poniedziałek, 27 lutego 2017

Nigdy nie miałem dziewczyny

Nigdy nie miałem dziewczyny

Prawie lat i nigdy nie miałem dziewczyny. W przyszłym roku skończę lat. Nie mam i nigdy nie miałem dziewczyny. Mam bardzo duże szansę zostać tym słynnym 30-letnim prawiczkiem. Mam lata, nigdy w życiu nie miałem dziewczyny, nigdy nie uprawiałem seksu a mój największy wyczyn to jeden jedyny pocałunek jak do tej pory.


Nie wiem co ze mną może być nie tak. A ja całymi dniami słucham fajnego trancu, po nocach śni mi się przeważnie że mam dziewczynę. Mam lat i nigdy, z paraliżującego strachu, nie miałem nawet co marzyć o tym że będę miał dziewczynę. Jestem meeeega-przystojny, najprzystojniejszy. Dlaczego kobiety rezygnują, gdy dowiedzą się, że nigdy nie byłem w związku.


Z wyglądem nie jest chyba źle bo nie mam problemu zagadać nawet czasami ktoś do mnie zagada ale jak dziewczyna dowie. Dopiero niedawno przejrzałem na oczy i uświadomiłem sobie, że w zasadzie to nie miałem gdzie poznać. Całe życie siedzę w domu, a na imprezki typu 18stki zacząłem dopiero wychodzić. Ja już i też nigdy nie miałem dziewczyny. A mógłbym mieć gdyby nie moja psychika i niska samoocena, jak na siebie patrze to jest wszystko ok, tylko w głowie jakieś kompleksy i. Mam lat i nigdy nie miałem dziewczyny , czy to normalne?


Witajcie, tak jak wyżej, czy to normalne? W sumie to nigdy nie miałem odwagi by podejść do jakiejś dziewczyny która mi się podoba. Co mówić, ja nigdy nie miałem dziewczyny. Dziewczyna pyta o byłą lub byłe i przeszłe związki.


To wcale nie znaczy, że masz olać kobiety totalnie i nie podchodzić. Masz opanować pragnienie posiadania stałej dziewczyny. Gdy to uczynisz, to kobiety zaczną do Ciebie lgnąć.


Jako 30-latek nigdy nie miałem dziewczyny , nawet się nie całowałem, więc jestem prawiczkiem. Nawet z tym już się pogodziłem, że do końca życia będę sam, bo jeśli do teraz się nic nie zmieniło, to po tym bardziej nie może. Nie rozumiem czemu tylu ludzi jest w jakichś związkach.


Ja mam lat i jeszcze nigdy nie miałem dziewczyny. Nie jest tak, że nie lubię dziewczyn. Lubię z nimi rozmawiać, umawiać się na kawę. By mi zabroniła spotkać się z koleżanką?


Nigdy nie miałem dziewczyny

Przede wszystkim zapisz się na jakiś dobry kurs tańca, często są organizowane przez organizacje studenckie albo duszpasterstwo akademickie. Poza tym wielu mężczyzn nie ma możliwości poznania dziewczyny przez znajomych albo na imprezach, których nie lubią. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!


Odrazu mówie nie jestem osoba wstydliwa, chętnie podejmuje rozmowy i ogólnie lubie towarzystwo. Ale nie wiem czy to jakiś pech że nigdy jeszcze się nie całowałem , nigdy nie byłem bliżej dziewczyny tzn. Mam lat i nigdy nie miałem dziewczyny. Chciałem dodać, że jestem osobą nieśmiałą, o niskiej samoocenie. Teraz jak widzę, że podobam się dziewczynie, zaraz zaczynam myśleć, że to nie na mnie się patrzy tylko gdzieś obok, albo patrzy się dlatego, że mam coś na twarzy (wiem śmieszne:P).


Ostatnio zacząłem się zastanawiać, jak to się dzieje, że wszyscy dookoła potrafią znaleźć swoją drugą połówkę, a ja wciąż jestem sam. Mam lat, jestem samotnikiem. Matka była nadopiekuńcza, ojciec był zwykłym nerwusem. Nigdy nie byłem na dyskotece. Mam lat, nigdy nie miałem dziewczyny.


Przecież dziewczyna nie musi mieć takich cech jak ty - podobno to przeciwieństwa się przyciągają, czyż nie ? Postaraj się nie patrzeć na kobiety aż tak krytycznym okiem i nie oceniaj po pozorach, bo te często mylą. Jedyna rada to starać się panować nad swoim perfekcjonizmem. Cześć jak jest postrzegany facet który w wieku lat nie miał nigdy dziewczyny.


Nigdy nie miałem dziewczyny

Jest dziwadłem czy facetem któremu się nie ułożyło życie. W gimnazjum czy liceum było bardzo skromne zainteresowanie moją osobą. Parę dziewczyn raptem mówiło mi cześć, ja odpowiadałem ale one nie zdobyły.


Może siedzisz cały dzień w pokoju i grasz w gry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty