środa, 15 października 2014

Zwiazek z 12 lat mlodszym facetem

Wiek TOTALNIE nie ma znaczenia. Dopóki nie masz lat, a Twój facet 2 naprawdę, nie ma się czym przejmować. Dopóki jest między Wami chemia, porozumienie, miłość czy choćby przedni seks, nie zadawajcie sobie idiotycznego pytania, co pomyślą inni. Stworzenie stałego, szczęśliwego związku z młodszym mężczyzną na pierwszy rzut oka wydaje się trudne, jednak z drugiej strony może się okazać, że twój wybranek, mimo swojego wieku, jest dużo bardziej dojrzały od twoich poprzednich partnerów i będzie robił wszystko, abyś czuła się dowartościowana i spełniona.


Związek z partnerem młodszym o lat. Młodszy partner zaczął u mnie bywać, a ludzie mieli używanie. Ja, 37-letnia mężatka z 16-letnim synem.


On lat ode mnie młodszy, bez studiów, mieszkający z rodzicami. Odechciało mi się nawet związków z mlodszym facetem:). Ja myślę nawet bardziej skrajnie, lat to już spora różnica wieku, facet lat młodszy to dla mnie małolat, lat starszy to stary piernik, oboje są dla mnie w równym stopniu aseksualni. Poznaj zalety i wady związku z dużo starszym mężczyzną! Dlaczego wiele kobiet decyduje się na związek z dużo starszym mężczyzną i na odwrót?


Zupełnie inne zdanie ma użytkowniczka o nicku ciesz się, która już od piętnastu lat jest w związku z mężczyzną młodszym od niej o dekadę. Madonna spotykała się z mężczyzną o lat młodszym. Susan Sarandon, amerykańska aktorka, zdobywczyni Oskara spędziła lata z mężczyzną młodszym o lat.


Mariah Carey jest lat starsza od męża, Shakira jest związana z lat młodszym mężczyzną. Na koniec stwierdził, że boi się też tego, że odejdę do innego, np. Anglii i jak wróci do Polski, to od razu kupi dom. To jest facet z mojej ligi, a nie taki gołodupiec jak on. Uwazam ze do kazdego zwiazku z duza.


Był bardzo dojrzały, tak bardzo, ze mi sie znudził po latach. Wam szansy, to sie nie przekonasz czy warto. Jest między nami naprawdę super. Bardzo się kochamy, miło spędzamy razem czas, mamy podobne pasje. Ale czy to wystarczy by założyć rodzinę ? Ja już bym tego chciała- coraz częściej myślę o ślubie i dzieciach.


P Czy ktos jest w zwiazku z mlodszym facetem ? Kobieta, z którą się spotykał była od niego starsza o lat. Widywali się przez pół roku, dopóki nie postanowił, że czas na zmiany. Jan za seks dostawał prezenty w postaci drogich perfum czy markowych ciuchów. Teraz ma większe wymagania, niż za pierwszym razem. Courtney Cox i Dawid Arquette – lat różnicy.


Rekordzistką w tym gronie jest chyba Joan Collins, która nad swoim mężem Percym Gibbonem ma lata przewagi. Okazuje się, że kobiet po czterdzieste umawia się z młodszymi facetami, i że tyle samo wolałoby iść na randkę z młodszym, mając w alternatywie starszego mężczyznę. Starsza kobieta z mlodszym mezczyzna w zwiazku? No, ale w takiej sytuacji jak opisujesz to jak najbardziej, choc rzadko moim zdaniem sie to zdarza. Chcialby zwiazac sie z nia na stale, ale.


Tez mam dziecko, tyle,ze 4-letnie, jestem rozwiedziona, mam lata. Ale znam związek z róznicą dokładnie lat i jest to od wielu juz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty