wtorek, 13 listopada 2018

Jak znalezc odpowiedniego chlopaka

Jak znaleźć odpowiedniego chłopaka. Jak wiadomo z tytułu chodzi o chłopaka. Mam ponad lat i jestem otoczona zakochanymi.


Sposobów na szukanie drugiej połówki jest w dzisiejszych czasach naprawdę wiele. Można to robić tradycyjnie, a także przez internet korzystając z szerokiego wyboru portali i aplikacji. Ja się wcale nie śpieszę bo wiem że na miłość trzeba poczekać ale ja po prostu nie potrafię żyć samotnie! Znam wszystkich chłopaków z okolic,piszę z nimi,spotykam się. No więc moja koleżanka jest bardzo samotna i tysiąc razy mówiła, że chce mieć wreszcie chłopaka, nie jest wcale brzydka: brązowe włosy do klatki piersiowej, brązowe oczy, mały zgrabny nosek i wiśniowe usta.


Jaki mężczyzna pociąga kobiety najbardziej? Niegrzeczny, ale nie do przesady – to facet idealny. Jak go znaleźć i rozpoznać wśród tłumu innych? W poniższym artykule podpowiadamy parę wskazówek jak to osiągnąć. Czasami znalezienie odpowiedniego partnera to po prostu kwestia szczęścia.


Jednak mając odpowiednie nastawienie w stosunku do siebie samej, do miłości, randek i związków, zwiększasz swoje szanse by kogoś odnaleźć i pokochać. Odpuść pokusę pozostawienia wszystkiego losowi: przygotuj odpowiednią. Ale też myślę, że ważniejsze jest to, żeby być z wartościową i odpowiednią osobą. Mnie się bardzo podobał tekst Marii Rotkiel o tym, jak znaleźć odpowiedniego partnera. Możecie go znaleźć na jej blogu.


Oczywiście, każda z nas już od najmłodszych lat miała w głowie obraz swojego idealnego mężczyzny. Gdy byłyśmy starsze, w pamiętniku spisywałyśmy cechy, jakie powinien mieć nasz wymarzony. Jak w tytule, gdzie młoda przed 30stką, atrakcyjna, inteligentna i błyskotliwa z poczuciem humoru panna pozna odpowiedniego faceta? Bo jak dotąd to spacery z dzieckiem, zakupy z dzieckiem, spacery z dzieckiem i zakupy z dzieckiem.


Cześć mam dość nietypowe pytanie. Nie chcę mieć chłopaka aby sie lansić przy znajomych i mieć nowy status na fejsie tylko na prawdę chciałabym w końcu mieć kogoś kto mnie przytuli , pocałuje ktoś kto mnie będzie wspierał i będę mogła zawsze do tej osoby uciec gdy mi źle. Zawsze jak ktoś mi się podoba to jest zajęty albo okazuje się głupim.


Dużo ciekawostek, aktualności, najnowsza moda oraz trendy, sprawdź również swój horoskop – wszystko dla kobiety. Zastanawiasz się jak znaleźć chłopaka? Super, ale jeśli tylko udajesz a marzysz o stałym związku to mam dla Ciebie kilka rad. Podpowiem Ci co zrobić, aby spotkać swojego przyszłego męża. Czy to nie od ciebie zależy jak ma wyglądać twój stan umysłu przez cały związek i czy to nie ty poprzez swój wybór masz zmniejszać ryzyko rozpadu związku?


Słowo odpowiedni w ustach wielu kobiet znaczy po prostu idealny, lecz takich nie ma. Najczęstszy błąd podczas szukania odpowiedniego faceta to zgadzanie się na mniejsze zło. Moglibyscie mi podac jak znalezc odpowiedniego chlopaka ? Ci ktorych spotykam nie podobaja mi sie lub podobaja mi sie tylko troche.


Odpowiedni mężczyzna dla Ciebie to ktoś, kto idealnie odnajdzie się w Twoim obecnym życiu. Jednak zanim go poznasz, sama musisz dobrze wiedzieć na czym stoisz. Jeżeli sama nie odnajdujesz się w swoim życiu, to trudno Ci będzie to życie z kimś dzielić.


Jeśli zauważysz odpowiedniego mężczyznę, podejdź i odezwij się do niego. Skuś się na drinka, a łatwiej będzie ci nawiązać rozmowę lub rozpocząć taniec. Kawiarnia – do małej kawiarni wybierz się w weeken kiedy większość ludzi ma czas i jest bardziej gotowa na nawiązywanie nowych znajomości. Kazdy sie pyta czemu taka atrakcyjna dzieczyna jak ja nie ma chlopaka ,a ja nie wiem co mam odpowiedziec. Znajomi twierdza,ze jestem zabardzo wybredna,nie wiem, moze maja troche racji, ale ja poprostu chcialabym poznac kogos kogo darzylabym prawdziwym uczuciem.


Jestem tak głupią cipą jeśli chodzi o facetów, że tylko usiąść i załamać ręce” – napisała do mnie kobieta, która została kochanką. Poznała faceta, który miał być wolny a okazał się zajęty. Nie mogąc zrobić kroku w przód (bo nie ma żadnego przodu).


Ani w tył – bo boi się go zostawić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty