wtorek, 11 czerwca 2019

Jak znaleźć osobę po imieniu

Jak mogę znaleźć osobę, znając jej imię, nazwisko, miasto, w którym mieszka i datę urodzenia? Chodzi mi o znalezienie konkretnej osoby, może nawet nie o jej adres, ale o sprawdzenie czy ta osoba nadal żyje i czym się zajmuje. Wiesz o tym na pewno, bo nie ma chyba internauty, który choć raz w życiu nie szukałby informacji o innej osobie w sieci. Jak wyszukać kogoś na FB, znając tylko jej imię i miejscowość?


Wiem, że pytań takich było mnóstwo, no ale :P. Otóż z miesiąc temu poznałam pewną fajną osobę (^^). Chciałam ją znaleźć na FB (nie mówił, że ma, ale moje niezawodne przeczucie mi to mówi :P).


Ale problem w tym, że znam tylko imię i miejscowość. Nazwiska wpisuj po polsku - polskie znaki są obsługiwane, wielkość liter jest bez znaczenia. Jak odszukać osobę, znając wyłącznie imię i nazwisko? Przyczyny takiego wyszukiwania mogą być bardzo różne i czasami dla uzyskania takich danych nie ma możliwości, aby udać się w wyznaczone organy, na przykła policję lub do. Ten serwis działa na prostej zasadzie wyszukiwania osób, posiadających konta w mediach społecznościowych połączonych z telefonem.


Na tej samej zasadzie można by powiedzieć, że jeżeli facebook pozwala wyszukać po numerze telefonu osobę (jak sobie ktoś nie zastrzeże tej funkcji w ustawieniach) to łamie prawo. Bardzo mi zależy żeby skontaktować się z kimś, z kim straciłam kontakt. Dodam że ta osoba nie ma fb, naszej klasy itp. Mieszka w Anglii, wiem mniej więcej w którym rejonie ale nie. Jej nie znalazłem:( Wiem tylko jak wygląda (kolor oczu, długość włosów i ich kolor, wzrost).


Jak znaleźć osobę nic o niej nie wiedząc? Płacąc kartą kredytową czy przez internet, pisząc posty w internecie, zostawiamy za sobą okruszki informacji. A wystarczy ledwie kilka detali z twojego życia, by cię zidentyfikować w. Czasami wiesz z kim chcesz się skontaktować, ale jest jedno „ale” – nie wiesz jak znaleźć adres e-mail tej osoby. Poszukiwanie adresu jest nieraz uciążliwym i żmudnym zadaniem. Potrafi zająć całą wieczność.


Dzieci do szkoły zamiast po naukę i przyjaźnie idą po śmierć. Dołącz do grona moderatorów największego forum bukmacherskiego w Polsce. Ja uważam, że lepiej po cichu robić swoje, a potem zaskoczyć wynikiem. Kaweckich z Warszawy mój dziadek miał na imię Kazimierz Kawecki miał brata Aleksandra I siostre Marysię oraz bratab który zgioł w obozie w czasie wojny ,mój dziadek już niestety nie żyje ale ja chciałabym sie poprostu coś sie dowiedzieć o jego rodzinie posiadam także zdjęcia mojego pradziadka zdrobione w zakładzie fotograficznym na ul chłodnej w. Ja bym się wykosztował i zadał pytanie w ewidencji ludności w gminie (dla tego miasta). Może być wymeldowany decyzją administracyjną (sporo cwaniaczków tak robi - można wtedy listy wysyłać na Berdyczów).


Znaleziono 1interesujących stron dla frazy szukanie osoby po nazwisku w serwisie Money. KROKÓW BY ZNALEŹĆ MIŁOŚĆ #128148; ️ ️ OBEJRZYJ JEŚLI ZWĄTPIŁEŚ W. Jak namierzyć telefon - Jak zlokalizować telefon. Nie wiem już jak znależć osobę,której znam tylko imię i nazwisko i numer konta bankowego. Mam dla niej znaczącą wiadomości,dotychczas kontaktowaliśmy się mailowo ale od kiedy zablokowano mi konto(miałam resetowany komputer i nie znam teraz hasła,bo go nie zapisałam). Jak odnaleźć osobę z którą straciło się kontakt?


Można gdzieś w łatwy sposób odnaleźć osobę, z którą się straciło kontakt? Mając załóżmy część informacji nt. Urzędy i inne duperele nie wchodzą w grę bo tam mi nikt nic nie poda. Poszukuję kogoś i nie wiem jak się do tego zabrać.


Witam, mam problem i nie wiem jak z tym sobie poradzić, otóż mam zdjęcie pewnej osoby, tylko zdjęcie, chciałbym wiedzieć jak ta osoba ma na nazwisko i imię czy można to w jakiś sposób zrobić jest jakiś program ? Pod warunkiem, że trafisz akurat w ten adres, z którego dana osoba korzystała, rejestrując się na FB. A czy nie jest tak że jak mamy numer osoby w książce telefonicznej - to dostaniemy. Imieniu i Nazwisku bez potrzeby mozolnego wyszukiwania wszystkiego w wyszukiwarce.


Sprawdź, jak założyć profil zaufany. Wyszukiwarka osób na stronie spokeo. Pamiętaj, możesz sprawdzić tylko własne dane. Kliknij przycisk Sprawdź swoje dane. System przeniesie cię na stronę profilu zaufanego.


Po zalogowaniu system przeniesie cię z powrotem do serwisu OBYWATEL. Twoje dane pojawią się na ekranie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty