czwartek, 17 października 2019

Kiedy facet rezygnuje

Kiedy facet słyszy z ust kobiety: `Kocham Cię`, ma świadomość, że mówiąc to, oczekuje ona podobnej odpowiedzi. To wyznanie nie zobowiązuje do poważnych czynów, ale jest pewnym rodzajem deklaracji. Poza tym on może pomyśleć, że jesteś niestabilna emocjonalnie,. Wyjechałam na kontrakt, obiecał że poczeka. Myślę, że nie jestem mu obojętna.


Kiedy facet rezygnuje

Wymagam sporo od siebie ale i od innych. Kiedy próbowałam przemówić jej do rozsądku i radziłam, aby dała sobie spokój, bo on nie jest nią zainteresowany, twierdziła, że nie mam pojęcia, o czym mówię albo dostawała ataków złości. Jej mottem było on mnie kocha, tylko jeszcze o tym mnie wie. Poznaliśmy się - fascynacja od samego początku. Jedna rzecz, która sprawi, że facet od Ciebie nie ucieknie.


Codziennie przechadzamy się wspólnie ulicami. Obserwuje Was, w kolejkach do kas, zajmując obok fotel w kinie, wracając z Wami z pracy. Latwiej, kiedy facet jest smialy, wtedy nawet nie jest z tym tak zle, ale kiedy osoby sa niesmiale, to mam duzy problem.


Od mojego ostatniego wpisu widziałam się z moim razy. Przez prawie miesiąc nie było mnie na naszych wspólnych zajęciach, wiec po tej przerwie spotkaliśmy się w zeszly piątek i dziś. A nie wiem jaki macie problem? Nie bedzie przeciez robil z siebie blazna i pytal po raz drugi o to samo. Mężczyźni często robią bardzo zagadkowe rzeczy, a my kobiety zastanawiamy się jaka jest ich przyczyna i sens.


Czy mężczyzna to naprawdę aż tak skomplikowana istota? Nasze płcie różnią się na tyle, że nie każde zachowanie drugiej strony jest zrozumiałe. Zobacz, jakie zachowania panów zadziwiają kobiety i co oznaczają! Nie lubię, kiedy kobieta oczekuje, że mężczyzna będzie ganiał za nią jak pies, a ona będzie wystawiała go na próby.


Nie lubię też, kiedy mężczyzna sądzi, że kobieta powinna być jego pokojówką, kucharką i dziwką w jednym i spełniać wszystkie jego zachcianki, rezygnując z własnego życia. Za to bardzo lubię równowagę. Z tym problemem miała do czynienia chyba każda kobieta.


Spotykamy się z facetem od jakiegoś czasu i widzimy, że jest wyraźnie zainteresowany. Nagle, z dnia na dzień, zaczyna unikać spotkań, jest ciągle zajęty, a w naszej obecności wyraźnie wycofany i rozdrażniony. Witam, chcialabym dowiedziec sie co myslicie o takiej sytuacji z przemkiem znamy sie od ponad roku i tyle jestesmy razem mieszkamy ze soba od pol roku ale praktycznie odrazu zaczelismy pomieszkiwac. To kolejny powó który pomaga wyjaśnić, dlaczego facet milczy.


Milczenie niekoniecznie oznacza brak zainteresowania, obojętność, bierność, niewrażliwość lub zdenerwowanie u mężczyzny. Istnieje coś takiego, jak męska potrzeba wycofania się do „wewnętrznej jaskini”. Może to być przestrzeń fizyczna, mentalna czy nawet. Będzie również drążył tematy związane z twoimi pasjami, planami na życie czy. Jeśli facet jest w tobie zakochany, jego słowa będą bardziej precyzyjne i skierowane tylko do ciebie.


Kiedy zapytasz faceta o to, co się działo w pracy, zaraz po jego powrocie do domu, dowiesz się , że nic. Jeśli odczekasz godzinę lub dwie okaże się, że jednak coś się działo. A im bardziej będzie niezłomny tym gorzej ,bo tylko narazi się na moje nerwy.


Kiedy mężczyzna wraca do domu pragnie by przez chwilę nikt niczego od niego nie wymagał. Jeżeli mężczyzna mnie interesuje ,to wcale zdobywać mnie nie musi ,wystarczy ,że będzie wierny. Zakochują się szybciej niż kobiety, są pewni swoich uczuć i wierzą w miłość od pierwszego wejrzenia. Stereotypy o męskiej miłości przekonują, że serce faceta jest dość trudne w podbiciu.


A przyspieszone bicie wywoła raczej seks niż głębokie. Jeśli facet raz na jakiś czas zrobi dla Ciebie coś miłego, na przykład przyniesie Ci śniadanie do łóźka, jeśli będzie potrafił się z Tobą nie zgodzić, bo będzie chodziło o coś co mu nie odpowiada, będzie potrafił zrobić coś czemu będziesz przeciwna, ale zrobi to, bo po prostu będzie tego. Prosty schemat: intuicyjne wyczuwanie, że coś,ze strony faceta, jest na rzeczy, jego szukanie kontaktu pod pretekstami, jakieś. Ewidentnie szukał pretekstu żeby mnie widywać. A puenta jest taka, że kiedy nie dostał czego chciał odszedł.


Mój facet się dowiedział i też chciał zerwać, ale poszliśmy na terapię dla par do Psychologgii do Eweliny Bazyluk i pomogła nam odbudować nasz związek na nowo. Zazwyczaj, kiedy facet pisze codziennie, oznacza to, że chce czegoś więcej. Co jednak w sytuacji, gdy w ogóle się nie odzywa i nie pali się do rozmowy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty