziło mi raczej o to, że kiedyś kobieta w wieku lat była juz mocno dojrzała, a teraz może wyglądać i czuć sie jak dwudziestka, a z drugiej strony, nie dbając o siebie, można być staruszką w wieku lat dwudziestu. Przejrzałyśmy pod tym kątem popularne fora internetowe dla matek w różnym wieku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty