piątek, 7 czerwca 2019

Odrzucilam chlopaka a teraz zaluje

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi. Rzucilam chlopaka i teraz zaluje. Teraz chciałabym to wszystko naprawić, ale nie wiem jak.


To jest bardzo wrażliwy i czuły chłopak. Myślę, że drugi raz nie dałby mi szansy. Od połowy września zaczęliśmy znowu rozmawiać, chociaż teraz to już nie wygląda tak jak dawniej. Te rozmowy są wymuszone, często tylko grzecznościowe. Odrzuciłam chłopaka a teraz żałuję.


Zakochał się we mnie, dawał mi kwiaty, właściwie sam je dla mnie zbierał, pomagał w lekcjach itp. Ale dla mnie był tylko przyjacielem. Ostatnio coraz bardziej zaczęłam się w nim zakochiwać. Poznalam go w Internecie po rozpadzie mojego zwiazku.


Odrzucilam chlopaka a teraz zaluje

Na poczatku spotkanie w reatauracji ale po godzinie skończył bo chyba go speszylam i nawet nie wzial numeru telefonu. Potem jednak umowil sie ze mna kolejny raz i zaczynalo byc fajnie. Do momentu gdy zaprosil mnie na impreze gdzie byli jego.


PL - Witajcie, trzy lata temu spotkałam mężczyznę, który o mnie. Mam lat i nie miałam chłopaka. Jak dla mnie chłopak nie zmienił zdania, tylko po prostu podchodzi do wszystkiego z dystansem. Teraz jednak kiedy zdecydował się na spotkanie- masz szansę uświadomić mu, że od ostatniego czasu troszkę się zmieniło, że zależy Ci na Nim. Poniewaz wszyscy razem pracujemy, wiec znamy sie bardzo dobrze.


Jakies trzy miesiace temu, byl moment, ze moj maz zrobil sie oschly “daleki”, wtedy ona opowiedziala mu jak ciezko jest sie rozwiezc i ze nawet teraz ona zaluje swojego pierwszego malzenstwa. No, prawie ideał, bo ostatnio jakoś nie dzwoni, nie proponuje spotkań i nie przedstawia cię rodzicom… Może jest nieśmiały? Miłość, przyjaźń i znajomości: Kilka lat temu poznałam chlopaka, jest on ode mnie młodszy, wtedy miałam zlamane serce przez innego, on cierpial z powodu innej dziewczyny, poznalismy sie w pracy. Zaczelismy duzo rozmawiac, pisac.


Bardzo go polubilam, starałam sie mu pomagac. On chcial byc ze mna, ja odrzucilam go, myslałam o byłym. Jestem szczęśliwa i wszystko miało wpływ na to, jaka jestem teraz” – twierdzi jedna z internautek. Zobacz także: Nigdy tego nie rób! Boze zaluje ze jestem taka beznadziejna ze nie umiem sie zabic.


Tylko hmm nie wiem jak mam to rozumiec gdyz mieszkam jeszcze z rodzicami mam dopiero lat jeszcze mam czas sie usamodzielnic a szkole mam zamiar zaczac we wrzesniu wiec nie wiem jakie ona i on teraz maja waty do mnie moze dlatego ze go odrzucilam ze przestalam go kochac i nie chce juz miec z nim nic wspolnego. Myślisz, że tak już będzie zawsze, a tu jednak w pewnym momencie przychodzi KAC. Kac, jak to kac, ma objawy także fizyczne - boli Cię głowa, jest Ci słabo, śpisz bez przerwy, nic Ci się nie chce, najchętniej nie wychodziłabyś z domu już nigdy, drażni Cię hałas, ludzie, zwierzęta, rośliny, drobnoustroje, wszystko. Ja tez kiedys odrzucilam chlopaka,ktory zakochal sie we mnie przeokrutnie,ale. Ty, ale doswiadczenia rozmaite także z typkami pokroju.


Wiadomo, dziewczyny, stworzenia b. Jak długo wychodziłyście ze stanu zakochania? Moje przymyślenia z wtedy: Keto sreto Slabo znowu. Przez tydzien nic nie spadlo, a wrecz wrocilo w gore.


Odrzucilam chlopaka a teraz zaluje

Mialam juz dola, ze to przez keto, ale. W polsce od najmłodszych lat wychowywani jesteśmy w duchu heteroseksualnym. Jedni godzą się z tym łatwo i bezboleśnie, inni czują że coś jest na rzeczy, inni z wrogiem toczą boje srogie.


Na obiad wybralismy sie do tesciow. Bylo smacznie, choc nie wystawnie jak to w polskiej tradycji. Powiem Wam, ze nawet skosztowalam wloskich slodkosci bozonarodzeniowych - Panettone i co wiecej smakowalo mi. NIgdy tego nie jadlam bo na pierwszy rzut oka, moim skromnym zdaniem, bilo od tego cuda chemia.


Moich pokojowek nie bylo, ale na lozku czekala na mnie mala srebrna tacka z koperta. Natychmiast rozpoznalam pismo May i rozerwalam koperte, lapczywie chlonac jej slowa. Zaluje , ze nie ma Cie tutaj i nie mozesz jej sama zobaczyc, ale wszyscy rozumiemy, ze teraz musisz byc w palacu. Aha, powiedzial Eldo i odlozyl sluchawke. Po miesiacu spotkalem sie z nim.


Stary, sluchaj, zaluje, ze ci tak pojechalem i nie bedzie mnie na tej plycie. Caly czas trzeba sie kontrolowac. Rahi- Magik dostawal listy, mial fanki, ale panowal nad tym.


Teraz hip hop zrobil sie modny i na chama pakuja go ludziom do glów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty