czwartek, 30 października 2014

Słodki flirt ilustracje nataniel

Aplikacje Fandom Miej swoje ulubione fandomy zawsze pod ręką, a nigdy niczego nie przegapisz. Gdy ja i moja siostra byliśmy mali, to byłem dla niej dosyć złośliwy. Nie wiem dlaczego, ale w ogóle nie zachowywałem się tak jak brat powinien się zachowywać. Pamiętam, że często ciągnąłem ją za włosy.


Słodki flirt ilustracje nataniel

Pewnego razu zacząłem się bawić jej. Mnie tam wygląd Kastiela się podoba i szczerze to uwarzam, że jest to jeden z lepszych WS, bo za tymi nowymi postaciami nie przepadam zbyt. Dzień dobry, szukam głównego gospodarza.


Cześć, nie widziałeś gdzieś może Nataniela w okolicy? Dyrektorka kazała mi się z tobą spotkać w sprawie mojej teczki z dokumentami. A więc doczekaliśmy się odcinka ;D po zobaczeniu ilustracji końcowej ,zatkało mnie. Przepraszam za ten czarny pasek na górze ekranu ,ale program źle nagrał mi stronę i taki oto efekt.


Ilustracje Pokażę tu wszystkie ilustracje. Będą sortowane chłopakami (np:.na początku Kastiel, potem Ken itd.) To chyba na tyle. Aha, chce jeszcze przypomnieć, że to nie jest ,moja postać na tych obrazkach.


Odkrywaj, dodawaj i podziel się swoją wiedzą! Podrywaj chłopaków, którzy ci się podobają i przeżyj prawdziwą historię miłosną! Słodki Flirt to gra, w której umawiasz się na randki! Blondwłosa wyśle nas po zakup lodów.


Słodki flirt ilustracje nataniel

Musimy znaleźć Luis’a, zakupić u niego prowiant, a następnie wrócić do rodzeństwa. W międzyczasie, spotkamy bardzo ważną postać - Kasiela. Jest on nieco arogancki, ale także tajemniczy, i przez to pociągający.


Przy pierwszym spotkaniu, aby nasz lovometr się podciągnął, klikamy odpowiedz Cześć, jestem nowa. Następnie opowiadamy mu, że mamy urwanie głowy z papierami, a Nataniel nas nieco wkurza. Krótka opowiastka na temat miłości Su do Nata z udziałem gazety. Usłyszeliśmy głosy na korytarzu.


Spojrzałam na niego i zamknęłam książkę. On spojrzał na mnie zdziwiony. Jak zwykle martwiący się o wszystkich Nataniel.


Tak, a z resztą długo już się nasiedziałeś przy książkach ze mną. Gra pełna randek, niesamowitych, miłosnych przygó a także mnóstwo zabawy! Jesteśmy tutaj po to, aby pomóc jak i również doradzić Ci w grze Amour. Nataniel informuje nas, że grać nie potrafi, ale chętnie się nauczy.


Słodki flirt ilustracje nataniel

Przypomina sobie, że jakiś czas temu Kim szukała chętnego do kupna tego instrumentu - jej kolega chciał się go pozbyć. Będziemy mieli szansę uczestniczyć w biegu na orientację z chłopakiem którego wybraliśmy w odcinku lub za 1PA zmienić swojego partnera w biegu. Będzie podobny do odcinka czyli będzie kilka historii do wyboru. I w jakich odcinkach można zdobyć ilustrację z Kisielem?


Pomimo, że zadanie w klubach ukończyliśmy, idziemy do Nataniela, który prosi nas, żebyśmy dali Kastielowi usprawiedliwienie do podpisania. Jeżeli podczas piżama party wybrałyśmy jednego z trzech głównych chłopaków (Nataniel, Kastiel lub Lysander) to będziemy mogły odblokować dodatkowe zadanie i spotkać się z Amber. Przyjemność z uczestnictwa w dobrej akcji? ILUSTRACJA na koniec odcinka) B. Uśmiechnij się tak jak poradziła ci Rozalia.


To ja „ten” Nataniel, potrzebujesz czegoś? Znowu pytamy się ich o te przedmioty, i nie mamy żadnego tropu. Idziemy tam znowu, klikamy jakiś notatnik i kostkę do gry na gitarze, a później Kastiel przekazuje nam, że kostka jest jego.


Nataniel jest zakłopotany, i kiedy pytamy się go o nowo znalezione rzeczy, widać że kłamie nas, mówiąc że nic nie wie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty