środa, 19 czerwca 2019

Jak postępować z facetem żeby mu zależało

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. Więc jeśli tytułowe zdanie jest dla ciebie wymówką, nie będę się do niego odzywać pierwsza, bo przecież gdyby mu zależało to by zrobił wszystko żeby się odezwać, to popełniasz taką samą głupotę jak osobą nierozumiejąca słów Heraklita z Efezu. To, że gość nie wychodzi z inicjatywą nie musi oznaczać, że mu nie zależy. Teraz niektórzy wysadzają się dla racji.


I dla dziewic w raju #128521; To, czy masz rację w jakimś sporze z Twoim facetem, jest bez znaczenia. Jest ważne, co z tą racją robisz. Ja osobiście chcę mieć przyjemność z kobietą, a nie rację. Kobieta nie jest po to, żebym z nią walczył o rację, ale jestem jednym z niewielu.


Oczywiście zbytnia pewność siebie czasami może przerodzić się w arogancję. Choć z drugiej strony, większość aroganckich ludzi ma raczej niską samoocenę. Bądź więc piękna i pewna swojej wartości.


Jak postępować z facetem żeby mu zależało

Na koniec, chciałybyśmy, abyś pamiętała, żeby nie używać tych tricków w stosunku do mężczyzn, którzy cię nie interesują. Jak wstrząsnąć facetem, by znów starał się i zabiegał jak na początku? Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Mam lat i jestem z chłopakiem letnim przyjeżdża do mnie co weekend , jesteśmy z sobą miesięcy już , od nie dawna zaczeliśmy się kłócić o byle co to trwało ja później zauważyłam że on jak by nie zwraca już na mnie uwagi , stał się taki inny nie miał czasu rozmawiać ze mną przez telefon jedynie pisać i pisał bez buziek a jak on tak pisał to zawsze mu coś nie. Ale ja właściwie wszystko wiem. Z tym,że wokół niego kręcą się jakieś koleżanki musisz się pogodzić, w przyszłości będą kręciły się pacjentki. Mam nadzieję,że nie jest ginekologiem bo kobiety na tle tych lekarzy dostają amoku.


Z drugiej strony przy ginekologu można spać spokojnie, oni naprawdę nie romansują z pacjentkami. Zagraniczni naukowcy z niebywałą precyzją obliczyli, że miłość trwa dokładnie dwa lata, sześć miesięcy i dwadzieścia pięć dni. Jeżeli zatem z porę nie zadbacie o swój związek i nie pobudzicie łączącego was uczucia do życia, prędzej czy później komuś z was po prostu przestanie zależeć. Przeżyła to internautka Ania. Miłość, przyjaźń i znajomości: Mam mały problem.


Spotykam się pół roku z facetem letnim. W skrócie powiem, że są to spotkania średnio raz na tydzień - tygodnie. Od początku znajomości nie dotknął mnie za rękę, nie pocałował w policzek, nie dawał żadnych sygnałów damsko - męskich. Facet zrobi dużo dla kobiety na której mu zależy.


Co trzeba zrobić by mu na niej zależało? To już nie jest takie proste. Właściwie zależy to od tego z jakim facetem mamy do czynienia. Nie sądzę, żebyś była dla niego zwykłą koleżanką. Moim zdaniem to jest taki typ, którego trzeba zdobywać, przejąć dominującą.


Zamiast postępować z kobietą jak to robi większość mężczyzn i robić z nią tylko to, na co ona ma ochotę. Widocznie byłeś dla niej zbyt mało męski, mała siła przebicia. Jakikolwiek konflikt z matką, narzekanie, sugerowanie, że jest zła, a co najgorsze złość nawet w myślach są bardzo destrukcyjne dla osobowości, blokuje się czakra serca (jeśli komuś to coś mówi). Nie ma na świecie chyba żadnej dziewczyny czy kobiety, która nie chciałaby być w związku z fantastycznym facetem. Jeśli już jakiś ci się podoba, spraw żeby zwrócił na ciebie uwagę!


Potrzeba ci będzie czasu i cierpliwości, ale dasz radę! Przeczytaj poniższe wskazówki, które pomogą ci dojść do celu! To mogą być odrębne tematy, zależnie jaka jest sytuacja, albo żyjesz z kimś takim albo znasz kogoś takiego, albo po prostu przypadkowo napotkałeś kogoś takiego. Cóż jeśli nie żyjesz z kimś takim po prostu lepiej trzymać się od kogoś takiego z daleka. Co innego jeśli z kimś takim się żyje.


Punkt ten dotyczy związków nowych. Jeśli doszło do wymiany numerów telefonów a nasza komórka milczy to znaczy, że temu fajnego chłopakowi z baru widocznie jednak nie zależy na tym, żeby kontynuować ze mną znajomość. Chcę się trochę pożalić, ale też zapytać co robię źle.


Jak postępować z facetem żeby mu zależało

Chciałabym więcej rad od osób bardziej doświadczonych ode mnie (i będących w szczęśliwych związkach) jak postępować z facetem na początku, ile z siebie dawać, itd. Co zrobić, żeby traktował mnie poważnie i widział we mnie partnerkę życiową, a nie króliczka do zabawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty