wtorek, 18 czerwca 2019

Jak ustawic powiadomienie ze ktos dzwoni podczas rozmowy huawei

Obecnie mam tak, że kiedy z kimś rozmawiam, a osoba trzecia próbuje się do mnie dodzwonić, nie wiem nawet, że ktoś dzwoni podczas rozmowy, ani nie mam komunikatu, że dzwonił, juz po rozmowie. Być może tytuł tematu niewiele mówi ale nie wpadłem na lepszy pomysł jak go nazwać. Nie wiem jak w innych sieciach ale w Plusie gdy mam zajęty telefon (rozmawiam), i ktoś próbuje do mnie się dodzwonić do dostaję niemal natychmiast smsa o treści - numer xxx próbował się z tobą połączyć. Teraz dzięki bezpłatnej usłudze Ktoś Dzwonił dowiesz się, że ktoś próbował się z Tobą skontaktować.


Jeśli będziesz niedostępny, osoba dzwoniąca do Ciebie usłyszy komunikat informujący o tym, że jesteś poza zasięgiem lub prowadzisz rozmowę. Orange poinformuje Cię o tej próbie połączenia, nawet jeśli dzwoniący nie zostawił wiadomości. Od jakiegoś czasu zauważyłem ze gdy podczas rozmowy próbuje dodzwonić się do mnie trzecia osoba to nie słyszę charakterystycznego piknięcia. Mam i zawsze miałem wyłączone połączenia oczekujące. Jeśli dobrze pamietam to było tak ze potem miałem w liście połączeń nieodebrane od tej.


Witam, Mam dość dziwny problem i nie wiem czy jest to wina telefonu czy operatora, na poprzednim telefonie podczas gdy z kimś rozmawiałem a ktoś innych próbował się do mnie dodzwonić miałem sygnał dźwiękowy o nowym połączeniu a na note brak jest jakiejkolwiek informacji. Nie ma znaczenia czy abo czy karta. Informacja o próbie działa wszędzie.


Jak rozmawiasz i ktoś dzwoni to możesz odebrać drugie połączenie, więc esa nie dostaniesz. Dziś prawie każdy posiada telefon komórkowy, przy czym ciągle wzrasta liczba prowadzonych rozmów. W tej sytuacji przydają się dodatkowe usługi, jak połączenia oczekujące. Sprawdźmy, jak włączyć je w Plusie. Smartfony Huawei z nakładką EMUI oferują powiadomienia na ekranie blokady bez potrzeby instalowania czegokolwiek dodatkowego.


Jeśli masz problemy z tą funkcją lub nie wiesz, jak ją włączyć, to zapoznaj się z naszym poradnikiem, w którym pokazujemy, jak włączyć powiadomienia na ekranie blokady w Huawei. Jeśli chcesz, żeby jak każdy do Cb dzwoni leciała to piosenka to wchodzisz na muzykę, a dokładnie klikasz opcje przy tej piosence. Potem ustaw jako: dzwięk dzwonka.


Jak mam wlaczyc opcje informowania mnie ,ze ktos dzwonil w czasie gdy tel byl wylaczony. Podczas rozmowy możemy zajrzeć do kontaktów oraz wiadomości oraz wyłączyć redukcję szumów. Mam samsunga galaxy core plus, i od wczoraj kiedy ktos do mnie dzwoni dzwonek dzwoni bardzo cicho choc jest ustawiony na. Funkcja jest na pewno bardzo przydatna powiedzmy podczas korzystania z zestawu słuchawkowego. Opcję aktywujemy w Ustawienia – Telefon – Ogłaszaj połączenia.


Dzięki usłudze Oczekiwanie na połączenie podczas prowadzonej rozmowy jesteś informowany o kolejnej, przychodzącej na Twój telefon rozmowie. Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o tym kto do Ciebie dzwonił gdy Twój telefon był wyłączony lub byłeś poza zasięgiem, to skorzystaj z bezpłatnej usługi Kto tam? Tomek_19: nie wiem jak w orange, ale w popie to jest.


Jak w chodze w ustawienia i wybieram dzwonek, daje podgląd niego to wyskakuje mi jakiś błąd że go nie ma czy coś. Wczoraj łaczyłem sie w trakcie rozmowy. Byc może to zbiezność ale od tej pory jest problem z dzwonkami. Tak, dzis to wieksza awaria w sieci.


Ale mnie sie tak telefony od kilku tygodni zachowuja. Jak pisalem - najpier wmyalem, ze to Lumia wariuje - ale kiedy sluzoby z T-Mobile przesniusl sie do Play i zachowuje sie tak samo, tzn. W zasadzie to sluzbowy mnie wali - problem zglosilem reszta nie moja sprawa. Udzieli mi ktoś wyczerpującej odpowiedzi na to pytanie? Magazine to wyjątkowy na polskim rynku magazyn, który łączy ze sobą lifestyle, podróże i sztukę ze światem technologii.


Tworzą go profesjonaliści, jak i hobbyści, których łączy jedno – pasja i zamiłowanie do otaczającego nas świata. Chciałbyś wiedzieć, kto dzwoni, a nie chce Ci się sięgać po telefon do kieszeni? Z pomocą przyjdzie aplikacja, która czyta imiona i nazwiska kontaktów. Dzisiaj chcielibyśmy zaprezentować Wam świetne r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty