piątek, 23 sierpnia 2019

Jestem taka jaka jestem chcesz mnie bierz mnie

TOP GIRLS - NIE JESTEM TAKA (OFFICIAL VIDEO) Ustaw utwór „NIE JESTEM TAKA” zamiast sygnału oczekiwania na połączenie! Nie potrzebuję kostiumów, nie muszę nikogo nabierać ani udawać. Ponieważ mogę być tym, kim naprawdę jestem. Nie muszę się śmiać i sprawiać by ludzie myśleli, że nigdy nie płaczę.


Z biegiem czasu zaczyna się coraz bardziej utożsamiać z młodą Clarą. Dlatego muszę siebie zaakceptować. Ja i każdy, kto chce być ze mną. Nie lubię, gdy namawia mnie się na siłę do wykona-nia jakieś pracy, której ja nie znoszę.


Jednak lenistwo to nie jedyna moja zła strona charakteru, mam taką złą cechę, że lubię się spóźniać. Ja chcę stać się bardziej sobą, a to jaka jestem teraz, jest właśnie marnowaniem się. Gdzieś uciekła moja energia, moja siła, a pojawił się strach, obawy. To, że marnuję potencjał jest dla mnie wręcz przerażające i nie akceptuję siebie takiej, jaką dzisiaj jestem- a taka jestem. Naprawdę jaka jestem niewiem!


Nigdy wczesniej niezastanawialam się nad tymjaka jestem,dlatego bo trudno odpowiedzieć mi na to pytanie. Kocham się smiać,robię to kilka razy dziennie. Według mnie smiech to najlepsze lekarstwo na życie. Wiedzą o tym najlepiej moi przyjaciele,rodzina,którzy czasem maja dosć mojej wesołości. Jestem wesoła,tego jestem pewna.


Dlaczego nie jestem dla niego taka jaka chce byc? O podróżach z mamą: - Czasami mnie najdzie taka myśl. Bierz tę mamę, bierz tę siostrę, i jedźcie.


Jest wiosna, mama chce zobaczyć papieża, co cię powstrzymuje, żeby pojechać do Rzymu, jeśli akurat możesz to zrobić. Pieniądze mnie nie uszcześliwią - może łatwiej jest mi w życiu, ale to przecież nie wszystko. Ja chcę tylko tego, aby ktoś mnie pokochał taką, jaką jestem. Jaka jestem dziś, taką spotkałbyś W lirycznej, wymarzonej dawno scenie Taka jestem dziś, jaka jestem dziś I taką dziś mnie trzeba brać Rozsypane cukier, sól Niezebrane radość, ból Niezbadane tajemnice nocy, dnia Gdzie jest życie, a gdzie ja?


I wtedy do mnie dopiero dotarło, że tak się nie da. Nawet, jeśli tłamsisz jakieś swoje dziwne cechy i próbujesz dopasować się do reszty. To niby takie logiczne, ale jak trudne do zrozumienia.


Odczułam jakby chciał mnie zepchnąć z tego piedestału jedynactwa, moim zdaniem chyba miał jakieś ukryte kompleksy. Poznaj i flirtuj z Ewelina59m Sympatia. Szukasz partnerki do życia wspólnego,więc jestem. Nie szukam przygó ani też romansów, szukam kogoś na stałe,do wspólnego życia we dwoje. Uwielbiam zabytki,podziemia z tym związane,archeologie ,faunę,florę.


Jeden psiak wabi się Funia, a drugi Alex. Nie znoszę chamstwa, zakłamania. Mam również wielu wspaniałych przyjaciół, którym bardzo dziękuję za tyle słów, które podnoszą na duchu, za waszą obecność przy mnie w trudnych chwilach. Z calego serca chcę wam bardzooo podziękować, za to, że byliście i jesteście! Bądź taką mamą, jaką chcesz być zapamiętaną!


Codziennie myślę, że kocham swoją rolę, nawet gdy dziesiąty raz układam zabawki na półkach razem z synem i niewyspana, nie mam siły żyć w bałaganie, który nigdy nie znika. Poświęcenie Obudził go głośny krzyk. Uświadomił sobie, że to jego dziewczyna. Wstał, odszukał wzrokiem drzwi i poszdł do pokoju obok. Candelaria była już kilka dni w domu, ale nadal nie umiała.


Chyba tak-W takim razie chodźmy. Mam prawie lata i dość już mam oczekiwania od mamy, siostry, że się zmienią, że przestaną osadzać i zaakceptują mnie taką jaka jestem, a może nawet zaczną się cieszyć że mają mnie w rodzinie, widzieć mnie jako wzbogacenie ich życia i promieniującą pozytywną, czystą,świetlistą energią. Rzecz jasna, nie opisywałam mu całego aktu prokreacji, ale dowiedział się, że tata posiada takie specjalne nasionka, z. Na razie nie powiem ze mnie coś bierze, chce być tego pewna. Widzial jaka jestem rozprominiona. Choc probowalam nie chcialam mu.


Nie obchodzi mnie, co o mnie myślicie. Czy mnie lubicie, czy nienawidzicie. Czy dla was jestem inna, czy może trochę dziwna. Czy jestem naiwna, a może dziecinna.


Lecz prawda jest inna, jestem taka jaka według siebie być powinnam! Moj usmiech smakuje jak maliona Mamba ;d chcesz sprobowac ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty