poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Najdziwniejsze pytania na randce

Nasza pierwsza randka, wcinaliśmy kiełbaski z grilla, a tu nagle pada pytanie jak dużo masz włosów pod pachami? O co lepiej nie pytać na pierwszym spotkaniu? Zobacz, jakich tematów lepiej unikać. Na szczęście powstało już konto, które podpowie nam jak zagadać naszego towarzysza. Najlepsze pytania na pierwszą randkę.


Skąd pochodzisz, do jakiej szkoły chodziłeś, co studiowałeś - te standardowe pytania, które zadajemy na spotkaniu, wszystkim już się znudziły. Tak naprawdę nic nam nie mówią o drugiej osobie. Amerykański serwis Glassdoor — który nie tylko publikuje oferty pracy, ale także pozwala kandydatom anonimowo oceniać pracodawców i dzielić się informacjami o zarobkach — kolejny raz wybrał najdziwniejsze pytania, jakie padły na rozmowach kwalifikacyjnych.


Chcesz poznać drugą osobę, ale zastanawiasz się, jakie pytania zadać? Możesz używać tej listy pytań na pierwszą randkę jako podstawę do której mozesz dodać specjalne pytania, które szczególnie cię interesują. Nie wiesz, czy uda wam się znaleźć wspólny język i nie masz pojęcia o czym będziecie rozmawiać. Jest jednak przepis na to, by wszystko poszło gładko, bez wiszącej nad wami grobowej ciszy.


Przygotowałyśmy dla was listę pytań, które powinnaś zadać facetowi na pierwszej randce, aby wywrzeć na nim pozytywne wrażenie. Jakie według Was są najdziwniejsze pytanie? Nie wydaje nam się jednak aby naprawdę te pytań były odpowiednie na pierwsze spotkanie (randkę, czy rozmowę koleżeńską, czy przyjacielską). Sami oceniamy że na niektóre pytania nie chcielibyśmy nawet sobie nawzajem odpowiedzieć jeszcze niedawno. Czy masz jakieś fantazje seksualne IIe razy w ciągu tygodnia chciałbyś się kochać?


Gdybyśmy byli sami w domu, co byś ciekawego wymyślił? Czy byłeś kiedyś na randce w ciemno? Ile miałeś kobiet do tej pory? Raz zapytałam pana na pierwszej randce o to, czy jest zmotoryzowany - mówi ~Syllwwwus - Oburzył się, wskoczył na mnie i wykrzyczał, że nas baby to tylko kasa interesuje, wstał i zostawił mnie z rachunkiem do zapłacenia w kawiarni, gdzie się spotkaliśmy.


Byłam w szoku, bo sama mam auto i to chyba normalne pytanie. Cóż, nie sądziłam, że tak bardzo czasy nam się zmieniły. Wczorajsza randka , pierwsza randka, a właściwie nie randka tylko kawa. Najgłupsze pytanie jakie usłyszałam od faceta : a ile.


Odpowiedz proszę sobie na pytania: 1. Czy komuś tu na ogólnym forum ublizylam treścią pisemnej wypowiedzi…. Czy Ty będąc w obojętnie jakim miejscu na ziemi rozdajemy swoje dane byle komu…. Skoro odpowiedziałaś sama sobie na powyższe pytania to czy nie uważasz że mam niestety rację. Obróciłam to w żart, ale zauważyłam, że mojemu rozmówcy nie jest do śmiechu. Kolejne pytanie: „Jak często się depilujesz?


Poczułam się, delikatnie mówiąc, zniesmaczona. Ja uwielbiam takie pytania, ale zauważyłam, że niektórzy często dość spetycznie do nich się odnoszą, czasem nawet się dziwią, gdy otrzymują takie pytania :) Jednak ja uważam, że świetnie pomagają poznać człowieka, czasem nawet odpowiedź na banalne pytanie może dużo świadczyć o osobie, bo pokazuje jak potrafi siebie. Mamy nadzieję, że dzięki tej liście pytania do dziewczyny nie będą już spędzać snu z powiek.


Pomogliśmy Wam choć w niewielkim stopniu rozwiać obawy o co zapytać dziewczynę podczas rozmowy na gadu gadu, skype, czy facebooku. Free to join to find a man and meet a woman online who is single and hunt for you. Pytania randki - Find a woman in my area! If you are a middle-aged man looking to have a good time dating man half your age, this advertisement is for you. Join the leader in footing services and find a date today.


Najdziwniejsze strony wygrzebane z sieci. Najczęściej pozbawionych sensu, irytujących lub takich, na które odpowiedzi byłyby równie idiotyczne np. Pod pretekstem umówienia się na randkę z seksowną ogrzycą, każdy woj uzależniony od swego cyfrowego topora może.


Koleżanka mówi, że Tinder to taka aplikacja do toalety. Siedzisz i klikasz - prawo, lewo, prawo lewo, aż do znudzenia. Ani się obejrzysz, a robisz to w domu, w pracy, w autobusie (pod warunkiem, że nikt nie zagląda ci do smartfona), przed zaśnięciem.


W końcu - kiedy tylko masz wolną chwilę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty