piątek, 31 października 2014

Ja i moja wyspa wypracowanie ten obcy

Napisz wypracowanie na temat ja i moja wyspa. Ja tymczasem pobiegłem do sklepu po coś do jedzenia dla niego. Stałem w kolejce do kasy, przeliczając, czy kieszonkowego wystarczy na parówki, kiedy zerwała się straszna ulewa.


Zacząłem się niepokoić o kotka. Musiał być już cały mokry i zmarznięty. Rzeka Młynówka płynie wśród ugorów,piasków i lasów. Niedaleko od osady Olszyny na Młynówce jest wyspa.


Mało kto ją zna,bo miejsce jest odludne, a po za tym wyspa powstała niedawno,w czasie ostatniej wiosennej powodzi. Wzburzona rzeka wyżłobiła sobie wówczas nowe koryto i odcięła od lądu pas brzegu,zarosły kilkunastu drzewami. Ogromna topola,która pozostała na skraju ugoru. Wypracowanie: JA I MOJA WYSPA, ktoś pomoże?


Pomocy bo mój siostrzeniec nie daje rady. Książka przybliża młodemu czytelnikowi problematykę związaną z przyjaźnią, pierwszą miłością, rodziną, zrozumieniem tego, co odmienne i ukazuje, jak ważne są to wartości w życiu człowieka. Powstała ona wskutek powodzi, kiedy rzeka zmieniła nieco swoje koryto i odcięła niewielki pas lądu, porośnięty drzewami i zaroślami.


TEN OBCY`` wypracowanie ,,TEN OBCY``. Dzieci uwielbiały to miejsce, ponieważ nikt poza nimi nie przychodził na wyspę. Dzięki temu mogli spokojnie spędzać czas, z dala od chuliganów i złośliwych koleżanek. Zawsze myślałam, że to ja mam ciężko – że mój Tatuś nie chce mnie więcej widzieć, że już mnie nie kocha. Ja sama nie chciałam go wcale kochać, bo przecież odszedł od nas.


Do niedawna zupełnie nie rozumiałam, że czasem nie ma się innego wyjścia i trzeba zrobić coś, czego pewnie. Akcja powieści Ten Obcy rozgrywa się w osadzie Olszyny. Obok tej wsi płynęła rzeka Młynówka, na której po powodzi powstała wyspa połączona brzegiem jedynie poprzez przewrócone drzewo. Wyspa stała się miejscem czworga dzieci: Mariana Pietrzyka, Julka Milera (ciotecznych braci) oraz Pestki Ubyszówny i Uli Zalewskiej.


Zobacz odpowiedzi na pytanie: ten obcy opis wyspy? Mało kto ją zna, bo miejsce jest odludne, a poza tym wyspa powstała niedawno, w czasie ostatniej wiosennej powodzi. Marian i Julek wracali ze swojej skrytki zwanej wyspą. Zadanie: mam napisać wypracowanie z lektury ten obcy z rozdziału Rozwiązanie: pewnego dnia marian, julek, pestka i ula poszli do zenka na wyspę zdziwili się, gdyż nie Zamknij W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.


Ja i moja wymarzona wyspa - wypracowanie. Moja wymarzona wyspa znajdowałaby się w strefie klimatycznej, w której panuje wieczna wiosna, czyli temperatury nie spadają poniżej stopni Celsjusza, a średnia roczna temperatur wynosi stopni. Słońce grzałoby przez większość roku, a deszcz padałby rzadko.


Ula piszę o swoich uczuciach do Zenka. Pisząc o chłopcu raczej cechy charakteru i uosobienia. Bardzo Proszę to bardzo jest mi potrzebne na jutro jestem w tym trochę kiepska. Stali bywalcy wyspy chcieli koniecznie odszukać intruza, który zagościł na ich terytorium. Zawiedzeni wrócili na wyspę i przekazali Zenkowi.


Bezsenność, która coraz częściej jej się przydarzała wygnała ją którejś nocy na wyspę. Tutaj poddała się jeszcze raz swym wspomnieniom. Martwiło ją to, że Zenek przez taki długi okres czasu w ogóle nie dawał znaków życia. Pragnęła go ujrzeć i… wtem poczuła.


Moim zdaniem najciekawszym wydarzeniem w książce Ten Obcy jest fragment,gdy Zenek uratował małe dziecko przy sklepie. Pewnego dnia Marian,Julek,Pestka i Ula poszli do Zenka na wyspę,aby mu dać jedzenie. Bardzo się zdziwili,gdyż nie zastali tam Zenka. Był upalny dzień a przyjaciołom bardzo się chciało pić,wpadli na pomysł,aby iść do sklepu na oranżadę.


Posiadał ciemne oczy i gęste, ciemne włosy. W chwili gdy dotarł na wyspę wyglądał bardzo biednie. Był ubrany w zieloną, zniszczoną wiatrówkę i brudne, drechowe spodnie.


Ten obcy - charakterystyka Zenka Wójcika. Chłopiec był brudny, a zranioną stopę obwiązywał szmatami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty