czwartek, 17 lipca 2014

Szukam partnera lento

Jestem Renata z okolic Bydgoszczy. Mieszkam na wsi jestem z gospodarstwa. Na codzien zajmujé sie medycyná naturalna -pomagam ludziom w problemach ze zdrowiem.


Z wykształcenia farmaceutka , zielarka , biomasażystka. Nie szukam ani młodszego brata ani ojca ,kawalerom tez dziękuje ,nie potrzebuje dziecka do wychowania.

Przede wszystkim szukam przyjaźni. Kogoś kto potrafi słuchać ,bratniej duszy. Panowie w związkach nie pisać. Opis oferty: Poznam mężczyznę któremu tak jak dla mnie doskwiera samotność. Interesuje mnie stały związek tylko że zdjeciem.


Poszukuję mężczyzny w podobnym wieku do stworzenia stałego związku. Mila ale samotna szukajaca partnera, przyjaciela face z ktorym będe spędzać czas, kino teatr podróże.

Wyskoczyć gdzieś na spacer, na imprezkę, nad jezioro, czy na kawę, wspólnie spędzić urlop, a czasami pomilczeć razem, czy pośmiać się przy dobrym filmie. Dobrze by było gdyby pan poszukiwał też stałego związku z kobietą puszystą. Uważam że jak się znajdzie ktoś taki to porozmawiamy bliżej o naszych oczekiwaniach. Rozwiedziona 53latka, szukam fajnego mężczyzny, do wszystkiego.


Poproś o zamieszczenie zdjęć. Pani pozna Pana powiat Bialski. Twoja tablica ogłoszeń lokalnych. Zapraszamy do przeglądania ofert. Kogoś na poziomie, kto dotrzyma mi towarzystwa w jesieni życia.


Witam kochani szukam tutaj bogatego faceta na stałe. Coś o mnie 23lata 158cm 50kg zielone oczy czarne włosy i 4letnia córeczkę do 40lat. Ja wyska blondynka o zaokrąglonych kształtach, po rozwodzie. To ogłoszenie jest archiwalne i może być nieaktualne. Mam lokum, ale nie jestem mobilny.


Na początek znajomość - docelowo chciałbym stworzyć związek oparty na miłości, szczerości, zaufaniu.

Wolsztyn Randki i przyjaciele Pan szuka pana. Szukam kolegi do dyskretnych spotkań. Znam swoją wartość i szukam kogoś atrakcyjnego nie tylko fizycznie , kogoś kto nie szuka byle jakości , ale przyjaźni , ciepła , prawdziwej bliskości. Choszczno Randki i przyjaciele Pan szuka pana.


Czekam tylko na poważne wiadomości. Wychowuje syna, który chodzi do pierwszej klasy. Hej jestem rozwódką z dzieckiem. Na miłość nigdy nie jest za późno.


Szukasz potencjalnego partnera na całe życie, a może chcesz z kimś miło spędzić czas na niezobowiązującym spotkaniu? Mezczyzny, ktory bedzie za mna tesknil i na mnie czekal. Faceta, do ktorego sie przytule i wesprze mnie w trudnych zyciowych chwilach. Przedzial wiekowy w ktorym szukam to - lat.


W wolnych chwilach odpowiem na.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty