poniedziałek, 7 października 2019

Pierwsze spotkanie z dziewczyną

W życiu jednak bywa tak, że nasze oczekiwania nijak miewają się do rzeczywistości. Jeśli wybierasz się na randkę z wyobrażeniami o niesamowicie romantycznych chwilach, nie bez powodu dopada Cię trema. Warto się do niej odpowiednio przygotować! Pierwsza randka już za kilka godzin?


Wiadomo, zawsze się trochę obawiamy pierwszej randki. Chcemy dobrze wypaść, nic więc dziwnego, że pierwsze spotkanie to również obawy. Oto kilka porad dla faceta na pierwszą randkę. Tak jak w temacie,czy trzeba kupić kwiaty albo przynajmniej kwiatka na takie pierwsze przyjacielsko-towarzyskie spotkanie? Czy raczej może to być zbyt nachalnie widziane i lepiej tego nie robić.


Pani Joanno, jestem nieśmiałym i wstydliwym chłopakiem, a mój problem jest taki ze nie potrafię na pierwszej randce znaleźć wspólnego języka z dziewczyną i spotkanie - jak i znajomość kończy się po pierwszym spotkaniu. Co mam robić, by się bardziej otworzyć? Umówiłem się z dziewczyną do kina i czy mam jej kupić różę na to spotkanie?


Czy przy dawaniu jej róży mogę jej powiedzieć,że się w niej zakochałem? Z drugiej strony pierwsze spotkanie może być stresujące i wzbudzać ogromne emocje. Niezależnie od tego, jak dużo rozmawialiście ze sobą online, spotkanie twarzą w twarz jest zdecydowanie czymś zupełnie innym. To spotkanie, które zweryfikuje, czy jest między Wami chemia. Siemanko poznałem fajną dziewczynę którą przedstawił mi ją kumpel.


Witam wsztstkich przypadkiem trafiłem na tą strone jest naprawde extra. O czym rozmawiać z dziewczyną na pierwszym spotkaniu? W końcu nie wiemy, co nasz czeka.


Pierwsze spotkanie z dziewczyną

I najgorsze…, o czym rozmawiać na pierwszym spotkaniu? Wielu mężczyzn się nad tym zastanawia. I w sumie, o co w tym wszystkim.


Kiedy używałem Tindera raczej nie traktowałem tego jako aplikacji do tworzenia poważnych związków. Zauważyłem również, że większość kobiet podobnie traktuje ten portal. Więc mam nadzieję, że od początku będziesz spójny z tym, co chcesz tam osiągnąć. Upominkiem, który sprawdzi się w sytuacji pierwszego spotkania z mamą naszego chłopaka czy dziewczyny, są kwiaty, pudełko czekoladek (o ile np. nie cierpi na cukrzycę – tego też powinniśmy się dowiedzieć, aby nie popełnić nietaktu) czy koszyczek z owocami. Prezent powinien być skromny i nie wprowadzać w zakłopotanie.


No ale nie każdy na nim siedzi, więc przedstawię krótko sytuacje xd. Jestem nieśmiały, mam zerowe doświadczenie w zawieraniu głębszych relacji z kobietami. Poznałem dziewczynę na badoo która do mnie napisała sama i wbrew wielkiemu.


Dzisiaj mamy dla Was wspomnienia kilku mężczyzn, którzy opowiedzieli o tym, jak wyglądało ich pierwsze spotkanie z rodzicami wybranki. Same oceńcie, czy mają się czego wstydzić. Pewnego dnia figlowałem z moją dziewczyną, gdy nagle do domu wróciła jej mama. Wszyscy wiemy dobrze, że pierwsze wrażenie robi się tylko raz i lepiej, żeby było ono dobre.


Pierwsze spotkanie z dziewczyną

Dlatego przygotowałem dla Was garść rad i zasa które ułatwią to zadanie. Wyrobienie sobie dobrej opinii u przyszłych teściów jest bardziej złożoną kwestią niż sama. Prezent na pierwszą randkę dla nowo poznanej dziewczyny.


Atrakcyjna dziewczyna, którą poznałeś na imprezie albo szkoleniu, lub zainteresowałeś swoją osobą tak po prostu na ulicy dała Ci prawdziwy numer! Jeśli umówiła się z Tobą na spotkanie, to znaczy, że zrobiłeś na niej dobre pierwsze wrażenie! Tak jak mówicie, najlepiej zaprosić na kawę, czy do kina. Ja kiedyś zrobiłem hardcorową wersję spotkania na kawe, zaprosiłem dziewczynę do siebie na pierwsze spotkanie ;D Było trochę dziwnie, ale na szczęście przynajmniej kawa jej bardzo smakowała Dzieki bardzo sklep z kawą na sklepzkawa.


Jak widzisz – randka w kinie to nieodpowiedni pomysł na pierwsze spotkanie z nową dziewczyną. To bardzo drogi, niepewny i ryzykowny sposób na randkę. Z pewnością lepiej już spotkać się z dziewczyną w kawiarni lub w parku, poznać jej osobowość i ocenić czy dziewczyna ma potencjał na kolejne spotkania. Czasem na pierwszej randce jesteśmy tak pochłonięci i przejęci tym, żeby zrobić dobre wrażenie, by ktoś nas polubił, że zapominamy, że nie jesteśmy sami na spotkaniu.


Nie staraj się zagadać kogoś na śmierć. Trzeba przecież posłuchać, co druga osoba ma do powiedzenia. Być może znajdzie się wtedy wspólny temat do rozmów.


To, jak się ubierzesz na pierwsze spotkanie z rodzicami partnera, odgrywa istotną rolę. Takie spotkanie to nie wizyta na dworze królewskim, ani też impreza ze znajomymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty