poniedziałek, 7 lipca 2014

Niewidzialnakobieta

Myślę, że pisanie ma sens, ale nie ma przyszłości. Już całkiem dawno stwierdziłam, że czytelnicy modowych blogów chętniej zatrzymują się na elemencie graficznym i koniecznie żeby był kolorowy. Niewidzialna Kobieta i życie. Z przyzwyczajenia kobieta stale pracująca, z zamiłowania archiwistka.


Profesor Gibbs wynajduje maszynę powodującą niewidzialność. W wyniku jej działania piękna modelka Kitty Carroll staje się niewidzialna. Inspiracją do napisania tego posta jest fantastyczny blog prowadzony przez uroczą, inteligentną dojrzałą kobietę.


Mam wrażenie, że w naszej przestrzeni społecznej pojawia się coraz więcej wspaniałych dojrzałych kobiet. I słusznie – historia Petry P. Wczoraj dotarła do mnie Twoja książka i naprawdę jestem nią całkowicie pochłonięta. Póki co jestem na rozdziale i każda wolną chwilę przeznaczam na jej zgłębianie.


Niewidzialnakobieta

Czytając,mam wrażenie,że pisałaś ją “pode mnie”. Choć o wielu aspektach poszukiwań własnego balansu znam już z Twoich nagrań to tutaj znajduję nowe,inne drogowskazy do znalezienia tego “złotego. Tym samym przeszła do historii jako najstarsza aktorka nominowana do tej nagrody w kategorii.


Moja sukienka była w soczystych kolorach jesieni, miała prosty, luźny krój, na dole dwa rzędy falban doszywanych jedna do drugiej, no i oczywiście miała kieszenie :) Pamiętam, że na owe czasy była dość droga ale opłaciło się. Chyba zupełnie nieoczekiwanie stała sie ona symbolem ‚wyzwolenia’ spod narzucanych zasad w modzie. Rock style bardzo lubię, wpisują się w ten styl ramoneski i buty na grubych podeszwach, motorowe.


Niewidzialnakobieta

Moja dzisiejsza stylizacja pokazuje, że rockowo można ubrać się również wykorzystując sukienkę, nie koniecznie to muszą być wyłącznie t-shirty, kurtki i spodnie. Za oknem świeci piękne słońce, a u mnie w domu Mróz. Poprzednia część Umorzenie była, jak dla mnie, trochę za bardzo przekombinowana i średnio mi się podobała, ale w Wyroku autor ponownie wraca do świetnej formy. Wszystkie zdjęcia na blogu są naszego autorstwa i zabraniamy ich kopiowania bez uzyskania zgody. Obszerne płaszcze i marynarki puszczone luźno lub spięte paskiem.


Brąz w różnych odcieniach bo to ponoć kolor sezonu #128521;. ASKIER - NIEWIDZIALNA KOBIETA MasterBetaNYC1. Unsubscribe from MasterBetaNYC1? Naukowiec Jack Gryffin odkrywa substancję, która czyni go niewidzialnym. Efektem ubocznym jest jednak postępujące szaleństwo oraz pojawienie się manii wielkości.


Następnie powoduje, że atrakcyjna modelka Kitty Carroll staje się niewidzialna sądząc, że w ten sposób może osiągnąć swoje cele. Komplikacje następują, gdy trzech gangsterów kradnie maszynę dla swego szefa. Szczęśliwa mężatka i mama trzyletniego synka. Z wykształcenia magister matematyki (studiowałam na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego oraz dodatkowo w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu). Prawie jak z japońskiej mangi #128521; Witam serdecznie dzisiaj pokażę Wam tunikę którą uszyłam już jakiś czas temu, ale nie miałam okazji pokazać jej na blogu.


Niektórzy z was widzieli ją na instagramie. Model w oryginale jest dosyć obszerny, moja wersja jak widać na manekinie, jest bardziej. Witaj na moim blogu, mam na imię Renata, jestem mentorką, trenerką, coachem ICF i praktykiem biznesu. Tutaj dzielę się z Tobą moją pasją do życia, stylu, piękna i kolorów. Mam lat, jestem mamą dwóch wspaniałych córeczek , które dostarczają mi wiele radości i satysfakcji ,ale także wiele trosk i pracy.


Staram się jednak ogarnąć wszystkie codzienne obowiązki, trzymając się zasady nie gdybaj, nie narzekaj - działaj choć przyznaję nie zawsze mi się to udaje ;) Ten blog to mój świat, moja przestrzeń, w której się odnajduję, to tu. Najważniejsza chyba wiadomość to taka, że się nie poddaję i nadal nie farbuję, ani nie rozjaśniam, natomiast liczę siwe włosy. Każdy człowiek ma własne marzenia. Duże, mniejsze i te zupełnie malutkie. Marzymy o nowym telefonie, gustownej biżuterii czy markowych kosmetykach.


I enjoy reading your posts on Susanafter60. You are teaching me so much about how to dress now that I am over 60. Do you still have scarves for sale.


Bufki lubiłam zawsze, czy były w trendzie czy też nie były. Gdyby mnie ktoś zapytał dlaczego je lubię podobnie zresztą jak falbany, odpowiem lakonicznie, bo są oryginalne i dodają kobiecości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty