piątek, 21 grudnia 2018

Jak sie ubrac na randke z tindera

Cześć, mam dzisiaj randkę z tindera, pytanie jak mam się ubrać? Nie chce żeby pomyślał, że jestem łatwa, ale chce też wyglądać jak najlepsza wersja siebie. Oto stajesz przed prawdziwym dylematem. Ale w końcu udało ci się umówić na upragnioną randkę i nie chcesz zawieźć cudzych oczekiwań.


Wkładasz buty na obcasie, których nigdy wcześniej nie miałaś na nodze i sukienkę, w której nie do końca ci wygodnie, ale dobrze wygląda. Przyjęło się, że to panie znane są z kultowego stwierdzenia nie mam się, w co ubrać. Są jednak sytuacje, w których mężczyzn również dotyka ten dylemat. Jedną z nich jest pierwsza randka, na której mężczyzna chce czuć się komfortowo, ale przede wszystkim pragnie zaintrygować i oczarować partnerkę.


Jaki strój na randkę dla faceta będzie idealny? Na czele zestawień zawsze plasują się buty emu (faceci twierdzą, że kobiece nogi wyglądają w nich jak dwa żelazka), spodnie z obniżonym krokiem (ich zdaniem są skrajnie niekobiece), kombinezony (porównują je do śpiochów dla niemowląt) legginsy oraz wielkie torby (najgorsze są te z frędzlami). Moje pytanie jest proste – czy warto na pierwszą randkę odkryć karty i nie przejmować się tym, co ludzie pomyślą, czy może jednak nie odsłaniać za dużo i spróbować zainteresować go tylko moją osobowością?


Tomku, powiedz mi prosto z mostu, co bardziej podoba się facetom, bo jak widzisz, bardzo się przejmuję tą randką. Proszę odpowiedzcie jak najszybciej! Pytanie takie, jak w temacie. Jutro idę na pierwszą randkę z sympatycznym chłopakiem i nie wiem, w co się ubrać. Myślałam o dopasowanej koszulce i bolerku.


Myśląc o stroju na pierwszą randkę od razu przyszły mi na myśl trzy skojarzenia – prosto, kobieco, z umiarem, mówi Anna, autorka bloga Ana-looka. Stąd moja propozycja, której podstawą jest sukienka (pierwsza randka, czyli rezygnujemy raczej z wszelkich jeansów czy legginsów – nie bójmy się pokazać nóg!). W co się ubrać na pierwszą randke z nowym chłopakiem.


Poznałam super chłopaka ale nie mam pojęcia w co się mam ubrać na pierwszą randke z nim. Pomurzcie pliska, odpisujcie jak najszybcie. Jak się ubrać na randkę jesienią, jeśli chcesz zrobić duże wrażenie na nowo poznanej dziewczynie? Ubiór to jeden z ważnych elementów, który warto dopracować w stu procentach.


Jednak, gdy aura jest niepewna, twoje zadanie jest znacznie utrudnione. Spróbujmy więc odpowiedzieć na pytanie, jak się ubrać na randkę jesienią? Oto porady dla faceta, które pomogą szybko. O tym jak to zrobić dowiesz się z niniejszego artykułu.


Ubranie na randkę Dobre wrażenie to podstawa! Wydawać by się mogło, że dobór właściwego ubioru dla mężczyzny na randkę to prosta sprawa. Otóż strój musi być tak dopasowany, by zrobił dobre wrażenie na kobiecie. Nawet, jeśli wiesz, w co się ubrać na randkę jesienią, być może zbagatelizujesz sprawę dodatków.


Jesień, jak żadna inna pora roku, to świetny sezon na uzupełnianie naszej garderoby pięknymi i wyrazistymi dodatkami, które staną się wisienką na torcie twojej stylizacji. Mam lat iwec to tez nie moze byc stroj zbyt naiwny. Jak sie ubrac na taka pierwsza luzna randke ? Jak się przygotować, by czuć się swobodnie na randce ? Co ubrać na randkę, by nie przesadzić? Karolina Popławska – właścicielka Sempre Di Moda w Warszawie podpowiada co można założyć, aby wyglądać seksownie, ale z umiarem.


Na co koniecznie musimy zwrócić uwagę? Pierwsza randka jest bardzo ważna. To, jakie wrażenie wywrzesz na chłopaku zdecyduje, czy spotkacie ponownie.


Twój strój powinien nie tylko zrobić wrażenie, ale także sprawić, że będziesz czuła się komfortowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty