wtorek, 11 grudnia 2018

Smutna historia o miłości

Smutna historia o miłości

Smutna historia o miłości Koksu GW. Her Dad Died Just Before Her Wedding But What Her Brother Did Left The Whole Room In Tears - Duration: 6:05. Zdarzyło się to pewnego zimowego wieczora.


Smutna historia o miłości

Był to czas, gdy noce wydawały się wieczne i były tak mroźne, jak nigdy wcześniej, ani nigdy później, a dnie zdawały się mrugnięciem powieki – krótkie, bezsłoneczne, z wieczną zawieją śnieżną. Wiecej takich piosenek u mnie na kanale, 6ona9. Może dlatego, że jeszcze nigdy nie miał dziewczyny, że jeszcze nigdy nie czuł się tak szczęśliwy jak ci, siedzący sobie przytuleni na kocu, nie myślący o niczym tylko o sobie nawzajem i nie wiedzący, że ktoś ich obserwuje.


Chłopak siedział w tym miejscu długo, sam nie wiedział ile. Plażę zaczęli opuszczać ludzie. O tym jak niebezpieczne mogą być kobiety przekonałam się na własnej skórze. Czasy tej historii sięgają moich młodzieńczych lat, kiedy jako młoda licealista przeżyłam piekło w swoim życiu. Ile razy będę musiała przejść obok Ciebie z rozdartym sercem, aby przestać kochać Często kiedy idę chodnikiem a wszystko wokół zagłusza mi muzyka lecąca ze słuchawek zastanawiam się o czym byśmy właśnie rozmawiali , w jaki sposób byś mnie obejmował i jak brzmiałby twoje słowa , czasem szepnę coś do siebie , albo chociażby głupawo się uśmiechnę.


Podacie mi smutne historie miłosne? Wiem że to pytanie już było ale prosze tak mi się one podobają, te historie kto jakies fajne zna? Mam lat i mimo mojego młodego wieku już cierpię. Moja historia jest dość długa. Pomimo bólu po prostu nie potrafię.


Mam coś w rodzaju aleksytymii. Natalia była jej najlepszą przyjaciółką, Była 16- latką, szczupła blondynka o prostych włosach, o zwariowanej wyobraźni, dobrze się dogadywały. Słonecznego dnia, Natalka zaproponowała Kamili, wakacyjny spacer, Kama się od razu zgodziła, a więc spotkały się w parku już po minutach.


Nie wszystkie smutne filmy muszą być o chorobach. Równie wzruszające są te o miłości, czego świetnym przykładem jest Jeden dzień z Anne Heatheway i Jimem Strugessem w rolach głównych. To melodramat, który obrazuje na przestrzeni wielu lat ich damsko-męską przyjaźń, która w końcu przeradza się w miłość.


RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. Cześć , pojawił się do tej samej historie z życia wzięte. Ponieważ pierwszy raz piszę , mogą się wydawać dziwne ale one naprawdę się przydarzyły mi i inny moim znajomym.


Smutne historie o miłości w Zapytaj. Klub posiada 1uczestników. Hej na tym blogu będę zamieszczać historie o miłości tej szczęśliwej i nieszczęśliwej. Bloga dedykuje mojej przyjaciółce Karolinie.


Historie będą także o Kamili i Adamie którzy mimo przeciwności losu nadal są razem. Mam nadzieję że to co będę tu pisać wam się spodoba. Miłość – jeden z tematów najczęściej poruszanych w historii kina. Sztampowo i ckliwie lub wręcz przeciwnie, nieszablonowo i świeżo. Filmy o miłości mogą bawić, wzruszać, denerwować – Co robisz?


Kochamy je lub omijamy tego typu seanse szerokim łukiem. Czuła, że jej serce, jeśli chodzi o miłość jest twarde, zahartowane, już nie potrafi kochać, bo naprawdę kochała tylko jednego mężczyznę, to była jej miłość a On odcisnął w niej taki swój śla że nie było tam już miejsca na nikogo innego. Nie bójmy się mówić o ważnych rzeczach, nie bójmy się mówić otwarcie. Kto kiedykolwiek zajrzał w głąb serca, zrozumiał tą smutną prawdę.


To smutna historia, a w niej smutny przekaz o tym, ile to wszystko jest warte. Pomyśl więc teraz o mierze człowieka, gdy na pustyni planet jesteśmy ziarnem. To opowieść o przyjaźni chłopaka i dziewczyny. On student Akademii Muzycznej, Ona uczennica Gimnazjum. Ona bała się różnicy wieku, on nie zwracał na to uwagi.


Wymienili się zdjęciami, założyli skype`y i rozmawiali ze sobą. Dziewczyna rzuciła wyzwanie swojemu chłopakowi aby przeżył jeden dzień bez niej. Powiedziała , by się z nią nie komunikował , a jeśli zawali to będzie go kochać już na zawsze. Przecież to ja jestem smutna.


Czy podobał Ci się to opowiadanie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty