wtorek, 30 kwietnia 2019

Odcinek 5 słodki flirt strój

Odcinek 5 słodki flirt strój

Gdy przeglądałam szafę, próbowałam maksymalnie skupić się na moim dzisiejszym zadaniu: zarządzać kafejką żelazną ręką! Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej. Intryga tej darmowej gry dla dziewczyn rozgrywa się cztery lata po ukończeniu liceum Słodki Amoris.


Su wraca do miasta, aby zapisać się na ostatni rok. Podrywaj chłopaków, którzy ci się podobają i przeżyj prawdziwą historię miłosną! Odkrywaj regularnie nowe odcinki gry!


Słodki Flirt to gra, w której umawiasz się na randki! Jest zawiedziona, że okłamałyśmy ją poprzednim razem, ale i tak podzieli się z nami informacją na temat biegu na orientację. Musimy wybrać odpowiedni strój i dobrą odpowiedź, aby pójść. Mam pytanko poniewaz na końcu spotkałam Amber i musiałam wybrac strój no i ona mi przyłożyła i zrobił mi sie siniak.


Od twojego wyboru zależy jak potoczy się cały odcinek. Znajdź Lysandra i porozmawiaj z nim. Wystarczy, że spotkasz się z Lysandrem i zaczniesz z nim rozmawiać. By stan lovometrów nie pogorszył się i nie miał wpływu na dalsze odcinki, a strój jednak trafił do naszej szafy, najrozsądniejszym wyjściem jest kupno stroju w WOLNYM REPLAYU. Następnego dnia wracasz do szkoły.


Jeżeli chcesz wszystko szybko załatwić i zostać uratowana powinnaś poszukać koło foteli i szafek z dokumentami (jeżeli chcesz mieć dobre relacje z Lysandrem to nie czytaj akt :P) Wtedy zaznacz opcje, że to już wszystko, przyjdzie dyrektorka, ale na szczęście zjawi się też pan Farazowski. Z tego co wiem, to zależy, z kim mam większy lovometr - Lysandrem czy bliźniakami. Z Lysem mam 4 z Arminem też ;x a Alexy wiadomo, że gej. Odcinek - Powtórki do sprawdzianów Na samym początku gry spotykamy Peggy.


Kupujemy strój kąpielowy Fioletowy kostium z breloczkiem i zakładamy go. Idziemy pospacerować po plaży do momentu, aż spotkamy kogoś kogo znamy. Odcinek Słodkie śledztwo Witajcie mamy odcinek :D. A pod koniec idziemy na randkę z chłopakiem z którym mamy największy lov no chyba że wybierzemy zły strój.


POZDRAWIAM I ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG O SŁODKIM FLIRCIE Wyświetl mój pełny profil. Słodki flirt stroje na randki - Join the leader in online dating services and find a date today. Looking for an old soul like myself.


My interests include staying up late and taking naps. Register and search over million singles: matches and more. Stroje na randki słodki flirt - Is the number one destination for online dating with more dates than any other dating or personals site. Find single woman in the US with rapport.


Want to meet eligible single woman who share your zest for life? Będziemy mieli szansę uczestniczyć w biegu na orientację z chłopakiem którego wybraliśmy w odcinku lub za 1PA zmienić swojego partnera w biegu. Udajemy się do klasy, spinacz leży na biurku po prawej stronie ekranu.


Tutaj kończy się odcinek i przychodzi czas na randkę. Prezent od wróżki Perłowy naszyjnik stroje na randki Ilustracje. Gdy sprzątałam w pokoju natknęłam się na strój, który miałam podczas eventu Nerd Con. Razem z Arminem postanowiliśmy zrobić wspólny cosplay. Na początek zanim będziesz łazić po plaży musisz kupić sobie strój kąpielowy.


Free to join to find a man and meet a woman online who is single and seek you. Kiedy będziesz już pod domem, Sucrette stwierdzi, że potrzebny jest jej inny strój. Poszukam informacji w szkole. Bonusowa ilustracja i strój E. Nagrody - Ilość zdobytych elementów stroju.


Suscrette na sekund i odbiera smakołyków! Jeśli okno gry nie mieści się na ekranie,. Dzisiaj pokażę Wam jak przejść odcinek 1. No więc, gdy już ukończymy odcinek zerowy, czyli tą całą gadaninę , zaczynamy odcinek pierwszy.


Nie trudno rozpoznać go po czerwonych włosach i nietypowym stroju :Pamiętajcie : On NIENAWIDZI , gdy obcy. Odcinek - Kupidyn strajkuje W tym odcinku, mamy dwie opcje. Skłócić lub pogodzić Rozalię oraz Leo.


Odcinek 5 słodki flirt strój

Najpierw musimy poszukać Rozalii i dowiedzieć się o co chodzi. Musimy iść kupić na bazar wstążkę (5$) Pokazujemy bukiet Leo, a. Czyli: jak przejść odcinek, aby zdobyć ilustrację i randkę! W kąciku ASK ME odpowiem na pytania na temat gry;). Jest to powtórne rozegranie odcinka. Kim znajdujemy na korytarzu lub w ogrodzie.


Zgadza się ona przynieść perkusję na kolejny dzień. Wędrując korytarzem spotykamy Rozalię lub Iris, która informuje nas o ukończeniu plakatów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty