wtorek, 18 grudnia 2018

Czuje sie niekochana w zwiazku

Jeśli kobieta czuje się osamotniona w związku,. Dobrze jest nauczyć się brać odpowiedzialność za jakość tworzonych przez nas związków. Do stworzenia wielu sytuacji, które są dla nas męczące przyczyniamy się sami.


Tak jest na przykład w związkach osób, które nadmiernie poświęcają się dla partnera, a potem przeżywają wiele negatywnych emocji w związku z tym, że czują się przez niego zaniedbywane i wykorzystywane. Gnębi Cię samotność w związku?

Jesteście razem ale osobno, niczym dwa samotne serca? Czujesz, że oddalacie się od siebie i nic już nie jest takie jak kiedyś? Internetowe biuro matrymonialne MyDwoje.


Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!


Tylko ze przez to wszystko nie czuje sie pelnowartosciowym mezczyzna, czasem w ogole watpie czy nim jestem. Przeciez to nie taki powinien byc facet.

Miłość to więcej niż suma twoich plusów i minusów - to wrażenie jakie na nim wywierasz i to, że sprawiasz, że czuje się tak a nie inaczej. Temat: czuję się niechniana, niekochana i nikomu niepotrzebna. Moim problemem jest samotność i długoletnie borykanie się z nią. Kiedy urodziłam się moi rodzice mieli po lat, w tej chwili ja mam a oni przeżywają drugą młodość.


Nie radzę sobie w sytuacjach kiedy długo ze sobą nie rozmawiamy, nie widujemy się (związek na odległosć). Kiedy on nie poświęca mi tyle uwagi ile oczekuje (czyli najlepiej cały swój czas) czuje sie niekochana, odrzucana. Boję się odrzucenia i samotnego życia. Cos w tym jest, zaczęłam siebie akceptować i serio się staram, owszem czasem mam dość rutyny, ale moich chłopaków nie oddalabym za nic w świecie. Próbuje jakoś załagodzić sytuacje, ale on uparcie twierdzi, że zmuszamy sie do sexu, chociaż ja tego tak nie odczuwam.


On twierdzi, że nie czuje potrzeby rozmowy i orzebywania ze mną. Witam użytkowników wiem że powinnam udzieliac tutaj pomocy a nie sama jej szukac. Nie przytula mnie nie caluje sama musze mu mowic ze chcialabym sie przytulic bo on sam nie przytuli. Sex jest ale bez namietnosci. Bez uczucia taak jest bo musi jak to w zwiazku i tyle.


Chcialabym, aby odezwala sie do mnie jakas kobieta, ktora czuje sie w zwiazku : niekochana , nieprzytulana, lub ze zdarzajacym sie brakiem seksu. Jestem w takiej wlasnie sytuacji i czuje sie mocno samotna.

Temat: Poczucie odrzucenia, samotnosci w zwiazku Czesc, jesli komus chcialoby sie przeczytac moja historie i cos poradzic, bylabym wdzieczna. Przepraszam za brak polskich znakow - jestem aktualnie za granica. Od miesiecy jestem w zwiazku. Mieszkamy razem od ponad miesiecy. Czuje sie niekochana tak na co dzien.


Witam, nie wiem czy dobrze dalam wypowiedz ale jak juz jest rozmowa o toksycznych zwiazkach to spytam o ocene bo sama nie wiem kto ma racje w zwiazku w ktorym tkwie. Mam 28lat coreczke 3lata moj partner ma lat kawaler mieszkajacy z matka ktora nadal podaje mu kawe o wyznaczonej godzinie i sprzata skarpetki spod lozka. Ostatnio jej powiedział, że dusi się w tym związku, że czuje się stawiany pod presją i przymuszany do wspólnie spędzanego czasu. Osoba, wymaga od partnera poświęcenia uwagi i spędzania wspólnego czasu.


Idealnym przykładem, a właściwie to złym przykładem spędzania wspólnie czasu może być oglądanie razem filmów. Skupiamy się na filmie, a nie na partnerze. Osoba wchodząca w relacje z kimś takim powinna rozmawiać z nią, obserwować reakcje, patrzyć się w oczy, zapraszać na kolacje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty