poniedziałek, 6 marca 2017

Pierwsza randka z internetu

Pierwsza randka z chłopakiem z internetu. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Nie ma nic bardziej ekscytującego i onieśmielającego niż pierwsza randka!


Towarzyszy jej stres i niepewność, nadzieje i ciekawość, zalotne uśmiechy, a także sporo zabawnych niezręczności. Zdarza się, że podczas pierwszej randki pojawia się iskra prawdziwej namiętności, choć bywa i odwrotnie. TVPpostanowiła przyjrzeć się z bliska fenomenowi pierwszej randki, a przy. Przyznam się do czegoś – byłem swojego czasu na randkach z internetu. I kolejną ważną rzeczą jest kłamstwo.


Otóż większość (nie wszystkie na pewno) kobiet, to zakłamane, grube i wyjątkowo słabe paszczury. Idę jutro na pierwsza randkę. Czy mogę pocałować faceta w usta zanim zdąży się odezwać ? Mam takie dziwne marzenie żeby pocałować obcego mężczyznę w pierwszych min spotkania. Większą część tego postu w postaci bardzo luźnego szkicu napisałem niedługo po spotkaniu.


Pierwsza randka z internetu

Parę dni temu poznałam na portalu internetowym pewnego chłopaka bardzo dobrze mi się z nim rozmawia tak się składa że ja go znam bo widywałam go nieraz jak przechodził niedaleko mojego domu, ale mniejsza o to. Randka z facetem z internetu ;) proszę o rady - Netkobiety. Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Jeśli podejrzewasz, że osoba z którą korespondujesz to internetowy oszust matrymonialny, uważaj!


Zanim nastąpi pierwsza rozmowa telefoniczna, dobrze jest kogoś poznać bliżej przez portal randkowy. Kiedy należy zachować szczególną ostrożność? Czas na randkę w realu, zróbcie drugi krok. Najnormalniejszą rzeczą dla każdego związku, który musi się rozwijać jest wejście na kolejny etap.


Komunikację online wykorzystajcie tylko tak długo, by przekonać się, że chcecie się spotkać w realu. Bez specjalnego entuzjazmu z mojej strony, pewnemu jegomościowi z internetu udało się nakłonić mnie do wspólnego wypicia kawy. Spotkanie od razu uznał za randkę. Wysłuchałam nudnych zwierzeń młodego Wertera, ponieważ nie dopuszczał mnie do słowa (sic!).


Byłem na randce z poznaną dziewczyną przez internet, Dziewczyna jest OK, inteligentna, bystra, ma dobrą pracę, niezależna, dosyc atrakcyjna, ale nie w moim typie nie zaiskrzyło, Juz teraz. Warto więc przestrzegać poniższych reguł. Internetu, portale randkowe opinie, portale randkowe. Przydadzą się zresztą również na kolejne randki.


Pierwsza randka z internetu

Najważniejszy jest Twój charakter oraz wartości, którymi się kierujesz. Nigdy z nich nie rezygnuj, ani nie udawaj nikogo innego żeby zdobyć jakąś. Wybierasz się na randkę, pierwszą. Spędzasz długie godziny na przygotowaniu się, tak by oczarować swoją wybrankę swym wyglądem i zachowaniem. Bardzo zależy ci, żeby dobrze wypaść.


Przecież od tego zależy, to czy wydarzą się następne randki. Wiele z pozoru nieznaczących rzeczy, może spowodować, że z romantycznego wieczoru spotkanie zmieni się w jedną wielką porażkę. Zdarzyło wam się kiedyś spotkać z kimś poznanym w Internecie? Nie zawsze miejsce też pozwala na latanie przez cały czas z kwiatkiem. Owszem jak pierwsza randka była udana, to na drugą można przyjść z małą niezobowiązującą różą… o ile nie jest to spacer, a Wasza randka będzie musiała cały czas nosić ją w ręku.


Pierwsza randka z internetu

Pojawiły się głosy, że kwiaty to dobre wychowanie, ale ważniejsze są. Portale randkowe w znaczący sposób ułatwiają takie kontakty, bo osoby biorące w nich udział są anonimowe. Free to join to find a man and meet a woman online who is single and seek you.


It is not easy for women to find a good man, and to be honest it is not easy for a man to find a good woman. Jeszcze się nie znacie, niewiele o sobie wiecie. Zastanawiasz się, o czym będziecie rozmawiać. Pamiętaj, że o wiele ważniejsze od tego o czym rozmawiać, jest to jak będziesz to robić.


Tematy do rozmowy na pierwszej randce. Jedni bardziej inni mniej lubią szalone metody na spędzanie czasu. Jedni mają pomysły, inni z nich korzystają. Czasami zdarzają się takie dziwne chwile, w których czujemy, że czegoś jednak nam brakuje.


Tamtego dnia wracałam właśnie z nieudanej pierwszej randki, spędzonej wyłącznie na wymyślaniu i zadawaniu kolejnych pytań, trochę jakbym odbijała w squasha, ale jeszcze nudniej. Uznałam, że spotkanie z Calem jest niezłym pomysłem na uratowanie dnia, więc do niego napisałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty