środa, 22 lutego 2017

Nie mam znajomych 30 lat

Mam ponad lat i wszystkie przyjaźnie i koleżeństwa okazały się niewiele warte. Jestem uczynna, pomocna, towarzyska i raczej otwarta na ludzi. No może teraz już nie taka otwarta.


Poczytałam kilka książek psychologicznych, zbudowałam sobie jakiś plan działania by poznać nowych ludzi i zaprzyjaźnić. Zobacz fotki ostatnio dodane przez użytkowników. Dzięki reklamom podstawowa funkcjonalność serwisu jest bezpłatna.

Staramy się aby nasze reklamy były jak najmniej uciążliwe dlatego nie stosujemy inwazyjnych formatów reklamowych. Odnów stare układy i już:) Nie Ty pierwsza się obudziłaś z ręką w nocniku. Portal dla młodzieży chcącej poznać nowych ludzi.


Szukasz chłopaka,dziewczyny,znajomych może przyjaciół. Wrzuć fotkę,film,napisz blog i daj się ocenić,a może zaprosić na randkę? Oczywiście znajomym mającym lat mówię naturalnie po imieniu. Części znajomych w wieku około lat również mówię po imieniu.


Ale sama nie uaktualniam statusów, nie wrzucam zdjęć, nie piszę o swojej pracy. Dołącz do nas, załóż bezpłatne konto.

Dodaj swoje fotki i daj się poznać ludziom z Twojej okolicy. Szukam koleżanki do rozmów i wspólnych wy padów np. Jestem żoną i mamą ale czasem czuje się samotna i brakuje mi bratniej duszy do rozmów. Człowiek to istota społeczna. Do szczęścia potrzebuje innych ludzi, nawet jeśli próbuje żyć jak samotna wyspa, prawda jest taka, że nie da się zagłuszyć jednej z podstawowych potrzeb – interakcji, akceptacji i przynależności.


Tak naprawde nie wiem od czego zaczac i jak przekazac wam swoje odczucia ale sprobuje jak najlepiej obrac wszystko w slowa. Mam lat i nie wiem do konca kim jestem czego chce i co zrobic ze swoim zyciem ? Mam lat i nie mam znajomych to problem, który pojawia się, gdy odcinasz się od stałej paczki. Często sytuacja wygląda też tak, że ktoś odcina się od znajomych, którzy ciągnęli go w dół i teraz postanawia otaczać się ludźmi sukcesu.


Pojawia się istotne pytanie, jak tego dokonać? N a co dzień nie jestem typem imprezowym. Szukam osób z którymi będę mogła wyjść np do kina, teatru, na kawę, pojechać na wakacje itp.


Norma: przyjaciół, bardzo dobrych znajomych i dobrych. Ludzi którzy będą dla siebie. Badacze wykazali, że ludzie mają zazwyczaj najbliższych przyjaciół, bardzo dobrych znajomych, dobrych oraz 5dalszych znajomych. Liczba osób, którą w ogóle jesteśmy w stanie rozpoznać i zróżnicować na portalach tj.


Kiedy masz lat, bardzo trudno przychodzi ci odchodzenie i pogodzenie się z tym, że nic nie trwa wiecznie. Kiedy masz się z kimś rozstać albo (co gorsza) ktoś zostawia ciebie, masz problem, żeby to zaakceptować.

W wieku lat uczysz się, jak sobie z tym radzić i coraz lepiej ci to wychodzi. Zuzanna Łapicka wychowywała się w warszawskim środowisku artystycznym, później jej horyzonty jedynie rozszerzyły się na resztę świata. Obracała się wśród znanych ludzi i bacznie ich obserwowała – dzięki temu, nawet po wielu latach, w książce „Dodaj do znajomych”, udało jej się odtworzyć atmosferę i nastawienie do życia z tamtych lat. Mam lat, nie mam znajomych.


Cały czas ktoś się do mnie przypier. Aktualnie nie ma dostepnej żadnej nowej ankiety! Szły na konwent pożyczki od znajomych ze znajomymi. Gratuluję ukończenia lat z dodatkowym letnim doświadczeniem. Tylko nie licz, że dostaniesz dodatek za wysługę lat #128578; Wszystkiego najlepszego!


Przeczytaj jeszcze – lekkie wierszyki na urodziny. Sprawdź: życzenia na urodziny. W rozmowie z prokuratorem tłumaczył, że nie wie, co.


Opolskie to region, gdzie znajdziesz atrakcyjne kobiety i dziewczyny. W Opolskim są tysiące kobiet, które - tak jak Ty – szukają nowych znajomości i chętnie umawiają się na randki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty