środa, 10 kwietnia 2019

Jak pogodzić się z brakiem dziewczyny

Jak pogodzić się z brakiem dziewczyny

Bez szans na dziewczynę - jak pogodzić się z samotnością - Netkobiety. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zdradzę Ci jak skutecznie pogodzić się z rozstaniem.


Dziewczyny, rozstanie trzeba umieć zaakceptować. Wasz główny problem polega na tym, że w szybkim czasie dopuszczacie do sytuacji, w których facet staje się słońcem w okół którego latacie. Cały problem rozstań polega na braku akceptacji – siebie. Wystarczy ,że jedno zdanie napiszesz źle i już się na ciebie obraża.


Jeżeli jest Pan przeciętnym, normalnym 22-latkiem, to naprawdę nie ma Pan powodów, dla których musi się Pan martwić, że nie znajdzie sobie dziewczyny. Albo jak się napisze coś co ona uważa za bezsens to też masz kłótnie. Proszę wychodzić do ludzi, umawiać się z przyjaciółmi, korzystać z młodego życia, chodzić na imprezy, do dyskoteki, w miejsca, gdzie może Pan spotkać interesujące dziewczyny. Brak mężczyzny u boku jest dla mnie ciężarem. Nie mam do kogo się przytulić, czuć się ważną osobą, czuć się bezpiecznie.


Niestety trafiam ciągle źle, dlatego stwierdziłam, że czas się pogodzić z tym, iż nie ma dla mnie w tym życiu drugiej połowy. Jak pogodzić się z byłą dziewczyną? Mam następujący problem - jakiś rok temu poznałem fajną dziewczynę. Mogłem jej wszystko powiedzie, mogłem się jej wyżalić. Nie było żadnej sprzeczki w ciągu roku, dopiero wczoraj się to stało.


Chciałem sobie zażartować z kolegą, że jesteśmy gejami. Ja tylko chciałbym się spytać o waszą opinię w tym temacie. Studiuję na Politechnice Warszawskiej. Czy pogodzić się z brakiem dziewczyny ? Dlatego, że jakiś koleś groził mojej dziewczynie że ją zabije, okaleczy, potnie itp.


Bo nie podoba mu się że jesteśmy razem! W tym roku szkolnym do mojej klasy przyszła nowa dziewczyna. Porozmawialiśmy już pare razy, ale w szatni po lekcjach pomyliła mnie z innym typem i powiedziała do mnie spadaj frajerze, gdy podniosła głowe i zorientowała się, że to ja, ściszyła głos i pobiegła do domu, chciałem ją zatrzymać i powiedzieć, ze rozumiem, że mnie pomyliła z. Zraniłem moją dziewczynę Martę.


Jak się pogodzić z dziewczyną? Bo pół roku temu pojechliśmy z kolegami na kawalerskie na Mazury, tam trochę wypiliśmy, zacząłem się obściskiwać z jakąś laską, później zaszło to dalej i dalej, ale jak miałem jej wsadzić to przestałem, bo dopiero do mnie dotarło, że kocham Marte z wzajemnością. Nie potrafię pogodzić się z przeszłością seksualną mojej dziewczyny. Wiedziałem, że miała partnerów przede mną, ale jakoś mnie to nie dotykało osobiście, dopiero gdy przy jakiejś rozmowie powiedziała, ze lubi wspólne pryszniceto wtedy dotarło do mnie, to wszystko. Czy Waszym zdaniem również takie sposoby działają na kobiety ? Jeżeli podobał Wam się odcinek, koniecznie zostaw łapkę w górę, oraz komentarz!


Brak uwagi, niechęć do kompromisu, beztrosko powiedział słowo, które spowodowało przestępstwo - i jest kilka powodów. I jak być w takim przypadku, jeśli przypadkiem znalazłeś się w roli trzeciego koła - kiedy twoi najlepsi przyjaciele są w kłótni, z których każdy wzywa Cię do objęcia stanowiska? Lecz raz udało mi się poznać taką dziewczynę z którą myślałem że coś będzię, ale bardzo szybko sprowadziła mnie na. Problem polega na akceptacji przeszłości mojej dziewczyny. Mianowicie przede mną miała chłopaka z którym przeżyła swój pierwszy raz, ja przeżyłem to z nią.


Otóż muszę się pogodzić z tym, że całe życie będę sam ale do tej pory nie trafiłem na żadną skuteczną metodę. W tym momencie związek jest dla mojego umysłu czymś bardzo ważnym, na tyle że bez tego robienie codziennych czynności i życie nie ma żadnego sensu. Po tym jak już ostatnie pudełko chusteczek zostało zużyte a łzy wyschły zaczynasz się zastanawiać: I co teraz?


Jeszcze nie pogodziłaś się z rozstaniem, ale chcesz jak najszybciej zapomnieć o tym co było i rozpocząć nowy etap w życiu. Pogodzenie się z rozstaniem trwa zwykle połowę czasu trwania związku. Jednak czasami nie masz miesięcy czy lat na dojście do siebie.


Ja już z tym walczę ponad lat i ciągle bez sukcesów. Ostatnio tez dowiedziałam się o kolejnej ciąży koleżanki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty