wtorek, 15 lipca 2014

Opowiadanie o przyslowiu

Napiszę opowiadanie, którego moralem bądzie przysłowie? Pewnego dnia dziadek źle się poczuł i za namową babci poszedł do lekarza. Doktor stwierdził, że dziadek ma chore serce i oprócz odpowiednich lekarstw potrzeba mu więcej ruchu, więc babcia w trosce o jego zdrowie kupiła mu rower stacjonarny. Długo nie wstawałam, leżąc w łóżku i myśląc o jutrzejszym teście z biologii.


Od tygodnia o nim wiedziałam, jednak nie miałam ochoty się na niego przygotować. Wyobraź sobie, że losy Aliny i Balladyny potoczyły się inaczej. Dokończ opowiadanie, w którym zmienisz historię ich życia. Napisz swoją pracę tak, żeby wykazać, że dobrze znasz „Balladynę” Juliusza Słowackiego. Alina i Balladyna z pełnymi dzbanami malin wróciły do chaty.


Opowiadanie odtwórcze, to te, które piszę się na postawie np. W sobote umówiłem sie z kolegami aby pójść do kina jeden z moich kolegów przyprowadził swojego młodszego brata adama. Napisz opowiadanie o najciekawszym wydarzeniu wakacyjnym.


Charakterystyka Zenka Wójcika z Ten Obcy- Ula pisze list do mamy o nim. Julka no choć bo się spóźnimy, usłyszałam przez okno. To mój najlepszy przyjaciel od piaskownicy zaczęła się nasza przygoda. Jestem Julka, mam szesnaście lat , jestem ciemnooką brunetką o dość ciemnej karnacji.


Jak poznałem przyjaciela opowiadanie z dialogiem. Dziś jest piatek trzynastego. Ten dzień od samoge pocztaku nie zapowiadał sie dobrze.


Rona, gdy wstałam, zachaczyłam sie o dywan i upadłam na panele w pokoju. Gdy jadłam śniedanie, potłukłam talerz, kiedy chciałam go umyc, a gdy. Na drugi dzień w szkole - redagujemy opowiadanie z dialogiem.


Był tak roztrzęsiony wczorajszą sytuacją z Becky, że zasną dopiero nad ranem. Ciotka ledwie dobudziła go o dziewiątej. Kiedy Tomek wszedł do klasy, nauczyciel zapytał:.


Serwis zawiera bazę przysłów zebranych z całego świata. Oceniaj, dopisuj przysłowia i różne ciekawe powiedzonka. Razem z Anią od niepamiętnych czasów zawsze byłyśmy papużkami-nierozłączkami. Wszędzie wybierałyśmy się razem, nie odstępowałyśmy siebie na krok. Dzieliłyśmy się każdą rzeczą – kanapkami w przedszkolu, trampkami na wf-ie w gimnazjum.


O jedną kawę za daleko…” Był kwadrans po północy, gdy Kowalscy dotarli na lotnisko. Boże Narodzenie mieli spędzić w Szwecji u rodziców Kaśki. Tomek wolałby zostać w kraju, ale cóż, żona się uparła, a z tą kobietą nie ma dyskusji! Czy rozpoznasz przysłowia w wersji emoji?


Ludzie mawiają, że przysłowia są mądrością narodu! Czy dasz radę poprawnie dokończyć przysłowia o jedzeniu? Masz sekund na każde pytanie! Wasze pomysły na opowiadanie (tematy) ? D ) a więc proszę o tematy opowiadań.


Wyszedł ze spotkania zupełnie wymięty, kilka godzin z tymi ludźmi robi swoje. Normalnie napawałby się myślą o tym, że zaraz spotka się z nią, że ona czeka na niego w mieszkaniu. Nie przewidział tylko zwykłej komplikacji spraw służbowych, która może wprowadzić ciało w odrętwienie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty