poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Mój partner nie dotrzymuje obietnic

Moj tez juz tyle obietnic zlamal ze zliczyc nie moge. I stad sa wciaz klotnie i oczywiscie on sie pozniej niektorych swoich obietnic wypiera, albo znajduje jakies argumenty dla ktorych nie moze. Problem polega na tym, że od pewnego czasu facet nie dotrzymuje słowa, a konkretniej chodzi o weekendy, głównie soboty. W większości przypadków wygląda to tak, że rano się umawia, a wieczorem dzwoni, że gdzieś tam jest z kumplami i żebym się nie gniewała, nie wspominając, że często obiecuje, że to już ostatni raz.


To jeszcze nie jest powó aby określać takie zachowanie niedotrzymywaniem obietnic Mój facet też często zapomina, że miał zadzwonić, np. On wrócił do domu, miał dać znać, że dojechał cały i zdrowy, bo wie, że jak tego nie zrobi, to ja się martwię. On staje sie z czasem nie dostepny.


Nie odpisuje kilka dni, milczy nie dotrzymuje obietnic. Tłumaczy to tym ze on juz taki jest. Czuje ze to człowiek z zaburzeniami osobowości ale rozumiem i trwam.


Bez wyraznego powodu zrywa kontakt nagle z dnia na dzień. Szaleje z rozpaczy, nie odpisuje, nie odbiera telefony. Ci, którzy łamią obietnice, czują się bezsilni i sfrustrowani.


To samo dzieje się z tymi, którzy gorączkowo chwytają się cudzych obietnic. Powszechnie mówi się, że dotrzymywanie obietnic jest uważane za miarę własnej wartości. PiS nie dotrzymuje jednej z fundamentalnych, wyborczych obietnic.


Europejskiej i chcieliby ją rozsadzić od środka. Ale nie tylko, jak trafnie, bez owijania w bawełnę, ujął to mój redakcyjny kolega: „Media działające w Polsce propagują niemiecką politykę historyczną, upowszechniają politykę kulturalną Niemiec. Nie dotrzymując danego słowa krzywdzisz nie tylko siebie, ale przede wszystkim tych ludzi - dużo mniejszą przykrość sprawisz im odmawiając już na początku, niż składając obietnice bez pokrycia.


Jeżeli stawiasz sobie jakiś cel, to nie poprzestawaj na deklaracjach - zaplanuj drogę do celu i podejmij konkretne działania w tym kierunku. Najtrudniejsze to dotrzymywanie obietnic, ale najważniejsza jest świadomość, że to my podejmujemy w tej sprawie decyzje. Możemy to zrobić i jednocześnie zacząć się zmieniać. Zależy to tylko od nas, od naszego systemu wartości.


Tak więc zaczynamy od spełniania obietnic samym sobie. Witam, ja znam taką kobietę, to moja żona dokładnie pasuje do opisu. Zwłaszcza na początku znajomości przyrzekają, że będą idealnymi partnerami i że tym razem nie powielą błędów z poprzednich związków.


Niestety, życie weryfikuje te plany. W jakich kwestiach nie powinnaś zatem się łudzić? Oto lista obietnic, które usłyszysz od chłopaka, ale miej świadomość, że on ich nie dotrzyma. Nie lubię jak ktoś kłamie, jak nie dotrzymuje słowa, jak zawodzi. Myślisz sobie: jest zbyt nieśmiały, a może zgubił mój numer?


A, co jeśli on po prostu nie był Tobą zainteresowany? To dość bolesne – uświadomić sobie, że facet, który nam się spodobał, nie odwzajemnia naszych uczuć. Ci czasu i nie dotrzymują obietnic.


Co robić, gdy rodzice nie dotrzymują obietnic? Warunkiem było to żebym zaczęła jeść mięso. Był wierny i wspaniały na początku. A to imprezowicz, pijak, kobieciarz, kłamca, bajkomówca. W żadnej pracy nie może się długo utrzymać, nie dotrzymuje obietnic, a teraz znów mówi - ja już nigdy żadnych głupot nie zrobię, zrozumiałem co zrobiłem i tak w kółko i znów do następnego razu?


Rodzice nie dotrzymują obietnic, co robic ! Miałam umowę z moimi rodzicami że jeżeli bd miała fajne oceny na koniec roku to mi kupią komórkę, ja się starałam i wgl i świadectwo miałam w porządku, ale teraz rodzicie, kiedy zaczynam z nimi temat o kupnie to wykręcają się i wgl mama powiedziała mi w prost że mi nie kupi, co robic ? Wielokrotne próby, prośby, mediacje ze skandalicznie nieuczciwym developerem nic nie dały, jak w tytule artykułu, nie wywiązują sie z obietnic. Tak dobrze przeczytaliście, Riot nie dotrzymuje obietnic, sami się o tym kilka razy przekonaliśmy. Staramy się w miarę sprawnie informować was o zamiarach twórców, jednak czasami mimo zapewnień ze strony czerwonych nic w tym kierunku nie było robione.


Ostatnio głośno zrobiło odnośnie dodania opisu do ikonek przywoływacza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty