środa, 8 lutego 2017

Jak dotrzeć do faceta

Z innego miasta, więc widujemy się tylko w weekendy. Jest dla mnie wszystkim, wiem też, że i on mnie kocha. Facet z którym się spotykam jest strasznie skryty.


KIedy ma problemy, np w pracy nie chce o tym w ogole rozmawiac, nic mi nie chce powiedziec. Zamyka sie w sobie i na tym koniec.

Pytanie dość głupie,bo pytam obcych ludzi o swojego faceta,ale może inni mają inne myślenie i pomysły odemnie Jestem z facetem lat,znam go doskonale,potrafiłam zrozumieć zawsze bez słów. W sieci znaleźć można wiele artykułów z poradami o tym, jak oczarować – czyli dotrzeć do mężczyzny. Niestety, praktycznie większość to artykuły pisane przez kobiety, które nigdy nie będą oddawać, prawdziwego męskiego punktu widzenia. Zastanawia się, jak dotrzeć do ukochanego mężczyzny i się z nim dogadać.


Nie wie, czy problem jest w niej, czy w nim, ale na ogół obwinia siebie. I niepotrzebnie, bo nie jest to najlepsze wyjście. Katarzyna Miller i Suzan Giżyńska postanowiły pomóc kobietom.

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!


Na świecie są przeróżne typy facetów, tak samo zresztą jak i kobiet. Jedni są otwarci, odważni, szaleni, przebojowi, inni są spokojni, zrównoważeni, a nawet zamknięci w sobie. Dotarcie do faceta tego typu nie jest proste – często trzeba się naprawdę nagimnastykować, żeby zburzyć mur, jaki ten chłopak wokół siebie zbudował. Później kupiłam jeszcze jej książkę pt. Jak zatrzymać faceta” i też przeczytałam ją z wielkim zainteresowaniem, bo informacje w niej zawarte są naprawdę bardzo życiowe, a ich autorka jest osobą szalenie inteligentną, która doskonale rozumie i wie, o czym pisze.


Słowa mogą kłamać, nawet gesty, ale mowa ciała mężczyzny powie Ci prawdę. Po czym poznasz, czy on jest zainteresowany, czy wręcz przeciwnie? Jak kobieta może wpłynąć na upartego partnera? Witam, mam problem z partnerem, który jest do granic możliwości uparty i strasznie zawzięty.


W takich przypadkach rzadko chodzi jej o tego, konkretnego faceta, ona po prostu panicznie boi się być sama. I mężczyzna to wyczuwa, gdzieś podświadomie wie, że jest wykorzystywany. On sam przyjdzie, jeśli kobieta zrobi mu dużo przestrzeni i pozwoli się wybrać.


Koncentracja na własnym życiu.

Jak dotrzeć do faceta - trochę długie ale przeczytajcie. Może mój problem okaże wam się błachy, może faktycznie się czepiam niepotrzebnie. Otóż mój facet to dla innych chodzący ideał. W sytuacji, kiedy samo słowo „podryw” zaczęło się wszystkim źle kojarzyć, chciałam pokazać kobietom, że nie są skazane na bierne czekanie, aż ten czy inny przesadnie pewny siebie podrywacz do nich zagada.


Jako mała dziewczynka na samą myśl o chłodniku zasłaniałam usta ręką, na znak protestu przed zjedzeniem zimnej zupy pełnej pływających warzyw. W przedszkolu przeżywałam katusze, kiedy na stół wjeżdżał talerz chłodnej i gęstej zupy owocowej. Odkryłam go dopiero parę lat temu, kiedy chcąc trafić do serca pewnego mężczyzny, zrobiłam mu pierwszy w (moim) życiu chłodnik.


Wiosną miłość kwitnie w powietrzu. Piękna pogoda sprzyja romansom. Oczarowanie faceta to nie lada sztuka, w której warto wykorzystać kilka trików. Jak uwieść faceta, który wpadł nam w oko? Czas na miłość W wiosenno-letni czas więcej czasu spędzamy aktywnie.


Wychodzimy z domu, uczestniczymy w plenerowych imprezach, a to dobra okazja do nawiązania nowych znajomości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty