poniedziałek, 6 października 2014

Pod niebem malagi blog

Nowoczesna platforma do nauki hiszpańskiego Stworzona przeze mnie nowoczesna platforma pozwoli uczyć ci się hiszpańskiego z dowolnego miejsca na świecie. Zacznij już dziś spełniać twoje hiszpańskie marzenia! Szukasz po necie i nic nie znajdujesz?


Pod niebem Malagi znalazłam swój drugi dom, dom pełen andaluzyjskiego słońca. W tym tekście znajdziesz kilka wskazówek, które dadzą ci kopa w tyłek!

Pokażę wam niesamowite miejsca, które długo pozostaną w waszej pamięci. Teraz kiedy znów wybieram się do Barcelony, Malagi, czy Bilbao to jadę tam jak do siebie bo znam wielu życzliwych mi ludzi którzy witają mnie z nieudawaną radością i sympatią. Hiszpański słówka na każdy dzień. Być może bierze się to stąd że jestem gadułą i osobą bardzo kontaktową, a poza tym lubię ludzi, kocham tango i uwielbiam piłkę kopaną.


Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Aleksandra Lipa, która prowadzi ten kanał jest Polką ale mieszka na stałe w Maladze.

Co mi się spodobało w Torremolinos. Jak zdobyć bilety do Caminito del Rey, kiedy braknie w internecie? Jakie są darmowe atrakcje w Maladze. Dlaczego warto polecieć po sezonie do Malagi?


Najbardziej prozaiczny powód to pogoda. Costa del Sol przywitała nas dokładnie takimi temperaturami, choć na termometrach w centrum miasta, wyświetlały się ponad stopnie i absolutnie czyste, błękitne niebo. Blog podróżniczy okiem Miszy - ciekawe miejsca w Polsce, relacje z podróży, recenzje sprzętu turystycznego. Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa, o ile nie zaznaczono inaczej.


Kopiowanie i rozpowszechnianie tekstów i zdjęć możliwe tylko za moją zgodą. Es Mal Pas, to urokliwa plaża w sam raz na wypoczynek z dala od tłumów. Mimo, że nie jest to duża plaża, to jednak panujące tu warunki są wyśmienite do całodziennego wypoczynku. Wycieczki Andaluzja Costa del Sol, Malaga. Transfery z lotniska,wycieczki.


Profil użytkownika Aleksandra o loginie podniebemmalagi. Zapoznaj się z informacjami na temat korepetytora i przedmiotami, których naucza. Rozmawiamy o nauce języków, mieszkaniu za granicą i jak to wszystko wpływa na nasz sposób zachowania, na naszą osobowość i postrzeganie świata.

Fakt, stanowiska pracy w Solsofcie są na wysokim poziomie, ale czy wygrywają z kanapą w Maladze? Programista siedzący w swojej jaskini to jednak mit, a przynajmniej ja po pracy swoją opuszczam i poznaję Malagę w ciągłym ruchu. Ciesząc się czystym niebem, architekturą i bliskością morza (z naciskiem na plażę).


Darmowy, największy w Polsce blog ze zdjęciami. Dodawaj zdjęcia, fotorelacje i znajdź znajomych. Przekonałam Ferdynanda, że mieszkańców Malagi trzeba sprzedać do niewoli, a tych którzy są w stanie zapłacić okup - uwolnić. Nie byłam dumna z naszego sukcesu, nawet gdy przysłany przez papieża Sykstusa srebrny krzyż został umieszczony na meczecie zmienionym w katedrę Najświętszej Maryi Panny od Wcielenia.


Do Malagi, miasta Pabla Picassa i Antonio Banderasa przyjechaliśmy, podczas gdy na ulicach maszerowały procesje niosące pasyjne ołtarze. Zamiast wypatrywać znanego aktora, który podobno każdego roku na swych barkach niesie paso, szukaliśmy Gosi i Michała, do których przyjechaliśmy w odwiedziny. Nie ma żadnego problemu z wjazdem, nawet wypozyczonym samochodem.


Zapraszam na mój kanał na Youtubie, jeśli chciałabyś więcej info.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty