poniedziałek, 20 marca 2017

Nie mam znajomych depresja

Odrzucenie przez znajomych i depresja Mam problem. Jestem bowiem odrzucany przez znajomych, ponieważ jestem dość zniewieściały, mam wysoki głos, jestem homo i mam lekkie zaburzenia z ZA, a nawet myślałem kiedyś o zmianie płci. Dlatego też ludzie uważają mnie za dziwoląga i kosmitę, czasem i lewaka i hedonistę, gdzie taki nie. Jednak depresja to poważna choroba, nazywana tzw.


Przyczynami tej depresji są niedobory hormonów, takich jak serotonina i noraadrenalina. Nie mam ochoty do pracy,życia,unikam znajomych,tylko za pomocą sms lub kompa chcę się kontaktować.

Nie interesują mnie bliższe relacje,choć brak mi czułości. Wszystko mnie nuży,obijam się od ścian i każdy dzień jest mordęgą,żmudną. Mam dużo powodów do radości,ale jej nie czuję,nie umiem się cieszyć tak szczerze,od serca. Ja nie wiem jak to się stało, bo zawsze miałem jakiś znajomych, kolegów, a nawet dwóch przyjaciół, a teraz zostałem sam.


Znajomi popadli w nałogi albo powyjeżdzali. Albo nie chcieli ze mną utrzymywać kontaktów. Gdzie nie poszedłem, a to liceum, a to pierwsze a to drugie studia to z żadnego miejsca nie mam znajomych. Brak kontaktów społecznych na pewno jest po części powodem depresji jak i jej skutkiem.


Lekarz sam nie był pewny czy to “zwykła” depresja, czy choroba afektywna dwubiegunowa.

Zmieniał leki, a ja brałam kolejne zwolnienia. Miałam szczęście, bo byłam na etacie, a szefowa podeszła do mojej choroby z pełnym zrozumieniem. Co bym zrobiła, gdybym, jak większość moich znajomych, nie miała takiego zabezpieczenia? Nie mam przyjaciół, ani nawet znajomych, nie mam nikogo.


Nie mam z kim wyjść gdzieś na miasto, czy po prostu się spotkać i porozmawiać, w związku z czym wiecznie siedzę w domu. Basia ma lat, dobrze płatną pracę, mieszkanie, grono znajomych, z którymi spędza wolny czas. Do tej pory jej życie było całkiem przyjemne, bez większych porażek, ale też bez.


Gorszy dzień może zdarzyć się każdemu. Jeśli jest ich jednak coraz więcej może to być objaw choroby, która wymaga pomocy specjalisty. Depresja może dotknąć każdego.


Czujesz, że problem może dotyczyć Ciebie lub kogoś Ci bliskiego? Boimy się wizyty u psychiatry, niechętnie myślimy o przyjmowaniu leków. O chorobie nie mówimy w pracy. Zebraliśmy często pojawiające się pytania dotyczące depresji i zadaliśmy je ekspertce. Katarzyna Szaulińska jest specjalistką psychiatrą i psychoterapeutką.


Pozostawaj w kontakcie ze znajomymi, rodziną i innymi osobami, które znasz. Udostępniaj zdjęcia i filmy,. Chcialam zapytac jak to u was wyglada.

Mnie ludzie bardzo mecza, takze wowczas gdy jestem w lepszym stanie nie nawiazuje i nie chce nawiazywac znajomosci, a te dawne rozeszly sie. Szukam znajomych - napisał w Pokój zapoznawczy: Mam depresję mecze się z nią już lata. Jestem samotna nie mam z kim porozmawiać nawet o zwykłych tematach.


Witam Panią Nikt nie płacze bez powodu… Istnieje wiele przyczyn nadmiernej emocjonalności i płaczliwości. Do najczęstszych należą stres, brak równowagi hormonalnej, traumatyczne przeżycia w przeszłości, lęki, depresja… Pani obniżony nastrój i myśli samobójcze wynikają z niskiej samooceny i zapewne przykrych doświadczeń z przeszłości. A przecież wcześniej lubiłam swoje.


Moje problemy rozpoczęły się około lat temu, kiedy to stałem się bardziej niespokojny, “lękliwy”. Zacząłem unikać innych ludzi, czerwienić się w prostych, pozornie w ogóle nie stresujących sytuacjach życia społecznego. Od pewnego czasu postrzegam siebie jako dwudziestosiedmioletniego nieudacznika, otóż w moim życiu brakuje wszelakich kontaktów międzyludzkich.


Nie mam żadnych znajomych, przyjaciół, najgorsze jest to, że ja nie mam nawet rodziny. Mój ojciec obecnie mieszka ze swoją trzecią żoną, nie utrzymuję z n.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty