wtorek, 15 lipca 2014

Napisz opowiadanie które zatytułujesz jednym z przysłów z ćwiczenia 10

Była już siódma i czas najwyższy na wygramolenie się z łóżka. Ułóż opowiadanie, które zatytułujesz jednym z przysłów z ćwiczenia 10. Proszę o wskazówki jak napisać list do. Napisz krótkie opowiadanie, którego tytułem będzie jedno z podanych przysłów: - Jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma.


Kiedy wejdziesz między wrony, musisz krakać jak i one. Gdy kota nie ma, myszy harcują. Nie zapomnij o zastosowaniu w swojej pracy kilku stałych frazeologizmów. Następnie napisz opowiadanie, które będzie można zatytułować jednym z utworzonych związków frazeologicznych. Pełna treść zadania: Uzupełnij frazeologizmy i przysłowia pochodzące z Biblii.


W razie potrzeby skorzystaj ze słownika frazeologicznego. Zadanie: pilne napisz jedno stronne opowiadanie z Rozwiązanie: w sobote umówiłem sie z kolegami aby pójść do kina jeden z moich kolegów przyprowadził. Noc była ciemna, w oddali widzieliśmy świecące światełko, które stawało się bardziej widoczne.


Poszliśmy w jego stronę, kiedy nagle zaczął silnie padać deszcz. Uzupełnij tekst jednego z opowiadań napisanych we wcześniejszych ćwiczeniach dialogami i opisami postaci. Napisz opowiadanie z wprowadzonym do niego dialogiem, w którym dominować będą zdania krótkie, nierozwinięte. Aby rozwiązać zagadkę, należało puknąć się w czoło i iść zobaczyć nagranie z kamery.


Pani dyrektor wydała salomonowy wyrok - nikt nie jest winny poza Jackiem, który niesłusznie rzucił podejrzenie na kolegę, gdyż jego komórka wypadła muz plecaka, gdy wychodził z szatni. Niepotrzebne były natychmiastowe wizje Kasandry. Korytarze były długie i kręte. Nagle zawiał wiatr i wszystkie pochodnie zgasły i stała się Egipska ciemność.


Staliśmy tak z minut, wsztscy zdenerwowani kiedy nagle jeden z panów znalazł w kieszeni zapałki i zapalił swoją, a potem nasze pochodnie. Opowiadanie z użyciem związków frazeologicznych. Właśnie wybierałam się do koleżanki, gdy w drzwiach zobaczyłam mojego brata- Maćka, który wrócił z kolonii.


Chciałam się z nim przywitać, ale on patrzył na mnie tak jakby mnie nie. Napisz plan ramowy opowiadania moja przygoda z szkolna ławka Odpowiedz. Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookie.


Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Wybrałem te, które moim zdaniem są najpopularniejsze oraz przez wiele osób błędnie interpretowane. Prezentując więcej, z pewnością zniechęciłbym Was do przeczytania artykułu oraz do samego tematu przysłów i powiedzeń.


Polskich mądrości ludowych jest naprawdę bardzo, dużo. Nie po tych czterech lekcjach, które przeżyłem tylko dzięki miejscu w ostatniej ławce i możliwości spania. Gdyby nie to, chyba wynieśli by mnie z klasy. Pewnwgo dnia spacerowałem spokojnie z kolegami po parku, gdy na głowie jednego z fanów napoi owocowych.


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli chciałbyś dokładnie wiedzieć, jak napisać zadane Ci wypracowanie, ta strona powstała specjalnie dla Ciebie. Tutaj znajdziesz opisy wszystkich spotykanych w szkolnej praktyce rodzajów wypracowań, od rozprawki i charakterystyki, przez opowiadanie, opis, esej, do form praktycznych takich, jak zaproszenie, dedykacja, ogłoszenie.


Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty