piątek, 21 grudnia 2018

Jak znaleźć odpowiedniego faceta

Chcesz zdobyć właściwego faceta? Pierwsza zasada: postaraj się być najlepszą wersją samej siebie. JAK ZNALEŹĆ FACETA I DLACZEGO ROBISZ TO ŹLE? Ja sama nigdy nie wierzyłam w miłość od pierwszego wejrzenia, za to od zawsze – od konkretnego momentu. Najczęściej: żartu, opowieści, spojrzenia, gestu.


Mężczyźni, z którymi się wiązałam (albo chciałam wiązać) robili po prostu pewne rzeczy intrygująco, inaczej. Jaki mężczyzna pociąga kobiety najbardziej? Niegrzeczny, ale nie do przesady – to facet idealny.


Jak go znaleźć i rozpoznać wśród tłumu innych? Jak znaleźć odpowiedniego dla siebie mężczyznę? W poniższym artykule podpowiadamy parę wskazówek jak to osiągnąć. To samo liczy się też mężczyzn.


Jeżeli wejdziesz w związek z facetem, który nadal tkwi we własnej przeszłości, to może się to dla Ciebie skończyć boleśnie. Dobry związek buduje się na równych zasadach. Czy to nie od ciebie zależy jak ma wyglądać twój stan umysłu przez cały związek i czy to nie ty poprzez swój wybór masz zmniejszać ryzyko rozpadu związku? Słowo odpowiedni w ustach wielu kobiet znaczy po prostu idealny, lecz takich nie ma.


Najczęstszy błąd podczas szukania odpowiedniego faceta to zgadzanie się na mniejsze zło. W pewnym okresie dla kobiet znalezienie faceta jest sensem istnienia. Moje życie nie ma sensu, bo nie mam faceta. Jestem nieszczęśliwa, bo nie mam faceta.


I moje ulubione: „moje życie wyglądałoby inaczej gdybym miała faceta”. Nie, nie wyglądałoby inaczej. Po prostu szybko by cię rzucił. Mam lat i od paru lat mam problem znaleźć kogoś odpowiedniego , bo albo szybko słyszę ,że mnie kocha , choć praktycznie mnie nie zna , albo okazuje się , że facet ma problemy psychiczne lub inne kłopoty ,które ważą na nowym związku.


Kiedyś lubiłam nieco starszych od siebie , ale obecnie już wolę ciut młodszego niż starego. Będzie długo :) - Netkobiety. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!


Jak wiadomo z tytułu chodzi o chłopaka. Mam ponad lat i jestem otoczona zakochanymi. Dziewczyny, podpowiedzcie gdzie chodzą samotni mężczyźni? Wiem gdzie poznać faceta w internecie ale nie interesują mnie raczej tego typu. Podpowiem ci, jak nabrać pewności w kontaktach z facetami.


Jej brak jest właśnie największą kulą u nogi tych z nas, które chciałyby poznać kogoś nowego, ale nie wiedzą, jak i gdzie. Na pewno nie raz zastanawiałaś się, jak to jest, że jakiś fajny facet spotyka się z wydawałoby się zupełnie przeciętną dziewczyną. Na każdego normalnego faceta przypada mnóstwo Kobiet. To jest wręcz niesamowite jak bardzo My mężczyźni mamy w tej chwili ułatwione zadanie, a jak trudno jest Kobiecie znaleźć atrakcyjnego partnera, który będzie kipiał testosteronem na odległość.


Nie wstydź się do tego przyznać. Poszukiwanie miłości to trudna sprawa, ale kiedyś trzeba zacząć. Jeśli potrafisz otwarcie powiedzieć sobie, że chcesz znaleźć szczęście, to nie oznacza, że jesteś ofermą - oznacza to jedynie, że jesteś już dość dojrzałą i doświadczoną osobą.


Dlaczego nie mogę znaleźć sobie kogoś odpowiedniego? W tym roku planuję wyprowadzkę od mamy. Mam stałą pracę,dobrze zarabiam,dorabiam sobie robiąc to,co lubię.


Staram się dbać o wygląd i ubiór. Nie pomagają portale,bo ciągle trafiam na. Szukam partnera - jak znaleźć mężczyznę na dobre i na złe?


Co zatem możesz zrobić, aby randkowanie było dla ciebie czystą przyjemnością, a w efekcie pomogło ci spotkać odpowiedniego faceta? Pozostałe czynniki nie mają dla mężczyzn znaczenia, bo nie są unikalne i można je też znaleźć u młodszych kobiet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty