czwartek, 17 października 2019

Ja i moja wyspa opis

Ja i moja wymarzona wyspa - wypracowanie. Słońce grzałoby przez większość roku, a deszcz padałby rzadko. Wokół otacza ją błękitne czyste i bardzo ciepłe morze.


Moja wymarzona wyspa jest wiecznie zielona i pełna zwierząt egzotycznych. Wszędzie można zbierać dojrzałe owoce różnych gatunków drzew. W morzu pływają delfiny i różne gatunki ryb. Moja wyspa jest otoczona mgłą która nie pozwala dojrzeć innym ludziom tego pięknego zakątka świata. Jest ostoją ciszy i spokoju którą.


OPISZ TO NIEZWYKŁE MIEJSCE MINIMUM ZDAŃ. Wejdź i dodaj zadane wypracowanie, projekt, prezentację. Na pewno każdy chciałby mieć swoją własną wyspę, na której byłby władcą. Cudownie byłoby przechadzać się po niej i myśleć to wszystko moje. Wszyscy by chcieli, ale każda wyspa byłaby inna, bo każdy człowiek jest inny.


Wróciłem na brzeg i sprawdziłem, czy nie będzie chciał wrócić w ślad za mną, przebiegając po kamieniach, ale nie chciał. Za bardzo bał się wody, by ryzykować. Stał więc trochę zdezorientowany na brzegu wyspy i patrzył w moją stronę, niepewnie pomiaukując.


Ja tymczasem pobiegłem do sklepu po coś do jedzenia dla niego. Ja też lubię wspominać babcię i piaszczyste drogi pośród zboża, usiane bławatkami i makami. Niestety moja babcia nie miała wiedzy zielarskiej, jedynie kadziła zioła na rozgrzanej blasze z okazji letniego święta kościelnego. Na pewno moja przyszła wyspa szczęścia będzie zbliżona do tych, które mają dorośli, ale póki co nie wiem na jaką wyspę szczęścia będę chciał pojechać za kilka lat.


Sądzę, że określenie „wyspa szczęścia” jest nieadekwatne do zakupu nowej kanapy, ponieważ taką kanapę można po prostu kupić w sklepie, a osiągnąć. W tym opisie ma się pokazać: 1. Niedaleko od osady Olszyny na Młynówce jest wyspa. Mało kto ją zna,bo miejsce jest odludne, a po za tym wyspa powstała niedawno,w czasie ostatniej wiosennej powodzi. Wzburzona rzeka wyżłobiła sobie wówczas nowe koryto i odcięła od lądu pas brzegu,zarosły kilkunastu drzewami.


Ogromna topola,która pozostała na skraju ugoru. Moja utopia to maleńka wyspa na Oceanie Indyjskim, wyspa, której nie znajdziesz na mapie świata. Przypływając na nią można odnieść wrażenie, że jest bezludna.


Wkoło roztaczają się nieprzebrane gąszcze, drzewa mające setki lat, wszelakie rodzaje kwiatów i ziół. Kreta jest piątą co do wielkości wyspą Morza Śródziemnego i największą wyspą Grecji. Kreta leży na południowy-wschód od Peloponezu, mniej więcej w równej odległości od kontynentów Azji, Europy i Afryki. Odkryłem kiedyś wyspę w moich snach Cudowna moja wyspa pośród fal Złocisty piasek morski wokół traw Polana pełna kwiatów, na niej ja.


Mały kawałek lądu w świecie tym Od wojny i przemocy ukrył się Nade mną błękit nieba, ptaków śpiew Na mojej. Dwójka głównych bohaterów, Lincoln Sześć-Echo (Ewan McGregor) i Jordan Dwa-Delta (Scarlett Johansson), którzy są jednymi z. Zdjęcie GRECJA, wyspa, Egina, tytuł zdjęcia: ja to ja. Poznaj największą bazę zdjęć podróżniczych w Polsce. Mam do was wielka prosbe, a mianowicie pilnie potrzebuje opisu wyspy po angielsku i niestety przypomnialo mi sie dopiero dzien przed terminem oddania. Rzeka Młynówka płynie wśród ugorów,piasków i lasów.


Przeczytaj opis książki Wyspa a także poznaj jej ocenę. Sprawdź też koniecznie recenzję Wyspa. Sam jednak chcąc usłyszeć śpiew Syren, kazał przywiązać się do masztu. Kiedy mijali wyspę załoga pozostała głucha na wołania Odyseusza, który oczarowany śpiewem błagał aby go odwiązać.


Gdy przepływali przesmykiem pomiędzy wyspą Sycylią a wybrzeżem Italii byli w wielkim niebezpieczeństwie. Summer wyskakuje ze spadającego samolotu (pomaga jej w tym tajemniczy nieznajomy), nie wpada jednak do wody lecz upada na twardą powierzchnię i mdleje. Po odzyskaniu świadomości odkrywa, że wraz z dziewięcioletnią spryciulą o niespotykanie wysokim IQ oraz trzynastoletnim szalonym mechanikiem, znalazła się na niewidzialnej wyspie. Poznaj Oliver i niewidzialna wyspa autorstwa Andrzej Żak. Poznaj Kuba - daleka piękna wyspa autorstwa Agnieszka Buda-Rodriguez.


W zamkniętym kompleksie mieszkaniowym, w którym żyją, codziennie odbywa się losowanie. Zwycięzca zostaje w nagrodę przeniesiony na tytułową wyspę, ostatni nieskażony skrawek Ziemi. Ja założyłam na siebie tradycyjnie T-shirt i jeansy, ponieważ uważam, że na takie wycieczki powinno wkładać się przede wszystkim wygodne ubrania.


Moja siostra uważa jednak zupełnie inaczej i na tym zdjęciu ubrana jest w czarna spódnice i szara bluzkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty