czwartek, 23 marca 2017

Opowiadanie o wyspie marzeń

Ten odcinek opowiada o Wyspie Filicudi, która należy do najdzikszych na całym Morzu Śródziemnym, a mimo to ktoś chciał tu zamieszkać. Miniaturowy ląd pośrodku wielkiego błękitu, kamyk, rzucony na wodę. Każdy z nas ma nieco inne wyobrażenie o wyspie swoich marzeń - takiej, która sprawiłaby, że rzucimy wszystko, by zacząć całkiem nowe życie. Strażnicy Marzeń - Córa Słońca.


Witam was z moją nową opowieścią. Rozdziały zacznę dodawać, gdy tylko nakreślę kilka kolejnych, a tym czasem zostawiam wam na zachętę Prolog. Droga do naszych marzeń jest jak morskiej wody nurt. Trudno jest, nie da się szybko biec po piaszczystym dnie. Wiem, że przede mną gdzieś tam jest wyspa, wyspa marzeń.


Nasze Marzenia Autor: Zukato Yume Czytano. Z kim chciałbyś być na bezludnej wyspie? Młodzi bohaterowie opowiadają o swoich wyprawach marzeń. Czy to powinna być podróż awanturnicza, pełna niebezpieczeństw i niespodzianek? Czy może na Wyspę Skarbów lub do krainy baśni?


Gościem programu jest Beata Pawlikowska – dziennikarka, podróżniczka. Nagle znalazłam się w baśniowej krainie. Zaczęłam nawet szczypać się po ręce, by się zbudzić, jednak wszystko okazało się prawdą. Czułam się jak Alicja w krainie czarów- zagubiony i przestraszony, ponieważ otaczający mnie świat w niczym nie przypominał szarej rzeczywistości. We have been receiving a large volume of requests from your network.


To continue with your experience, please fill out the form below. SCENARIUSZ ZAJĘCIA DLA 5- latków TEMAT: Podróż na niezwykłą wyspę – zadania stawiane do wykonania Cele ogólne: Stworzenie warunków do różnorodnej działalności dziecka w troku realizowanych zadań Kształcenie nawyku kreślenia kół w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara Kształcenie kompetencji fonologicznych, wyodrębnianie samogłosek i spółgłosek. Na bezludną wyspę przypłynęłam po tym jak rozbił się mój statek i cała moja załoga zgineła. Sama nie wiem dlaczego tylko ja przeżyłam , może dlatego że bóg miał dla mnie specjalne zadanie. Trochę się bałam byłam sama nikogo nie było widać.


Po przyjeździe na miejsce mieszkałbym w wielkim hotelu, przed którym znajdowałby się ogromny basen. W środku hotelu powinny znajdować się kręgle, stół do ping- ponga razem z wyposażeniem i inne atrakcje. Moim marzeniem jest również poznanie tam Egipcjanki, która opowiedziałaby mi o ich kulturze i obyczajach. Na początku przyglądały się, nie chciały ze mną usiąść aby podzielić się swoimi troskami tak jak robili to dorośli, ale to one potrafiły wysłuchać mojej historii” zamyślił się staruszek. Posiłek upłynął pod znakiem radości.


Wszyscy śmiali się, żartowali i opowiadali o swoich marzeniach w bajkowy, dziecinny sposób. Grupa młodzieży jak zwykle po lekcjach spacerowała ulicami miasta. Mijali kolejno szklane wieżowce, które dumnie pięły się w stronę błękitnego nieba.


Teresa Bochwic o Co widać z Łyska, czyli o dobrodziejstwie wynikającym z wycinki drzew na górze. Przemol o Kędzierzyn-Koźle miasto moich marzeń. Ornament to zbrodnia, czyli perła w Porcie… i skarb. Tomasz Rogus o „Hauss der herrn dr. W opowiadaniu przedstawionych jest dwoje dzieci, które mają ogromną fantazję.


Sama fantazja nie jest zła, ale opowieści Homka i Mi budzą w innych strach i doprowadzają ich niekiedy do łez. Z tego opowiadania wynika, że nie należy zmyślać, okłamując rodziców i strasząc innych. W szkole moich marzeń jest bardzo dużo zajęć dodatkowych. Można sobie z nich wybrać jedne albo więcej i się na nie zapisać. Chciałabym, aby to były nie tylko zajęcia dodatkowe ze szkolnych przedmiotów, ale też różne ciekawe tematy.


Na przykład dla dziewczyn mogłyby być kursy malowania paznokci albo jakieś ciekawe zajęcia z. Zabawa twórcza „Znaleziska z Wyspy Marzeń”- dzieci za pomocą zmysłu dotyku odgadują jaki przedmiot trzymają w ręku. Po odgadnięciu zabierają przedmiot ze sobą. Następnie każde dziecko dostaje zadanie np.


Od wczesnego dzieciństwa marzyłam o zamorskich wyprawach Studiowałam podręczniki dotyczące statków morza oraz roślinności znajdującej się na odległych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty