środa, 14 listopada 2018

Niesłowny facet

Obiecał, że wróci do domu zaraz po pracy – i nie zrobił tego. Albo który żyje tak, jakby nie dotyczyły go żadne godziny, terminy, zobowiązania. Bo nawet jeśli jego rozmijanie się z prawdą dotyczy. Cześć Poznałam fantastycznego 28letniego faceta.


Jestesmy razem prawie od roku. Mogę wymienić wiele jego zalet ale posiada jedna wadę której nie mogę przeboleć. Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi. Niesłowny facet Zarchiwizowany.


Od roku jestem w związku z chłpakiem, ale ostatnio zaczyna się coś psuć. Z jednej strony jestem z nim szczęśliwa, ale coraz częściej zaczyna mnie denerwować. Umowilam sie z facetem przez internet. Po pierwszym spotkaniu byl mna oczarowany, umowilismy sie na nastepne.


Po tym drugim tez bym oczarowany ( to mialo miejsce w niedziele wieczor ), umowilismy sie na wtorek i czwartek. Pszczolkowski niesłowny nawet wobec swoich. Mój problem jest zasadniczo bardzo powszechny, aczkolwiek jak wiele kobiet, szukam obiektywnego spojrzenia na sprawę. Otóż, mój facet jest niesłowny i mogę to śmiało powiedzieć po kilku miesiącach bycia z nim, a ściślej mówiąc woli chyba imprezy niż spotkania ze mną. Dziewczyny, piszę do was, bo jestem zmęczona facetem, który jest niesłowny.


Nie chodzi o rzeczy wielkie, ale np. Ciągle, ale to ciągle coś mu wypada. Ja rozumiem, mieszka z rodzicami, musi czasem pomóc, ale żeby. No ale dopiero teraz jest 21.


A napisał chociaż czy zadzwonił przeprosić i wyjaśnić? Mam bardzo fajnego kolegę, zawsze mu pomagałam w trudnych chwilach, on mi też. Mogłam zawsze do niego zadzwonic, pogadac, zaznaczam nigdy nie było między nami podtekstów seksualnych.


Alicia i walkiria Silmeria czekały na niego w sumie ponad dobę. Zostały nawet zmuszone do przenocowania w pobliskiej karczmie, co na pewno nie wpłynęło dobrze na ich nastroje. W końcu wyczekiwany mężczyzna zjawił się na miejscu. Strasznie mnie zrazil do siebie pszczolkowski.


Obiecał ci, że pójdziecie razem na ten nowy film, a potem wykręca się, że nie ma czasu, ochoty, albo w ogóle nie dzwoni. Faceci nie ukrywają tego, że przestało im zależeć. Od lat pomagam kobietom wykryć zdradę.


Jeżeli trafiłaś na ten blog to świadczy o tym, że masz wątpliwości co do swojego partnera. Czy chciałabyś w sprytny sposób zapytać swojego faceta o kilka istotnych rzeczy i poznać co tak naprawdę do Ciebie czuje i czy przypadkiem nie ma kogoś na boku? To nie chodzi o równouprawnienie, ale o miłość. A prawo masz do tego, do czego sam sobie dasz prawo. Jak którejś sie nie podoba – zostaw sukę w cholerę, nie jest Ciebie warta.


Zrobiłam to ponieważ mój facet przedkładał towarzystwo swoich znajomych nad moje. Zawsze odwiedzał mnie później niż obiecywał. Nigdy nie mogłam na niego liczyć. Często odwoływał swoje wizyty, a termin tej, którą obiecał moim rodzicom, minął pół roku temu. Czy tak każdy facet się zachowuje?


Chodzi mi o normalne koleżeńskie spotkania. Dlaczego jako dziewczyna mogę robic rzeczy na raz a facet nie? Już przyzwyczaiłam się do tego, że to ja muszę się podporządkowywać kolegom bo akurat coś im nie pasuje. Rzeczywiście, facet totalnie nieodpowiedzialny, niesłowny, duże dziecko.


Nie ma sensu traktować go poważnie, nie nadaje się do związku. Podobna sytuacja zdarzyłaby się zapewne jeszcze nie raz, nie dwa. Nie mamy codziennego kontaktu.


Facet jest niesłowny, mówi, że np. Zaczyna mnie męczyć taka sytuacja, nie wiem na czym stoję, a zaczynam się angażować. Gdy Twój facet jest niesłowny. Chociaż obiecywał, zarzekał się, że dotrzyma słowa, nawalił.


Jeśli żyjesz z niesłownym facetem, musisz wiedzieć, jak z nim postępować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty