czwartek, 24 lipca 2014

Osoby podobne do mnie

Temat: Osoba podobna do mnie Mnie się wydaje, że rozumiem o co chodzi Beacie, choć nie do końca umiem doradzić nie znając tego sedna, którego poszukuje. Ja mam przyjaciółkę podobną do siebie (podobny etap w życiu, podobne potrzeby, przeżycia, marzenia). Jestem zwyczajnym, czasami nieśmiałym, (rocznikowo 17) letnim chłopakiem. Nigdy nie napiłem się alkoholu, bardzo bardzo rzadko przeklina, nigdy nie zapaliłem tytoniu, jedynie z 3-razy zaciągnąłem się e-papierosem kilka lat temu.


Osoby podobne do mnie

Nawet duża część mojej klasy na jakiś imprezach. TransPoszukuje: Jestem początkującym transwestytą. Chciał bymn poznać kogoś podobnego do mnie kto pomoże mi wejść w świat trans.


Lubię się przebierać za dziewczynę. Poznam chłopaka kóry mi pomoże się przełanam do sexu z nim, ale na oral mam ochotę. Gdzieś na świecie mieszka ktoś, kto wygląda jak ty.


Osoby podobne do mnie

Niamh, jedna z pomysłodawczyń projektu Twin Strangers, kiedy spotkała 29-letnią Karen. Mam lat ,szukam osoby która jest podobna do mnie albo osoby z która bym mogła porozmawiać. Będę szczera można powiedzieć że mam Depresję ogólnie zamknęłam się w pokoju i nie wychodzę z niego nie mam zamiaru z niego wychodzić. Do jakiej sławnej osoby jesteś podobna?


Obserwuj autora Dodaj do ulubionych 0. Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania. Co mam robić i jak znaleźć kogoś podobnego do mnie? Mój problem polega na, hm, braku akceptacji samej siebie. Nie chodzi jedynie o wyglą nie uważam siebie za ładną, ale nie jestem też szczególnie brzydka.


Sprawdźmy drugą stronę, która poza znalezieniem podobnej osoby na podstawie zdjęcia oceni nasz wiek i płeć. Jak widać z płcią nie było problemu, jednak wiek już trochę zawyżony, przecież czasem w sklepie pytają mnie jeszcze o dowód #128512; Ta strona zdecydowanie realniej ukazuje podobieństwo w procentach. Zobaczcie zestawienie znanych postaci, które można podejrzewać o więzy krwi.


Ta galeria to świetna inspiracja dla reżyserów castingów, szukających obsady do filmów, w których główni. W sierpniu okazało się, że mam raka trzonu macicy, więc mnie wypatroszono. Pół roku wcześniej straciłam tarczycę.


Mam lat i czuję się jak sześćdziesięciolatka (bez obrazy). Szukam kobiet, które są w podobnej sytuacji. Osoby podobne do naszych ojców, lub matek. Zawsze mnie zastanawiało czy osoby podobne do mnie dzielą swoje fetysze z innymi osobami i jak się takich ludzi poznaje. Otóż wydaje mi się, że jak wywali się do znajomego albo swojego chłopaka bądź dziewczyny pytanie o pieluchy to może to wpłynąć niekorzystnie na wasze relacje.


Celebryci Czy rozpoznasz te gwiazdy? Ludzie Jak dobrze orientujesz się we współczesnym świecie? Dziękuję za książkę „Pełnia życia” super że osoba medialna potrafi w tak fantastyczny sposób pisać i motywować do działania. Może sama książka dla mnie nie jest odkrywcza bo przeszłam podobna drogę w odnalezieniu Wszecha ( tak określam Stwórcę) ale miło jest sobie przypomnieć własną drogę i dowiedzieć się że w. Rozwiązania krzyżówkowe hasła mnie.


Tagi dla synonimów słowa mnie. Spis tagów dla wyrazów bliskoznacznych słowa mnie: inne określenia słowa mnie, inaczej mnie, wyrazy bliskoznaczne do słowa mnie, synonimy do wyrazu mnie, synonimy do słowa mnie. Jak myślisz, który z nich jest do Ciebie najbardziej podobny?


Quizy Testy Testy na czas Głosowania Co wolisz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty