poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Jak poznac dobrego faceta

Jak poznać dobry materiał na męża - ostrzegawczych znaków na które warto zwrócić uwagę w związku. GDZIE POZNAĆ FACETA PO TRZYDZIESTCE? Ba, ja nawet wiem, jakie to są powody.


Część z Was chce zbudować rodzinę, część czuje się samotnie, a niektórych zwyczajnie piłują rodzice. Dość często mailowo pytacie mnie po czym poznać „dobrego” faceta? Czy ma on jakiś radar z tyłu pleców, który da się namierzyć?

Cóż odpowiem krótko i bez żadnych wątpliwości. Porządnego faceta nie poznaje się po tym jak zaczyna, ani nawet po tym jak kończy. Dobrych mężczyzn poznaje się po tym w jaki sposób odchodzą.


Mam tu na myśli: poważnie myślącego o życiu i przyszłości, nadającego się do związku, potrafiącego budować relacje. Nazywa się Paweł, Janek lub Dawi jest bardzo przystojny i całkowicie w twoim typie. Jedynym problemem jest to, że nie znasz sposobu, gdzie go znaleźć.


Do tego dochodzą jeszcze wydarzenia kulturalne, imprezy rodzinne, zajęcia sportowe i. Jak najszybciej poznaj jego rodzinę, jest duże prawdopodobienstwo że schemat będzie powielany ! Chodzi mi o stosunki panujące między rodzicami jak się odnoszą do siebie ,itp itd Ja szybko.

Gdzie poznać bogatego faceta? Jeśli chcesz znaleźć bogatego faceta dla siebie, to powinnaś zacząć bywać w miejscach, w których pojawiają się interesujący Ciebie mężczyźni. Oczywiście dostęp do takich lokacji może być dla Ciebie utrudniony. Zaczęło się od tego listu: „Wokół siebie widzę samotnych trzydziestoparolatków. Bez znajomych, bo znajomi mają już rodziny i zajęty czas wolny.


Jak chcesz napisać cos mądrego, to napisz jak wyrwać się z kręgu samotności, a nie kolejny durny wpis o tym, jak wyrwać lalę do ruchania na jedna noc. Szczerze współczuję autorce, bo znaleźć sensownego faceta w tych czasach to nielada wyzwanie! Znam mnóstwo ładnych, inteligentnych wolnych kobiet, a sensownego wolnego faceta żadnego! Wielu zarzuca koleżance, że ma dziecko.


Wszelkie demotywatory w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności. Odpowiadam poważnie: w łóżku koteczku, w łóżku. Jesteś na tyle dużą dziewuszką, że chyba nawet wiesz po czym go poznać, choć jeszcze zależy co pod pojęciem dobrego rozumiesz. Niestety miałam faceta lat niby miał plany co do mnie ale mnie zostawił,wyrzucił ze swojego domu jak zabawkę. Bo byłam na chorobowym z powodu depresji,mam lat bez szans na nowego faceta,do tego usłyszałam,że jestem biedna,że nie mam prawka,że jestem dla niego już za stara.


Wcześniej mu to nie przeszkadzało,mieszkaliśmy. Choć temat różnic między kobietami a mężczyznami jest starszy niż filmy Marka Koterskiego Baby są jakieś inne, jednego możemy być pewni - prawdziwego faceta poznasz po skórze. Dlaczego kobietom po ciężko znaleźć faceta?


Do pewnego momentu kobieta ogania się od chętnych facetów jak od much.

A potem mucha staje się gatunkiem na wyginięciu. Dobrego faceta w łóżku poznać po tym, że nie odwraca się tyłem i zaczyna natychmiast chrapać. Dobry jest również wtedy, gdy po powiedzmy po ledwojakimś seksie nie zada swojego kretyńskiego pytania:kochanie, jak było. Pomysl jak to odwrocic jesli podpisujesz sie pod tym.


Niesmialosc tu jest i wada i zaleta. Wada w odczuciu do tego, co mowi porzytoczony wyzej cytat a zaleta by z glowa prowadzic rozmowy, bo fakt faktem lepiej jest sie czasem razy zastanowic, zanim sie cos powie, niz wypalic gafe osobie niesmialej do rozmowcy. Nie znam faceta, który chciałby się wiązać z kobietą o przekonaniach zblokowanych, opartych na nic nie wartych schematach. Ona wiedziała by lepiej jaki on jest i jakie są jego intencje.


Relacja sprowadzała by się do nieustannego tłumaczenia jej, że nie jest wielbłądem - co, jak wiadomo, jest zajęciem kłopotliwym. Powiem to wszystkim dziewczynom, jeśli widzicie któreś z powyższych objawów to zostawcie takiego faceta, odejdzcie od niego i nie wracajcie. Na moim przykładzie wiem, że gdy dziewczyna do mnie wracała to ja wcale nie uczyłem się na błędach.


Nie szanowałem jej i teraz za to pluję sobie w twarz. Jestem tak głupią cipą jeśli chodzi o facetów, że tylko usiąść i załamać ręce” – napisała do mnie kobieta, która została kochanką. Poznała faceta, który miał być wolny a okazał się zajęty. Nie mogąc zrobić kroku w przód (bo nie ma żadnego przodu).


Ani w tył – bo boi się go zostawić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty